۷ دلیل استفاده از دیجیتال مارکتینگ !

دلیل استفاده از دیجیتال مارکتینگ

در عصر امروز که عصر دیجیتال است … دیجیتال مارکتینگ نیز به طور قابل ملاحظه ای مطرخ شده  صر حاضر عصر استفاده از ابزارهای دیجیتال است ، این دنیای دیچیتال وارد  کسب و کار ما نیز شده است ابزارهای کمکی مثل گوگل آنالیتیکز ، گوگل ادوردز ، تبلیغات کلیکی ، سئو سایت و … در اختیار ما قرار داده شد تا بتوانی به کسب و کار خود بیش از پیش رونق دهیم و در این دنیای رقابتی پیروز شویم .

اطلاعات ملموس و قابل اندازه گیری

بدون استفاده از ابزارهای دیجیتا نمی توان فهمید چند نفر از سایت شما بازدید کرده اند ، کدام بخش ها برای مخاطبان بیشترین جذابیت را داشته ، کدام بخش ها کمترین جذابیت را داشته اند ، یا چند نفر ایمیل شما را باز کرده اند ، چند درصد از افرادی که ایمیل شما را دیده اند روی  لینک خرید شما کلیک کرده اند ، چند نفر خرید کرده اند. شما با ابزرهایی مثل گوگل آنالیتیکز یا میلریت می توانید اطلاعات قابل اندازه گیری داشته باشید.

خصوصی سازی

با استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ شما می توانید فضای خود را با توجه به مخاطبان خود  و علاقه مندی آنها خصوصی سازی کنید. این یکی از مزیت های بزرگ دیجیتال مارکتینگ است .

بخوانید : دیجیتال مارکتر ها جواب این سوال ها را می دانند !

سهولت استفاده

برای ورود به یک بازاریابی سنتی باید هزینه مغازه ، جذب مشتری ، بیلیورد های ، تبلیغات تلوزیون و .. را انجام داد که بسیار هزینه بر است. یکی از ابزارهایی دیجیتال مارکتینگ  شبکه های اجتماعی هستند که شما می توانید به قشر وسیعی از جامعه دسترسی داشته باشید و با هزینه بسیار کمی تبلیغات انجام دهید .

جامع است

در کسب و کار سنتی شما به موقعیت های مکانی محدود هستید. ولی شما شما با کمک دیجیتال مارکتینگ می توانید وبسایت ، وبلاگ ، شبکه های اجتماعی و … داشته باشید و نه تنها خود و کسب و کارتان را معرفی کنید بلکه می توانید نتیجه کسب و کار خود را نیز بررسی کنید  و همه در همه جای دنیا می توانند با شما ارتباط برقرار کنند .

قابل بررسی و بهبود

از آنجایی که دیجیتال مارکتینگ ( بازاریابی دیجیتال ) با گزارش همراه است، اگر شما مواردی را مشاهده کنید که اجرا نشده باشد و تمایل به اجرای آن دارید، به راحتی می توانید به آن اشاره کرده و آن را تغییر دهید. شما می توانید حتی چندین مورد متفاوت را امتحان کنید، اندازه گیری کنید کدام یک از آنها به بهترین شکل کار می کنند، و گزینه ای را انتخاب کنید که تاکتیک اصلی را به سمت جلو پیش ببرد.

بهبود نرخ های تبدیل

به جای اینکه یک مشتری تلفن خود را بردارد یا با خودروی خود به یک فروشگاه برود، می تواند تنها از ایمیل شما با وب سایت شما کلیک کرده و خرید خود را انجام دهد یا به راحتی از منزل خود در مورد سازمان شما مطالب بیشتری یاد بگیرد. در نتیجه تبدیل یک مشتری بالقوه آنلاین به خریدار محصول تنها با یک کلیک امکان پذیر می باشد.

ارتباط با مشتری

از مزایای ارتباط با مشتری با کمک دیجیتال می توان به موارد زیر اشاره کرد !

  • استفاده از محتوا برای ارتباط آنلاین با مشتریان
  • پیگیری مشتریان از اولین تعامل و در سرتاسر فرآیند خریدار
  • ارتباط از طریق موبایل با مشتریان

به اشتراک بگذاریم

خدمات ما
our services