۵ استراتژی بازاریابی دیجیتال که می تواند به کسب و کار شما کمک کند

استراتژی بازاریابی دیجیتال

۵ استراتژی بازاریابی دیجیتال که می تواند به کسب و کار شما کمک کند

استراتژی بازاریابی دیجیتال در جهان امروز ضروری است. با هم رقبا و مشتریان بالقوه به طور مداوم آنلاین، استراتژی بازاریابی دیجیتال تنها راه پیش رو است. هنگامی که شما یک صاحب کسب و کار کوچک هستید، دنیای آنلاین به نظر میرسد تهدیدآمیز است. در اینجا لیستی از پنج استراتژی بازاریابی دیجیتالی ساده است که هر صاحب کسب و کار می تواند برای کمک به رشد کسب و کارشان پیاده سازی کند.

بخوانید : آینده بازاریابی چه می شود؟

۱٫ تنظیم یک هدف:

شما به دنبال راهی برای کمک به رشد کسب و کار کوچک خود هستید. ممکن است مشتریان بیشتری بخواهید، شناخت بیشتر یا شاید شما به دنبال رقابت باشید. به هر حال ممکن است، با شروع یک هدف جامع در ذهن، شانس موفقیت شما را افزایش می دهد. استراتژی بازاریابی دیجیتال یک راه عالی برای کسب و کارهای کوچک برای موفقیت است، اما راه رفتن به روند کورکورانه می تواند شما را با یک ظرف غذا خراب کند. استراتژی و دقت زیادی به استراتژی بازاریابی دیجیتال وارد می شود و داشتن یک هدف به شما کمک می کند تا متوجه شوید چه چیزی تمرکز دارد.

۲٫ ایجاد یک کانال استراتژی بازاریابی دیجیتال:

موفق ترین کسب و کار دارای یک کانال استراتژی بازاریابی دیجیتال موثر است. یک کانال استراتژی بازاریابی دیجیتال زمانی موفق است که شما نقشه سفر یک مشتری را از زمانی که مشتری یک غریبه به طور کاملیک مشتری وفادار شوند و آنها را از طریق قیف بازاریابی هدایت می کنند. چیزهایی  دعوت به عمل، اختیارات و پیشنهادات، همه قطعات موثر یک قیف است. شما می توانید یک قوطی است استراتژی بازاریابی دیجیتال را در چهار بخش فکر کنید: علاقه، علاقه، آرزو و عمل.

آگاهی: مشتری بالقوه از محصول یا سرویس شما آگاه است. آنها هنوز یک غریبه هستند، اما به دلایلی به وب سایت شما آمده اند. آنها به دنبال چیزی هستند که نیاز دارند. در این مرحله شما می خواهید مشتری را جذب کنید، نشان دهید که چیزی دارید که دنبال آن هستید. از یک آهنربای سرب و یا تماس به عمل برای دادن یک منبع ارزشمند به محصول یا خدمات خود (به عنوان مثال: آنچه که آنها نیاز دارند) به جای مشتری برای اطلاعات بیشتر در مورد آنها مانند آدرس ایمیل، شماره تلفن، حرفه و نیازهای فعلی خود را. پیدا کردن آنها و چرا آنها به وب سایت شما آمده است.

بخوانید: ۶ گام برای تولید محتوای دیجیتال موفق

علاقه: آنها به طور فعال علاقه مند به نوع خاصی از محصولات یا خدمات شما هستند. در این مرحله شما به آنها اطلاعاتی داده اید و علاقه مند به آنچه می گویند یا خدمات ارائه می دهید. شما در اولین مرحله از آهنربا سرب یا CTA خود برای جمع آوری اطلاعات بیشتر در مورد آنها استفاده کردید. در این مرحله ایده خوبی است که اطلاعات بیشتری ارائه دهیم که به نیازهای خاص خود متکی است.

هوس: آنها علاقه خاصی به یک محصول یا خدمات خاص دارند. اکنون که شما آنها را با اطلاعات خاص به آنچه که دنبال آن هستید عرضه می کنید، آنها یک محصول یا خدمات ارائه می دهند که ممکن است برای آنها مناسب باشد. دعوت آنها را به برنامه ریزی مشاوره با استفاده از یک ایمیل یا تماس.

اقدام: گام بعدی برای خرید. این زمانی است که شما قادر خواهید بود مشتری بالقوه خود را به یک سرب تبدیل کنید. شما به آنها اطلاعات ارزشمندی داده اید، نشان داد آنها به نیازهای مشتری توجه می کنند و آنها را نشان می دهد که چیزی به آنها نیاز دارید که برای آنها سودمند است.

