در سالهای اخیر آمار بازدید ویدیو ها و ویدیو مارکتینگ به طور چشمگیری افزایش یافته به طوری که یوتوب دومین موتور پربازدید در دنیا شناخته شده است ، حالا می خواهیم در رابطهبا ویدیو مارکتینگ و آمار بازدید ویدیو ها و اینکه چگونه آینده بازاریابی را تغییر خواهند داد صحبت کنیم .
در سال ۲۰۱۹، ۸۰% از محتوای وب سایت ها را ویدئو تشکیل خواهد داد (Hubspot).
۴۵% از شرکت کنندگان در نظرسنجی Hubspot، حدود ۱ ساعت و نیم در هفته را برای تماشای ویدیو در فیس بوک و یوتیوب صرف می کردند.
متوسط کاربران اینترنت، ۸۸% بیشتر در وب سایت های دارای ویدیو وقت صرف می کنند (Cisco).
۵۹% از افراد، ویدیوهای کمتر از یک دقیقه را تماشا میکنند (Wistia).
به طور متوسط روزانه ۸ میلیارد ویدیو در فیس بوک و ۱۰ میلیارد ویدیو در اسنپ چت دیده می شود و ۹۵ میلیون تصویر در اینستاگرام پست می شود (Hubspot).
بر اساس پژوهش Hubspot محتوای متنوع برای خوانندگان از محبوبیت بیشتری برخوردار است. در واقع محتوای سمعی از محتواهای نوشتاری و محتوای بصری (فیلم و تصاویر) از محتوای سمعی برای مخاطب جذاب تر است (Hubspot).
۷۶% از کاربران گفته اند: ویدیوهای جالب و جذاب برندها را با دوستانشان به اشتراک می گذارند (Invodo).
۶۵% از افراد، پس از دیدن ویدیو، از وبسایت بازدید کرده اند (Forbes).
۷۵% از ترافیک اینترنت در سال ۲۰۱۷ متعلق به ویدیوها خواهد بود (com).
۷۰% از بازاریابان حرفه ای، ویدیو را بهتر از هر رسانه ی دیگری دانسته اند (Marketing Profs).
هر ساله ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ویدیو تبلیغاتی به صورت آنلاین تماشا می شود.به صورت آنلاین تماشا می شود (iStock).
هر دقیقه ۳۰۰ ساعت ویدیو در یوتیوب آپلود می شود (YouTube).
در اینستاگرام عکس ها بیشتر از ویدیوها Engagement می گیرند. دلیل اصلی آن سرعت لود سریعتر آن ها نسبت به ویدیوها می باشد. حجم زیاد ویدیوها و سرعت اینترنت چالش های اصلی ویدیوها هستند (com).
۹۲% از کاربران موبایل، ویدیوهایی که در موبایل تماشا می کنند را با دیگران به اشتراک می گذارند.
تا سال ۲۰۱۸ نیمی از مردم دنیا اسمارت فون خواهند داشت (eMarketer).
در حال حاضر نزدیک به ۱۶ میلیون ایرانی از اینترنت موبایل استفاده می کنند (معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات).
اینترنت موبایل تماشای ویدیوهای آنلاین در یوتیوب را ۴۰ درصد افزایش داده است (YouTube).
نظرات و سوالات کاربران