این ۷ استراتژی دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۱۸ ضروری اند

استراتژی دیجیتال مارکتینگ

 

 

این ۷ استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای ۲۰۱۸ ضروری اند

استراتژی دیجیتال مارکتینگ در چشم انداز فناوری امروز تبدیل شده است نان و کره جدید CMO؛ تنها سوال در حال حاضر این است که چگونه به بهترین نحو از آن استفاده کنید. موفقیت کسب و کار شما بستگی به انتخاب نوع مناسب استراتژی دیجیتال مارکتینگ دارد و نوع مناسب استراتژی می تواند به فروش بیشتر، مشتریان جدید و رشد بلندمدت منجر شود.

دوره تبلیغات آنلاین سنتی گذشته است. چرا؟ یک مطالعه نشان داد افراد ۱۸ تا ۳۴ ساله احتمالا از بنرهای آنلاین و تبلیغات دیجیتالی بیش از تلویزیون و رادیو و یا روزنامه ها استقبال انتخاب می کنند. علاوه بر این، ۵۴ درصد از کاربران اینترنت بر روی آگهی های تبلیغاتی کلیک نمی کنند، زیرا آنها به آنها اعتماد ندارند. در حال حاضر کار CMO برای جلوگیری از فروپاشی استراتژی دیجیتال مارکتینگ، به روز نگاه داشتن کسب و کار است. در اینجا هفت نکته برای بهینه سازی استراتژی دیجیتال مارکتینگ شما وجود دارد.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟ اصول دیجیتال مارکتینگ

۱) اولویت نیاز مشتری برهر چیز دیگر

تیم خود را در فضای تحت وب همراه با توسعه محصولات خود توسعه دهید، از بین بردن مشتری از نظر مشتری، آسان است. تونی دلمرکادو، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت هاوک رسانه، می گوید: “هنگام ساخت یک نام تجاری آنلاین، بسیاری از مردم عجله برای خرید تبلیغات و گرفتن ترافیک برای افزایش درآمد به هر طریقی هستند. ” ابتدا تله موش را تسریع کنید و سپس توجه ها را بخرید. مشتریان را با هزینه ای موثر تر خریداری کرده و حفظ کنید و پول خود را در صندوق های خود نگهداری کنید. خطرات استراتژی دیجیتال مارکتینگ. ”

همیشه حق با مشتری نیست!

۲) به روز رسانی مداوم جستجوگرها

شما ممکن است محصول یا خدمات خود را عالی بدانید، اما آیا همه مردم می تواند آن را در دسترس است؟ بهینه سازی موتور جستجو می تواند به طور قابل توجهی به نام تجاری شما کمک کند تا افرادی را که می خواهند آنچه را که شما ارائه می دهند، به دست بیاورند. کارشناسان صنعت توصیه می کنند به روز رسانی SEO خود را هر ۵۰۰ روز یکبار انجام دهید. پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب کسب و کار شما فروش شما را افزایش می دهد و نام تجاری امکان دیده شدن بیشتری دارد.

۶۰ آمار چشمگیر در مورد سئو

۳) اولویت بندی وبلاگ نویسی به عنوان یک ابزار

صحبت از جستجوگرها شد: محتوا مرتبط و ارزشمند ارسال محتوا را به وب سایت شما و صفحات رسانه های اجتماعی هدایت می کند، و همچنین رتبه بندی خود را در موتورهای جستجو افزایش می دهد. در واقع، استراتژی دیجیتال مارکتینگ که با وبلاگ نویسی باشد ۱۳% ترافیک سایت را افزایش می دهد و ۶۷% نیز عامل موثز تری برای بهبود استراتژی دیجیتال مارکتینگ است.

هر پستی که ایجاد میکنید، یک صفحه نمایه بیشتر در وبسایت شماست، به این دلیل مشتریان بیشتر به شما در جستجوی آنلاین میرسند. این همچنین به موتورهای جستجو نشان می دهد که وب سایت شما فعال است، که باعث می شود محتوای شما در بالای نتایج موتور جستجو قرار گیرد. علاوه بر این، وبلاگ نویسی صدای خود را به نام تجاری شما می دهد و ۹۱ درصد از مصرف کنندگان می گویند احتمال بیشتری دارد که از یک نام تجاری که معتبر است و نه عمومی باشد، خرید کند.

