ریپرتاژ آگهی های برتر چه ویژگی هایی دارند

 

ریپرتاژ آگهی یکی از بهترین راه ها برای دیجیتال مارکتینگ است. مدیران دیجیتال مارکتینگ استارت آپ ها و برند های مشهور در تمامی بخش های تبلیغات و بازاریابی آنلاین برای اطلاع رسانی و برندسازی استراتژی های منحصر به فردی را بکار میگیرند . آنها میدانند که امروز یکی از مهمترین بخش های دیجیتال مارکتینگ و سئو رپرتاژ آگهی است که استفاده درست از تمام پتانسیل های آن برای موفقیت هر برندی حیاتی است .

رپورتاژ روزنامه و رپورتاژ آگهی تلویزیونی از قدیم به عنوان استراتژی های بازاریابی و تبلیغات مورد استفاده برند های بزرگ در تمام دنیا بوده است و حالارپورتاژ خبر و مقاله در سایت های خبری محبوب به عنوان یکی از استراتژی های بسیار تاثیرگذار دردیچیتال مارکتینگ و سئو مورد استقبال مدیران موفق قرار گرفته است .

بخوانید : جدید ترین روش بازاریابی آنلاین و سئو

رموز موفقیت برند ها برای دستیابی به بهترین نتیجه از رپورتاژ آگهی :

قبل از انتشار رپورتاژ آگهی

  • به تولید محتوا و طراحی وب سایت خود بیشتر توجه کنید
  • برای انتشار مقالات آموزشی مرتبط در سایت خود بصورت مستمر برنامه ریزی داشته باشید
  • وضعیت سرور و هاستینگ سایت خود را از نظر سرعت و آپ تایم بررسی کنید و مطمئن شوید که بهترین شرایط را داشته باشد
  • از نظر برنامه نویسی وب سایت در حالت استاندارد قرار داشته باشد
  • محصولات و خدمات در بسته بندی مناسب همراه با اطلاعات کامل آماده بازدید کاربران باشد
  • برای پاسخگویی به کاربران بصورت ۲۴ ساعته کاملا آماده باشید
  • وضعیت سئو سایت خود را از نظر محتوا و کلمات کلیدی و سایر موارد به دقت چک کنید
  • به لینک سازی های داخلی سایت کاملا توجه کنید
  • وب سایت را بصورت پیوسته بروز رسانی کنید
  • وبمستر گوگل را بصورت کامل بررسی کنید و اگر در بخش های مختلف ارور هایی را مشاهده کنید بسرعت آنها را برطرف کنید
  • بک لینک های دریافتی قبلی را کاملا بررسی کنید

تولید محتوای رپورتاژ

  • برای تولید محتوا عجله نکنید و از کارشناسان این حوزه کمک بگیرید
  • در هنگام ریپورتاژ نگاری به استاندارد های جدید سئو ، بازاریابی ، برندسازی و خبرنگاری توجه ویژه ای داشته باشید
  • انتشار رپورتاژ در یکی دو سایت در یک مقطع زمانی محدود تاثیرگذاری خاصی ندارد بنابراین برای کمپین رپورتاژ در طول سال برنامه ریزی کنید
  • برای هر سایت یک محتوای مخصوص با توجه دسته بندی اخبار آن سایت آماده کنید و از انتشار رپورتاژ با محتوای تکراری اجتناب کنید
  • هنگام نوشتن رپورتاژ بیشتر خلاقیت داشته باشید ، لازم نیست در محتوا های مختلف بارها ویژگی های خاصی از کار خود را تکرار کنید
  • رپورتاژ بصورت مقاله میتواند تاثیرگذاری بسیار عالی داشته باشد
  • ازکلمات کلیدی بیش از حد استفاده نکنید
  • مهمترین کلمه کلیدی را به صفحه اول و دو تا چهار کلمه کلیدی دیگر را به سایر صفحات مهم و مرتبط لینک دهید
  • از لینک کردن کلمات مختلف در یک محتوا به صفحه اول خودداری کنید و فقط یک کلمه را به هر صفحه لینک دهید
  • از یک تا سه تصویر تاثیرگذار با کیفیت خوب در محتوای خبر استفاده کنید

انتشار رپورتاژ

  • محتوای خود را با انتشار در سایت های کم بازدید و زرد هدر ندهید
  • فقط برای انتشار رپورتاژ آگهی در سایت های معتبر برنامه ریزی کنید
  • مطمئن شوید که خبر و لینک های فالو مدت دار نباشند و دراقع پس مدت مشخصی حذف نشوند
  • نمایش تیتر خبر در صفحه اول خبرگزاری ها در میزان تاثیرگذاری آن تاثیر بسزایی دارد
  • برای انتشار اخبار در کمپین برنامه ریزی زمانی کنید و اگر پروموشن تبلیغاتی شما تاریخ خاصی ندارد لازم نیست همه خبر ها در یک روز منتشر شود
  • مثلا اگر ۲۰ سایت در کمپین دارید انتشار آنها در یک بازه دوماهه بهتر است
  • در طول سال برای انتشار رپورتاژ برنامه داشته باشد
  • در تعداد سایت بیشتری رپورتاژ منتشر کنید تا از رقبای خود شرایط بهترین پیدا کنید

بررسی تاثیرگذاری رپورتاژ

  • برای مشاهده تاثیر رپورتاژ در بهبود رتبه گوگل عجله نکنید زیرا همیشه تاثیرگذاری تکنیک های سئو زمانبر بوده است
  • از طریق گوگل آنالایتیک ، بررسی رتبه گوگل و میزان فید بک های دریافتی ، سایت هایی که تاثیرگذاری بیشتری داشته اند را شناسایی کنید
  • در سایت هایی که نتیجه بهتری داشته اند بیشتر رپورتاژ منتشر کنید

آیا نیاز به مشاوره در مورد خدمات ما دارید ؟

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات ما تماس بگیرید

021-41895000

یا در صورت تمایل فرم زیر را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم

تکمیل فرم

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *