۶گام برای تولید محتوای دیجیتالی موفق

تولید محتوای دیجیتالی

 

 

۶گام برای تولید محتوای دیجیتالی موفق

تولید محتوای دیجیتالی پس از شناسایی مخاطبان مورد نظر، مراحل مختلفی وجود دارد که می‌تواند به بهبود کیفیت و تأثیر فرایند کمک کند. اگر چه برخی از مراحل ممکن است برای همه انواع محتوا مناسب نباشد، اما به طور کلی برای بسیاری از محتویات تولید شده برای برند های B2B (تجارت شرکت با شرکت) قابل اجرا هستند.

۱. هدف را تعیین کنید.

انواع مختلف محتوا، اهداف متفاوت دارند. به عنوان مثال، در حالی که مطالعات موردی تجربه و تخصص سازمان شما را در زمینه‌های خاص نشان می‌دهد، ممکن است مقالات مشارکتی برای

تزریق موضوعات مهم و قابل توجه به برند تجاریتان جهت افزایش نرخ تبادلات به کار گرفته شوند. با تعیین هدف در ابتدای فرآیند ایجاد تولید محتوای دیجیتالی شما می‌توانید احتمال این که محتوای شما

نتایج مورد نظر را به دست بیاورد را بهبود بخشید.

۲. محتوای مفید و با کیفیت ایجاد کنید.

در ایجاد تولید محتوای دیجیتالی ، قاعده کلی این است که محتوای هر قسمتی که ایجاد می‌کنید باید مفید و مرتبط با مخاطب هدف باشد. هرچه محتوا مفید تر باشد، برای مخاطبان آسان تر خواهد بود

تا آن را به وضعیت خود ارتباط داده و با دیگران در محافل خود به اشتراک بگذارند.

۳. محتوای خود را در رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید.

در شبکه های اجتماعی مختلف از تولید محتوای دیجیتالی متفاوتی استفاده کنید تا دسترسی به برندتان را گسترش دهید و معیاری به کمپین ها بیافزایید. محتویاتی که در هر سایت به اشتراک می‌گذارید باید منحصر به فرد باشد تا طرفداران شما دلایل بیشتری برای پیگیری شما در بیش از یک شبکه داشته باشند. پست های وبلاگ و سایر انواع تولید محتوای دیجیتالی که توسط افراد زیادی مشاهده و لایک می‌شوند

و یا به اشتراک گذاشته می‌شوند معمولا در رتبه بندی بالاتر موتورهای جستجو تأثیر گذار خواهند بود.

بخوانید : تاثیر محتوای بصری بر روی کسب و کار شما

۴. استفاده از عکس ها و چند رسانه ای

تولید محتوای دیجیتالی نوشته شده خود را با عکس ها، اینفوگرافیک ها و فیلم ها تکمیل کنید. با توجه به مطالعات انجام شده توسط MDG Advertising، محتویاتی که از تصاویر مرتبط در آنها استفاده شده است،

۹۴ درصد بیشتر از مقالات بدون تصاویر، مشاهده شده‌اند. آمار تبلیغاتی MDG نشان می‌دهد که برای ۶۷ درصد از مصرف کنندگان آنلاین، عکس های دقیق و دارای جزئیات بیشتر از اطلاعات محصول

یا رتبه بندی های مشتری مهم است.

بخوانید: محتوا را در این بسترها منتشر کنید.

۵. پیاده سازی یک برنامه بهینه سازی

به جای حدس زدن کلمات کلیدی برای استفاده در تولید محتوای دیجیتالی و اینکه امیدوار باشید تا توسط مخاطبان استفاده شود، پیاده سازی یک استراتژی رسمی SEO که از ابزارهای Google و سایر منابع استفاده کند، مفیدتر است. یک برنامه و استراتژی قوی SEO به شما کمک می‌کند تا عبارات ارزشمند و دارای تعداد جستجوی زیاد بر اساس موقعیت و صنعت خود را کشف کنید و به رتبه های بالا در آن کلمات دست پیدا کنید.

۶. پیگیری و تجزیه و تحلیل تولید محتوای دیجیتالی

در حالت ایده آل، برنامه تحلیلی شما باید از صفحات ساده فراتر رود تا رفتارهای آنلاین افرادی را که در حال مشاهده بخش های خاص تولید محتوای دیجیتالی هستند، را ارزیابی کنید. علاوه بر این، این نکته مهم است که از رتبه خود در موتورهای جستجو آگاه باشید و به طور مداوم برای بهبود این رتبه بندی ها تلاش کنید.

بخوانید: رسپیناتک


به اشتراک بگذاریم

خدمات ما
our services