۱۰ تکنیک طلایی در ویدئو مارکتینگ

 

ویدئو مارکتینگ

 

 

ویدئوها، در دنیای دیجیتال امروز، بیش از هر زمان دیگری، در حال دگرگونسازی جهان هستند. از سال ۲۰۱۶، محتوای ویدئویی به یکی از مهمترین راهبردهای موفقیت در بازاریابی دیجیتال تبدیل شد. این به اثبات رسیده است که در تولید محتوای دیجیتال، تأثیر ویدئو مارکتینگ، ۵۰ برابر نوشتار و اطلاعات متنی میباشد که این آمار بسیار قابل‌توجه و حائز اهمیت است. میتوانید در مقاله “ویدئو مارکتینگ چیست و چه مزایایی دارد” با مزایای ویدئو مارکتینگ بیشتر آشنا شوید.

اگر چندوچون ویدئو مارکتینگ را از راهبردها گرفته تا طراحی و تولید بررسی کنید، با تکنیکهای طلایی و روشهای هوشمندانهای در تولید محتوای ویدئویی برخورد خواهید کرد که میتواند میزان تأثیرگذاری ویدئو مارکتینگ شما را چندین برابر کند و جالب است بدانید که این روشها تنها درزمینه‌ی فناوری ویدئو، افکتها یا انیمیشنها نیستند. این روشها، تغییرات واقعی در صنعت ویدئو مارکتینگ را نشان میدهند که به شما کمک میکنند تا در تولید محتوای دیجیتال، طبع و ذائقه مخاطب خود را بشناسید و به این نکته پی ببرید که محتوای ویدئویی چگونه میتواند سرمایه شما را بازگرداند.

در ادامه میتوانید با روشها و تکنیکهای طلایی ویدئو مارکتینگ آشنا شوید و از این به بعد آنها را در تولید محتوای ویدئویی خود اعمال کرده و از رشد و تأثیر چند برابری ارزش کسب‌وکار خود شگفت‌زده شوید.

 

  • انتخاب عنوان مناسب

 

با انتخاب یک عنوان جذاب، مخاطبین خود را برای دیدن ویدئو ترغیب کنید و تا حد امکان از عناوین کاملاً مرتبط با موضوع محتوای ویدئویی خود استفاده نمایید.

 

  • استفاده از کلمات کلیدی در عنوان

 

در عنوانها از کلمات کلیدی مهم، تأثیرگذار و مرتبط استفاده کنید تا مخاطبین دقیقا بدانند که قرار است در ویدئو چه چیزی را مشاهده نمایند. از به کار بردن عناوین تبلیغاتی و صفات تفضیلی مثل “بهترین ویدئو” بپرهیزید.

 

  • اختصارنویسی

 

معمولا مخاطبین برای دیدن ویدئوهای طولانی حوصله به خرج نمیدهند و بهتر است که هر محتوای ویدئویی حداکثر ۴ دقیقه باشد مگر در شرایط خاصی که میخواهید اطلاعات ویژهای را منتشر کنید.

 

  • تماس با ما

 

فراموش نکنید که مخاطب شما بعد از دیدن ویدئو باید بتواند به‌آسانی با شما تماس بگیرد. پس بهتر است که اطلاعات تماس خود را همچون ایمیل، تلفن، تلگرام، اینستاگرام، فیسبوک و… در پایان محتوای ویدئویی خود قرار دهید.

 

  • نمایش لوگو و نمادهای تجاری

 

برای معرفی و شناساندن برند تجاری خود بهتر است که لوگو و یا هرگونه نمادی از کسب‌وکار خود را در سراسر ویدئو یا در برخی از بخش‌های کلیدی آن به کار ببرید.

 

  • انتشار ویدئوها در بسترهای مختلف

 

هرگز به انتشار محتوای ویدئویی خود تنها در سایتتان بسنده نکنید. بهتر است که برای افزایش بازدید از ویدئو، آن را در سایتهای اجتماعی پر مخاطب منتشر کنید و در شبکههای اجتماعی خود به آنها لینک دهید.

 

  • استفاده از کلمات کلیدی مناسب در انتشار

 

هنگامی‌که میخواهید ویدئوی خود را در شبکههای اجتماعی مانند اینستاگرام منتشر کنید و قصد دارید برای اشتراک‌گذاری از هشتگها استفاده نمایید، بسیار حائز اهمیت است که کلمات کلیدی مناسب و مرتبطی به‌کاربرده باشید.

 

  • آگاهسازی مخاطبان از انتشار ویدئوها

 

از طرق مختلفی همچون خبرگزاری در سایت و… مخاطبین خود را از انتشار ویدئو جدید مطلع کنید.

 

  • انتشار در بازههای زمانی منظم

 

برای داشتن یک برنامه زمانی منظم بهتر است که ویدئوها را در بازههای زمانی منظمی منتشر کنید. ضمن اینکه این کار به مخاطبین شما احساس بهتری میدهد و ذهن آنها را در وقتهای معینی، منتظر ویدئو شما نگه میدارد.

 

  • مشاوره

 

حتماً در حوزه تولید محتوای دیجیتال از نظرات افراد خبره برای فیلمسازی و ارائه ویدئویی خلاق با ظاهری ایدهآل استفاده کرده و با مشاوری مجرب مشورت نمایید تا ویدئویی جذاب و پرمخاطب را بیافرینید.


آیا نیاز به مشاوره در مورد خدمات ما دارید ؟

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات ما تماس بگیرید

021-41895000

یا در صورت تمایل فرم زیر را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم

تکمیل فرم

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *