
ساخت تیزر
ساخت تیزر و انیمیشن از جذابیت های کسب و کار است
ساخت تیزر و انیمیشن تبلیغاتی یک تکنیک برای ارائه اگاهی اعم از تلویزیونی,رادیوئی یا رسانه محیطی و چاپی می باشد یا اصطلاحا به رفتاری گفته می شود که با کامل نشان ندادن چیزی یا کامل نگفتن حرفی در فرد مقابل ایجاد حس کنجکاوی می کند و انیمیشین یعنی نشان دادن تصاویر متحرک به شکل های متفاوت که به ابتکار طراح و انیماتور بستگی دارد
افزایش بازخورد
طبق مطالعات، خریداران آنلاین بعد از تماشای ویدئوی محصول، ۸۵% بیشتر راغب به خرید هستند.
فروشندگان آنلاین نیز به این درک رسیدهاند که زمانی که شخصی ویدئوی آنلاین شان را تماشا میکند، احتمال خرید شان افزایش مییابد و هرچه بیشتر در وب سایت زمان بگذرانند، اقلام سبک خریدشان هم بیشتر میشود.
حالا دیگر میدانید که چرا موشن گرافیک امروزه به یک ضرورت برای کسبوکارها تبدیل شده است؟
بخوانید: از ساخت تیزرتبلیغاتی چه می دانید؟
ساخت تیزر و انیمیشن تبلیغاتی
ساخت تیزر و انمیشین تبلیغاتی می تواند بسیار هیجان انگیز باشد. برای ساخت یک تیزر تلویزیونی یا آگهی و ویدیویی که در اینترنت و شبکه های اجتماهی قرار است منتشر شود باید دقت فراوان داشت.
یک آگهی می تواند هویت و قدرت برند شما را تعالی بخشد؛ و یا در زمانی بسیار کوتاه باعث تخریب هویت و کاهش محبوبیت برند شما شود. برای نمایش هویت برند خود در پی بهترین ها باشید.
ویژگی های کلیدی تیزر تبلیغاتی:
ایده های مفهومی و خلاق
زیبایی و جذابیت های بصری و شنیداری
اماده کردن مخاطب جهت اعلام برند و نام کسب و کار برای ثبت ان در ذهن مشتریان
تیزرها بهترین رسانهای هستند که در قالب تصویر میان کسب و کار شما و مشتری ارتباط برقرار میکنند.
شاید تصور کنید که بودجه در تولید تیزرهای تبلیغاتی نقش زیادی ایفا میکند، اما این فقط بخشی از ماجراست و آنچه بیش و پیش از بودجه بر تولید تیزرهای تبلیغاتی مشتری پسند تأثیر میگذارد، پیدا کردن ایدهای ناب برای هدف مورد نظر است.
منبع: مدیر بلخ
نظرات و سوالات کاربران