داشتن یک قیف است استراتژی بازاریابی دیجیتال موثر، نه تنها منجر به کسب بیشتر شما خواهد شد، بلکه می تواند به منجر شدن مشتریان تکراری کمک کند. اگر مشتری یک تجربه خوب داشته باشد ممکن است مجددا از شما دوباره خرید کند یا حتی به دیگران در مورد کسب و کارتان اطلاع دهید.

 

۳٫ ایجاد یک تماس به عمل( CTA):

ما در مورد استفاده از یک تماس به عمل در مرحله دوم به عنوان بخشی از کانال استراتژی بازاریابی دیجیتال خود صحبت کردیم، اما دقیقا چه ارتباطی به عمل است؟ Call-to-action (CTA) یک تصویر یا متن است که باعث می شود بازدیدکنندگان اقداماتی مانند عضویت در یک خبرنامه، مشاهده وبینار یا درخواست نسخه ی نمایشی محصول را ارائه دهند. CTA ها باید مردم را به صفحات فرود هدایت کنند، جایی که می توانید اطلاعات تماس بازدید کنندگان را در برابر پیشنهاد استراتژی بازاریابی دیجیتال ارزشمند جمع آوری کنید. به این معنا، یک CTA موثر منجر به پیگیری و تبدیل وب سایت شما می شود. این مسیر، از یک کلیک روی یک CTA تا یک صفحه فرود، فرایند بسیار مورد نظر تولید نسل سرب را نشان می دهد.

 

۴٫ ایجاد یک مگنت سرب مؤثر:

یک آهنربای سرب می تواند به تنهایی یا همراه با CTA استفاده شود. این همچنین در داخل کانال استراتژی بازاریابی دیجیتال شما یا به عنوان راهی برای هدایت مشتریان بالقوه به قیف شما استفاده خواهد شد. آنها را با چیزی که مربوط به محصول یا خدمات شما هستند، بخواهید. پیشنهادات خود را به عنوان یک راه برای جمع آوری اطلاعات بیشتر در مورد یک خریدار بالقوه در حالی که رانندگی آنها را به قیف خود را در همان زمان استفاده کنید.

۵٫ ترافیک هدایت شده:

برای اینکه افرادی باشند که در مراحل استراتژی بازاریابی دیجیتال خود قرار دارند، اول باید ترافیک در وب سایت شما باشد. راه های مختلفی وجود دارد که شما می توانید ترافیک را به وب سایت خود هدایت کنید. در اینجا چند مورد از توصیه هایم وجود دارد:

کیفیت محتوا: از محتویات مانند پست های وبلاگ، انتشارات مطبوعات و مقالات در وب سایت های مجاز استفاده کنید. لینک های مربوط به مکان های مختلف در وب سایت خود را در این محتوا قرار دهید تا نام تجاری خود را از طریق قرار گرفتن در معرض و ایجاد ترافیک در وب سایت خود ایجاد کنید.

استراتژی کلمه کلیدی: قرار دادن کلمات کلیدی مرتبط در محتوا به محتوا و وب سایت شما کمک می کند تا نتایج جستجوی بیشتری را نشان دهد، این به حجم بیشتری از ترافیک وب منجر می شود.

بهینه سازی وب سایت: حصول اطمینان از اینکه وب سایت شما بهینه و کارآمد در بهترین حالت است، ضروری است. مردم نمی خواهند از یک وبسایت بازدید کنند که به درستی کار نکند.

رسانه های اجتماعی: از جذب پست های رسانه های اجتماعی برای جذب بیشتر ترافیک به سایت خود استفاده کنید. با استفاده از تصاویر، ویدئو و سایر رسانه های مربوطه به پست های شما کمک می کند تا بیشتر درگیر شوند.

بخوانید : چگونه با تولید محتوا ترافیک سایت خود را افزایش بدهد.

این استراتژی های بازاریابی دیجیتالی ساده را در وب سایت خود امتحان کنید و خودتان را از چگونگی تفاوت هایی که می توانید ایجاد کنید را ببینید. اگر می خواهید کسب و کارتان رشد کند، استراتژی بازاریابی دیجیتال برای شروع کار است.

منبع: هافینگتون پست


آیا نیاز به مشاوره در مورد خدمات ما دارید ؟

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات ما تماس بگیرید

021-41895000

یا در صورت تمایل فرم زیر را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم

تکمیل فرم

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *