۷ پیشنهاد برای داشتن صفحه فرود موثر

 

 

یکی از راه های داشتن صفحه ورود موثر و افزایش ترافیک سایت گوگل ادوردز است . کیفیت صفحات سایت بسیار سرنوشت ساز و تاثیر گزار است و در واقع کیفیت آنهاست که بر روی جذب مخاطبان تاثیر می گذارد.

در این مقاله سعی داریم اصولی را بیان کنیم که با رعایت آنها می توانید ازتبلیغ در گوگل ادوردز  خود بهره بهتری را ببرید. به خاطر داشته یاشید که از همه  ی اصول باید استفاده کنید تا نتیجه مطلوب را بدست آورید .

۱ – برای صفحه ورودتان هدف مشخص کنید

هدف شما از تبلیغ در گوگل چیست؟ آیا بدنبال معرفی محصول یا محصولات خود هستید؟ آیا تمایل دارید کاربران با شما تماس بگیرند؟ آیا هدف شما تکمیل فرم ثبت نام توسط مشتری می باشد؟ آیا هدف شما افزایش فروش است ؟ …

دقت کنید که با توجه به هدف نهایی خود باید تبلیغات انجام دهید و صفحه فرود شما دارا آن مشخصات باید باشد .

به عنوان مثال در صورتیکه تمایل دارید کاربران پس از مشاهده سایت با شما تماس بگیرند حتمأ لازم است که از عبارات call to actions (مانند : ۲۰% تخفیف برای اولین خرید ) استفاده کنید. در صورتیکه هدف شما از تبلیغات گوگل ادوردز فروش محصول است ، صفحه فرود شما میبایست شامل جزئیات جذاب و کاملی از محصول و همچنین لینک خرید باشد تا کاربر برای خرید دچار سردرگمی نشود.

۲ – متن تبلیغ با محتوای صفحه فرود همخوانی داشته باشد

در مورد توصیف کالای خود و یا تبلیغ بزرگ نمایی نکنید و اگر نکته جالبی در تبلیغ وجود دارد که مخاطب را به سایت کشانده ، حتما آن را در صفحه فرود بیاورید . به عنوان مثال برای یک مؤسسه آموزشی که دوره آموزش network+ را به صورت رایگان برگزار می کند و در متن تبلیغ نیز آن را قید کرده است ، محتوای صفحه فرود این تبلیغ می بایست به این نکات اشاره کند :”توضیحاتی درباره دوره آموزشی” ، “چه افرادی به این دوره نیاز دارند” ، “سرفصلها و مدت زمان دوره” و در نهایت نیز باید به وعده رایگان بودن دوره پایبند باشد و آن را در محتوای این صفحه قید کند. عدم رعایت این موارد و عمل نکردن به وعده موجود در متن تبلیغ ، سبب ایجاد نارضایتی برای کاربر و شکست خوردن در مبحث برندسازی می شود. در واقع در این حالت این مؤسسه به عنوان یک آموزشگاه کلاهبردار در ذهن کاربر ثبت خواهد شد.

۳- مخاطب را گیج نکنید

محتوای صفحه فرودباید وضح و سفاف باشد و با اطلاعات بیهوده او را گیج نکنید .صفحه فرود باید ساده باشد و دور از پیام ها و تبلیغات نا مرتبط با محتوایی که کاربر دنبال آن است باشد .اگر محتوی شما محتوی درسی است به عنوان مثال درباره تولیدات خودرو سنگین در سایت تبلیغ نکنید .

برخی از کسب و کارها برای ارائه مشاوره به کاربران خود فرم هایی را در صفحه فرود قرار می دهند که کاربر با تکمیل آنها درخواست دریافت مشاوره خود را ثبت میکند. این فرم ها باید کوتاه ، مختصر و مفید باشند و تنها مواردی را شامل شوند که مرتبط با مشاوره هایی باشد که شما ارائه میدهید. به عنوان مثال در مورد وبسایتی که در زمینه خدمات مشاوره پزشکی فعالیت دارد، از قراردادن فیلدهای مربوط به اطلاعات شخصی کاربر مانند آدرس ، شغل و… خودداری نمایید زیرا تکمیل این موارد موجب نارضایتی و عدم اعتماد کاربر می شود. در این مورد تنها کافیست فیلدهای نام ، شماره تماس و مشکل پزشکی کاربر را قرار دهید.

۵ – قابل اطمینان بودن

به هیچ وجه ساختار ضد و نقیض در سایت نداشته باشید و اگر حرفی در سایت زده اید سعی کنید به آن عمل کنید به این صورت کاربر به شما اعتماد می کند و سئو شما افزایش پیدا می کند . اگر هدف شما فقط فروش باشد و برای این کار از ترفند های نادرست و فریبکارانه استفاده کنید ، مطمعن باشد مشتریان زیادی را از دست می دهید

۶ – صفحه فرود را جذاب طراحی کنید

طبق آمارهای اعلام شده بیشترین کاربری را امروزه گوشی های موبیل دارند ، موبایل ها در طی روز بیشتر از هر وسیله دیگری استفاده می شوند ، پس اول از همه وبسایت هایی و تبلیغاتی را طراحی کنید که ریسپانسیو ند و در موبایل به راحتی قابل بازدید هستند  . علاوه بر userf-friendly  بودن باید طراحی آن در صفحات موبایل باید طراحی خاص و ویژه باشد

 

۷-در نهایت پیشنهاد می شود موارد زیر را از صفحه فرود خود حذف نمایید:

– Navigation bars

– Side bars

– Sliders

– Excessive pop-ups

– پخش خودکار موزیک

– پخش خودکار ویدئو

– غلطهای املایی

– استفاده از رنگ های نامناسب


به اشتراک بگذاریم

خدمات ما
our services