پادکست چیست؟

۴) اجرای وبینار و سمینار

انواع مختلفی از منابع استراتژِی دیجیتال مارکتینگ وجود دارد که می توانید با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنید، از جمله وبینارها، پادکست ها و ترویج آنلاین رویدادهای زنده. برای ساده سازی روند ارتقاء رویداد، سعی کنید از شخص ثالث برای ایجاد یکپارچه سازی فرایند استفاده کنید. پلت فرم های فن آوری رویداد مانند Eventbrite کمک به ایجاد و بازار یک رویداد، و همچنین ترویج فروش بلیط و مدیریت مخاطبان خود. با گرفتن برخی از کمک خارجی با جزئیات، می توانید بر روی تصویر بزرگ متمرکز شوید و تجربه ای را که مشتریان شما پس از گذشت زمان به یاد داشته باشند، ایجاد کنند.

 

۵) لیست ایمیل و ایمیل مارکتینگ خود را بهبود دهید

بازاریابی ایمیل هنوز یکی از بهترین راههای رسیدن به مخاطبان شماست، و این واقعیت این است که هزینه آن تقریبا صفر است، آن را یکی از بهترین ابزارها برای اضافه کردن به استراتژی دیجیتال مارکتینگ خود می کند. از سال ۲۰۱۴ نرخ های بازپرداخت ایمیل از ۱۸۰ درصد در دستگاه های تلفن همراه افزایش یافته است و بیش از نیمی از صاحبان تلفن همراه ایالات متحده ایمیل خود را بر روی تلفن خود به جای دسکتاپ دسترسی دارند.

پست الکترونیک بهتر از سایر فرم های اطلاع رسانی تلفن همراه (مانند پیام های متنی) کار می کند زیرا آنها هیچ هزینه ای برای مصرف کننده ندارند، می توانند در دستگاه های غیر از تلفن ها قابل دسترسی باشند و فضای بیشتری برای ارسال پیام داشته باشند. ایمیل ها مخاطبان خود را در سراسر سیستم عامل ها حفظ می کنند، که به نوبه خود باعث می شود که نام تجاری خود را حفظ کنید.

چگونه خبرنامه ایمیلی موثر داشته باشیم؟

۶) رسانه های اجتماعی را از دست ندهید

رسانه های اجتماعی یکی از بزرگترین ابزار برای استراتژی دیجیتال مارکتینگ هر نام تجاری شده اند. ابتدا با تشخیص اینکه چه سیستم عامل مخاطبان شما را استفاده می کند، می توانید پست های خود را به بهترین زمان ها و تاریخ ها برای اشتراک گذاری هدف قرار دهید. با شروع گفتگوها و پاسخ دادن به هر دو ستایش و شکایت با مخاطبان خود در رسانه های اجتماعی شرکت کنید. شصت و هفت درصد از مصرف کنندگان رسانه های اجتماعی را برای تحقیقات در مورد خدمات مشتری استفاده می کنند، بنابراین مطمئن شوید که شما بخشی از این روایت می شوید تا بتوانید آن را به نتیجه مثبتی هدایت کنید.

محبوب ترین شبکه های اجتماعی برای تبلیغات و اینفلوئنسرها کجا هستند؟

۷) تلفن همراه خود وارد استراتژی دیجیتال مارکتینگ کنید

حتی اگر یک نسخه دسکتاپ محتوای استراتژی دیجیتال مارکتینگ شما به نظر می رسد عالی است، مطمئن شوید که در همه دستگاه ها درست نشان داده می شود. اگر وبسایت شما در تمام دستگاه ها درست نشان داده شود بیشتر احتمال دارد که محصول شما را خریداری کنید. به یاد داشته باشید که اصالت در هر یک از این استراتژی ها دیجیتال مارکتینگ، عالی است. هنگامی که شما آن را داشته باشید، حضور آنلاین به شما امکان می دهد با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنید، به طریقی که قبلا ناشناخته است، و یک نام تجاری را ایجاد کنید که آنها به طور مداوم می خواهند با آن ارتباط برقرار کنند.

بازاریابی موبایلی چیست؟

 

منبع: اینک


آیا نیاز به مشاوره در مورد خدمات ما دارید ؟

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات ما تماس بگیرید

021-41895000

یا در صورت تمایل فرم زیر را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم

تکمیل فرم

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *