۵ ترفند برای بازنویسی برند برای برنامه سازی تلویزیونی

بازنویسی برند برای برنامه سازی تلویزیونی

 

 

برندسازی و بازنویسی برند برای برنامه سازی تلویزیونی کاری بسیار زمان برهست ، شما نمی توانید یک شبه برندسازی کنید .شرکت‌های کوچک و بزرگ همیشه به این فکر هستند که پیام برند خود را به بهترین وجه و در زمان مناسب به مخاطب ارائه کنند. پیدا کردن ابزار مناسب مرحله‌ی دوم این بازاریابی است. در مرحله‌ی اول باید متن و شعار مورد نظر را به بهترین نحو آماده کنند. توماس بارون، نویسنده‌ی داستان است و به شرکت‌های مختلف در پیدا کردن داستان مناسب برای برند و کمک می‌کند. او در این مقاله راهکارهایی را توضیح می‌دهد که برای انواع داستان برند از متنی تا ویدیویی مفید خواهد بود.

۱- با اهداف واقعی شروع کنید

هر محتوای بازاریابی و هر نوع ارتباطی در این زمینه نیاز به هدف دارد. اهداف کسب و کار خود را به‌روشنی مشخص کنید و آن‌ها را در همه‌ی مراحل نگارش به همراه داشته باشید. از خودتان بپرسید چرا مخاطب باید به شما اطمینان کند و آیا کاری که شما انجام می‌دهید مشکلی قابل ملاحظه را حل خواهد کرد؟

۲- مانند فیلمنامه بنویسید

داستان را طوری تعریف کنید که جذابیت‌های فیلم سینمایی و سریال‌های تلویزیونی را داشته باشد. داستان شما باید درگیرکننده و دارای نقاط عطفی باشد که مخاطب را با خود همراه کند.

بخوانید : آینده بازاریابی و برندسازی اسلامی

۳- یک بار بلند بخوانید

وقتی شعار یا داستان برند خودتان را بلند بخوانید، متوجه اشکالات احتمالی آن و دشواری‌های پیش روی مخاطب خواهید شد. این کار باعث می‌شود برخی کلمات را جایگزین کنید و بدین ترتیب، کاربران به‌سرعت بتوانند محتوای تبلیغاتی شما را بخوانند و با آن ارتباط برقرار کنند.

۴- آن را برای افراد ناآشنا با صنعت بخوانید

یک مثال قدیمی می‌گوید اگر بتوانید کاری را به مادربزرگتان یاد دهید، حتما در آن حرفه‌ای شده‌اید. داستان و شعار برندتان را برای افراد با آگاهی پایین تعریف کنید و منتظر بازخورد باشید. اگر آن‌ها بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند و منظور شما را متوجه شوند، در آماده‌سازی داستان موفق بوده‌اید.

۵- خلاصه نویسی کنید

در مرحله‌ی آخر نوبت به کوتاه کردن جملات می‌رسد. داستان و شعار برند باید حتی‌الامکان کوتاه باشد و منظور را به‌سرعت منتقل کند. جملات را به‌قدری کوتاه کنید که برای مخاطب خسته‌کننده نباشند. نکته‌ی دیگر این است که ترکیبی از جملات کوتاه و بلند را پشت سر هم استفاده کنید تا وزن مطلب حفظ شود.

منبع : زومیت


به اشتراک بگذاریم

یک پاسخ به “۵ ترفند برای بازنویسی برند برای برنامه سازی تلویزیونی”

  1. […] را ارسال کنند.  این کار کمک خواهد کرد تا نقاط قوت و ضعف برند خود و همچنین فرصت های رشد رشد (و آنچه را که باید اجتناب […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *