۵ تا از بهترین ابزار و تکنیک های بازاریابی دیجیتال

تکنیک های بازاریابی

 

در دنیای سنتی امروز، غیر ممکن است که اهمیت ابزار و تکنیک های بازاریابی دیجیتالی را به موفقیت کسب و کار شما غلبه کنیم. شرکت های موفق ، فضای مجازی را برای پاسخ دادن به مشتریان، برقراری ارتباط با رهبران صنعت، و داستان برند خود را با روش خلاق، واقعی و بصری جذاب انتخاب می کنند. بازاریابی دیجیتال فرصتی ارزشمند را برای ارزیابی اینکه چه عناصری از استراتژی شما در حال کار است و یا بمب گذاری می کند، ارائه می دهد. تکنیک های جدید بازاریابی دیجیتال ساده هر شرکت – این یک راه اندازی چهار نفر یا یک شرکت چند ملیتی است – فرصتی برای تأثیر آنلاین.

با در نظر گرفتن این، ۵ ابزار و تکنیک بازاریابی جدید برای کمک به شروع کار شما وجود دارد.

۱- تکنیک های بازاریابی محتوا

یکی از پرطرفدارترین کلمات کلیدی در بازاریابی دیجیتال، بازاریابی محتوا اساسا داستان برای برند شما است. “محتوا” می تواند تقریبا هر چیزی با یک پیام واضح: مجموعه ای از تصاویر توجه توجه، فیلم ها، پست های وبلاگ، و یا اخبار.

بازاریابی محتوا از ابزارهای بازاریابی سنتی در مقاومت خود در برابر آگهی های مبتنی بر دعوت به عمل و یا صرفا محصول یا خدماتی متمایز می شود و مصرف کنندگان هوشمند برای تبلیغ محتوایی با کیفیت از تبلیغات تبلیغاتی، توسعه یافته اند. مانند یک داستان خوب، محتوای خوب اصلی، پویا و قابل اشتراک گذاری است. بازاریابی محتوا به طور موثر با استفاده از یک صدای قابل دسترس برای گفتن داستان های واقعی که اعتماد مصرف کننده را افزایش می دهد و شهرت مثبت را برای نام تجاری ایجاد می کند.

بخوانید : کامل ترین ابزار دیجیتال مارکتر ها

بازاریابی محتوا نیز ذاتا انعطاف پذیر است. راه هایی را برای بازنویسی داستان یا پیام خود برای هدف قرار دادن گروه های مختلف مصرف کننده در نظر بگیرید که ممکن است شما یک رابطه یکنواختی غریزی نداشته باشید. هنگامی که محتوای شما در حال بازی است، ابزارهایی مانند Outbrain Amplify می تواند به شما برای توزیع این محتوا به مخاطبان بزرگتر کمک کند. صرف نظر از اینکه محتوای شما چه قدر شگفت انگیز است، اگر به طور گسترده ای دیده نشود، به طور موثری مؤثر نخواهد بود.

۲٫ ابزارهای شبکه های اجتماعی

احتمالا شما در حال استفاده از حداقل یک نوع رسانه اجتماعی به عنوان راهی برای برقراری ارتباط با مشتریان خود خواهید بود و اگر نه، منتظر چه چیزی هستید؟ رسانه های اجتماعی یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی برای انعطاف پذیری نام تجاری شما و ارتباط با مشتریان خود در زمان واقعی است. یک استراتژی بازاریابی قوی دیجیتالی شامل تمامی انجمن های رسانه های اجتماعی مناسب سازمان شما از جمله فیس بوک، توییتر، LinkedIn، Google+، Pinterest و Instagram است. این ابزار اهداف مختلفی دارد: توییتر تبدیل به یک تلفن مجازی شده است، راهی برای مشتریان برای ارسال شکایات یا سوالات، در حالی که رسانه های اجتماعی تصویری – نظیر Instagram و Pinterest – راهی عالی برای دریافت ویروس با داستان داستان بصری هستند. همچنان حیاتی است که با گرایش های جدید ارتباط برقرار کنید، مانند برنامه اخیر Influencers LinkedIn، که به عنوان رهبران فکری به خودی خود صنعت را تبلیغ می کند و آنها را به عنوان یک انجمن برای به اشتراک گذاشتن حکمت می دهد.

۳٫ برو تلفن همراه(Go Mobile )

تعداد زیادی از ما در حال دسترسی به اطلاعات در دسترس هستند. داشتن یک وب سایت که از طراحی پاسخگو برای فرمت های مختلف تلفن همراه – گوشی های هوشمند، قرص و … استفاده می کند، شرکت شما را به یک مزیت رقابتی تبدیل می کند. در حال حاضر بسیاری از بازاریابان با استفاده از اطلاعات موقعیت مکانی که توسط ابزارهای ثبت چک مشتری مانند چهار ضلعی یا فیس بوک یا داده های ارائه شده توسط Adwords و GPS، به منظور هدف قرار دادن کمپین های بازاریابی و ایجاد تصویر کاملتر از آنچه مشتری شما هستند، جایی که او می رود، چه چیزی می خواهد، و وقتی می خواهد. درک خواسته های و خواسته های مشتریان خود، کلید هدایت پیشنهادات خود برای به حداکثر رساندن آنچه که در واقع مورد نیاز است، کلیدی است. این تکنیک های بازاریابی تحرک اجازه می دهد تا در خارج از “خلاء” در دفتر کار کنید.

۴٫ عقب نشینی( Retaergeting )

یکی از جالبترین تکنیکهای بازاریابی جدید (یا بازاریابی مجدد)، مشتریان را از طریق قرار دادن کوکی ردیابی می کند و همچنان به تبلیغاتی برای محصولاتی که در گذشته در شبکه ای از وب سایت ها مشاهده کرده اند، نشان می دهد. از آنجایی که تنها ۲ درصد از ترافیک در اولین بازدید، تبدیل به یک هدف ساده و قدرتمند برای حفظ نام تجاری و محصول خود در ذهن مشتریان بالقوه است و نیازمند تلاش کمتری از سوی شرکت است. همانطور که فن آوری برای پیشبرد ترفیع بهبود می یابد، مارک های انعطاف پذیر در بالاترین روند قرار می گیرند تا روش های آلی بیشتری برای افزایش مشخصات مارک پیدا کنند.

۵-ساخت جامعه

موضوع مشترک در این بهترین تکنیک های جدید بازاریابی دیجیتال، نیاز به برند هایی است که به خواسته مصرف کنندگان توجه کنند،  به عنوان یک فرد. مبارزات انتخابی اخیر WestJet را که مخفیانه آرزوهای کریسمس پرواز را برآورده می کنند، در نظر بگیرید. با استفاده از این کمپین، WestJet توانست شخصیت گرم و فازی (بدون شاهکار آسان) را برای یک شرکت هواپیمایی به ارمغان بیاورد و برای پاسخگوئی نشان دهد. علامت های تجاری نیاز به اثبات یک علاقه واقعی به شخصیت های پایه مشتری دین خود و درمان ارتباطات به عنوان راهی برای ایجاد یک معتبر، جامعه همفکر.

منبع :outbrain

 


آیا نیاز به مشاوره در مورد خدمات ما دارید ؟

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات ما تماس بگیرید

021-41895000

یا در صورت تمایل فرم زیر را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم

تکمیل فرم

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *