۵ راه برای ادغام ویدئو در ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ

ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ

 

سالهاست که تلفن همراه بخش مهمی از گفت و گو بازاریابی و صنعت استاندارد برای بسیاری از تبلیغات و ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ است. جنبه های خاصی از تلفن همراه وجود دارد که باید توسط مارک ها و تبلیغ کنندگان و ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ به آن توجه بیشتری شود. امسال، ستاره نمایش به وضوح ویدیو موبایل( mobile marketing ) است.

زمان صرف شده در تلفن همراه افزایش یافته است، و بیش از ۷۵ درصد از مشاهده ویدیو ها توسط تلفن همراه است. اما برای بازاریابان چه معنایی دارد؟

وقت آن است که به طور جدی در مورد ترکیب ویدیوها در تلاش های بازاریابی و تبلیغات خود فکر کنید. فراتر از فقط ترکیب آنها، ممکن است منطقی باشد که ویدیو در همه ی آنها یک عنصر باشد. با این حال، بسیاری از افراد به سادگی وقت و هزینه برای ایجاد ویدیو ندارند – و این می تواند یک راه حل بزرگ تلاش برای ساخت  ویدیو باشد.

خوشبختانه، با پیشرفت در تکنولوژی و تعریف تغییری از ویدیو، بازاریابان به طور فزاینده ای دسترسی به ویدیو را ایجاد می کنند – گزینه هایی که نه تنها به آنها کمک می کند تا به یک بودجه مناسب معطوف شوند، بلکه به آنها کمک می کند سریع ویدیو را اتخاذ کنند.

در اینجا پنج کار برتر انجام شده است و برای بازاریابان نباید فراموش شود که این اتفاق می افتد:

بخوانید : ایجاد محتوای ویدیویی برای تازه کارها

به تعاریف سختگیرانه دست نزنید

امروزه یکی از چیزهای بزرگ در مورد ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ در ویدئو، تعریف کل آن در حال تغییر است. این فقط برای تبلیغات تلویزیونی طولانی و فیلم های ۳۰ ثانیه ای پیش از پخش نیست. با استفاده از فرمت های تبلیغاتی اجتماعی (مانند داستان ها، چرخ فلک، بوم)، جمع کردن چندین عکس ساکن به یک نمایش اسلاید یا چرخش می تواند به همان اندازه تعاملی به عنوان ویدیوی تولید شده باشد. علاوه بر این، تصاویری مانند سینموگرافها و کلیپ های بومرنگ همچنین اثر دلخواه از ویدیو را ایجاد می کنند که در هنگام حرکت آنها توجه مشتریان را جلب می کند. یک تبلیغات در حال حرکت همیشه در برخورد با چشم انسان بهتر است.

حقیقت را حفظ کن

در ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ ویدیو نباید برای تولید بزرگ باشد. به عنوان یک جامعه، ما در همه چیز آرامتر از آنچه که ما به شیوه ای که ما با دیگران تعامل می کنیم را تشکیل می دهیم – هیچ ویدئویی متفاوت نیست. هنگامی که به تبلیغات در شبکه های اجتماعی تبدیل می شوند ، آگهی ها نمیتوانند به اندازه کافی شبیه به یک انگشت بزرگ در برابر محتوای تولید شده توسط کاربر باشند. یک تبلیغ ویدئویی بسیار تولیدی احتمالا این کار را انجام خواهد داد. این زمان و مکان است، اما برند ها باید محتوای واقعی مانند فیلم های پشت صحنه را نشان دهند که نشان می دهد چگونه یک محصول ساخته شده یا محصولی ساده و ساده با یک گوشی هوشمند گرفته شده است. اسکریپت را کنار بگذارید و آن را واقعی نگه دارید.

آن را بکشید

با توجه به تأثیر مصرف کنندگان، یک تبلیغ ویدئویی ۳۰ ثانیه ای هیچ گونه نام تجاری را هیچ مزیتی نخواهد داشت. بازاریابان باید ویدیو خود را کوتاه و قشنگ نگه دارند تا اطمینان حاصل شود که پیام آنها بر گوش های ناشنوایان نزند. این مانند مصرف کنندگان اینطور نیست. بیشترین رقم برای جمعیت شناسی مصرف کننده – Millennials – می گویند که هرچه ویدیو کوتاه تر باشد بهتر است از ویدیوهای معمولی بلند تر .

بخوانید: بازاریابی بصری چیست؟

دست های خود را خیلی کثیف نکنید

با استفاده از تکنولوژی امروز، نیازی نیست که عناصر ویدیویی را با دست بچرخانید. قالب های خودکار برای ویدیو وجود دارد، که در آن بازاریابان به راحتی تصاویر را به قالب تبدیل می کنند تا بتوانند به سرعت آگهی های تبلیغاتی را طراحی کنند. بازاریابان همچنین می توانند به راحتی به تکنولوژی دسترسی خودکار به کاتالوگ محصولات خود دسترسی داشته باشند، به طوری که تصاویر کلیدی – مانند بهترین فروشندگان، بهترین محصولات محصول – به صورت خودکار در تبلیغات ویدئویی پیش قالب قرار می گیرند.

بازی کن

بدون بازنگری طولانی و چرخه خلاق تبلیغات تلویزیونی در سالهای گذشته، اتوماسیون به بازاریابان اجازه می دهد تا آزمایش بیشتری را انجام دهند و در کمپین های خود به سرعت و سریع پاسخ دهند. تست ساده می تواند باشد و بازاریابان باید در نظر گرفتن تنها یک عنصر را در یک زمان در نظر بگیرند، اندازه گیری عملکرد تبلیغات با نگاه کردن به احساسات نام تجاری، نظرات و حتی گفتگوها. تست همچنین اجازه می دهد تا بازاریابان به رویدادهای زمان واقعی، فصول، تعطیلات، روند … به طور عمده، هر چیزی که آنها می خواهند. تبلیغات ویدئویی با بهترین عملکرد همیشه آنهایی هستند که بیشترین اهمیت را برای مصرف کنندگان دارند.

امروزه فیلم با یک خدمه تولیدی بزرگ و گران قیمت نباید انجام شود. هر نام تجاری، صرف نظر از اندازه، می تواند در فضای تبلیغاتی ویدیویی – به ویژه در فرمت های اجتماعی مانند Instagram Stories، که سیگنال بیشتری را در تبلیغات ایجاد می کند، بازی کند. تجارت الکترونیک و خرده فروشی یک اکوسیستم شلوغ است و اگر مارک ها می خواهند از طریق سر و صدا از بین بروند و مشتریان را درگیر کنند، نمی توانند با تبلیغات هنوز از بین بروند. خوشبختانه، همه مارک ها در حال حاضر قدرت حرکت به دور از آنها را برای خوب است.

بخوانید : چهار ایده برای بازاریابی ویدیویی

منبع : مارکتینگ تکنولوژی


آیا نیاز به مشاوره در مورد خدمات ما دارید ؟

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات ما تماس بگیرید

021-41895000

یا در صورت تمایل فرم زیر را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم

تکمیل فرم

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *