یک مدل اصول طراحی کمپین برای اطمینان از ROI

اصول طراحی کمپین

 

یک مدل اصول طراحی کمپین برای اطمینان از ROI

بهترین راه برای انجام اصول طراحی کمپین چیست؟ یک الگو اثبات شده و قابل تکرار را دنبال کنید که می توانید برنامه ریزی و اجرای برنامه را بر اساس آن انجام دهید. در اینجا، ما یک چک لیست برای هر بار از مراحل که باعث ایجاد درآمد تولید، اصول طراحی کمپین تقویت کسب و کار.

مرحله ۱ – انتخاب یک نوع کمپین یا ترکیب کمپین درست

از همان ابتدا لازم است که سبک و فرم بازاریابی را بدست آورید تا بتوانید از طریق مشتریان کسب درامد کنید.

برای مثال، اگر مشتریان اصلی شما افرادی در رابطه با کارهای دیجیتال مارکتینگ، سوشال مدیا، طراحی بنر و …هستند، بازاریابی تاثیرگذار از طریق Instagram و Snapchat  برای طراحی کمپین موثر تر است. اگر بعد از تمرینات حرفه ای بلندپرواز باشید، برخی از مقالات با تاثیر بالا و ارائه SlideShare در LinkedIn ممکن است چشم انداز درست را بتوانید انتخاب کنید.

به یاد داشته باشید که مشتریان شما یک بعدی نیستند و فقط از طریق یک کانال به شما درسترسی پیدا نمی کنند – رویکرد چند کاناله، مانند ترکیبی از وبلاگ نویسی SEO و بازاریابی ایمیل، می تواند پیام کلی شما را بسیار بیشتر منتشر کند.

مرحله ۲ – تمرین رسیدن به اهداف خاص

اصول طراحی کمپین

چه تعداد معینی از فروش جدید داشته اید؟
افزایش نرخ تبدیل وب توسط یک درصد معینی چه قدر بوده؟
دسترسی به رسانه های اجتماعی گسترده تر چه هستند؟
رسانه ها اشاره و روابط عمومی روابط عمومی

همه این اهداف ارزشمند هستند. با توجه به درآمد شما و مرحله رشد می تواندتصمیم بگیرید که کدام مهم ترین مورد را داشته باشد. به خاطر داشته باشید که فروش همه چیز است؛ یک بار نام تجاری شما باید به خوبی بر سر زبان ها بیفتد، پس باید با رسانه ها تبلیغ کنید.

اگر احساس می کنید کسب و کار شما بیشتر به جذب مخاطب دارد بازاریابی ایمیلی در اینجا به کمک شما می آید و به جذب مخاطب برای شما کمک می کند.

بخوانید: تاثبر محتوا برای طراحی کمپین

 

مرحله ۳ – ایجاد برنامه های زمان بند

اگر می خواهید کارها را انجام دهید،  برایش زمان و مهلت تعیین کنید.

برخی از اهداف SMART معنادار –  “مشخص بودن، قابل سنجش، قابل دستیابی، مرتبط و زمانبندی” هستند.

توجه کنید که چگونه می توانید یک شروع و انتهای قطعی برای آن اهداف را بنویسید. قسمت سخت ماجرا جایی است تنظیم ناحیه های زمانی برای احتمال ریسک در برنامه های زمانی است منابع مورد نیاز جمع آوری کنید و نتایج را در موقعیت های سخت اندازه گیری کنید.

مرحله ۴ – اجرای خلاق

در حال حاضر به نظر می آید “انجام” کار که هر اصول طراحی کمپین مستلزم. برای هدایت این کار، نقشه راه روشن را برای ترسیم تمام وظایف و خلاق آماده کنید.

راه به نظر می رسد بستگی به ترکیب اصول طراحی کمپین دارد. اگر در مورد مطالب وبلاگ یا پست های رسانه های اجتماعی تمرکز داشته باشد، ممکن است بخواهید یک تقویم تحریری ساده را به کار ببرید. اگر این اصول طراحی کمپین، کمپین تبلیغاتی رسانه های اجتماعی است، شما می توانید برخی از با ایده های برای کپی و گرافیک، همراه با چندین نسخه برای آزمایش آینده ایجاد کنید.

اطمینان حاصل کنید که تیم شما از سازندگان به طور کامل مطلع و با مهارت به هر کار مرتبط است. به این ترتیب، محصول نهایی به احتمال زیاد به استاندارد و در زمان است.

بخوانید: چگونه خبرنامه ایمیلی داشته باشیم

مرحله ۵ – اندازه گیری نتایج

زمانیکه اصول طراحی کمپین همه گفته شده و انجام شد، وقت آن است که همه چیز را اندازه گیری کند. اگر بتوانید اهداف خود را برآورده کنید فوق العاده است! اگر نه، فرصت یادگیری عالی را در دستان خود داشته باشیددارید.

اگر اصول طراحی کمپین راه خود را پیدا نکردید، به کمپین های ناموفق گذشته نگاهی بیاندازید. آن را با تلاش های بازاریابی رقبا مقایسه کنید.


آیا نیاز به مشاوره در مورد خدمات ما دارید ؟

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات ما تماس بگیرید

021-41895000

یا در صورت تمایل فرم زیر را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم

تکمیل فرم

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *