۱۰ تعریف جالب از استراتژی محتوا

استراتژِی محتوا

۱۰ تعریف جالب از استراتژی محتوا

استراتژی محتوا چیست؟ این تعاریف از منابع مختلف به دست آمده و هر یک از آنها کمی متفاوت است. تعاریف خود را برای ما بفرستید

تیم های محتوا یک استراتژی محتوا را می خواهند، از نظر فلسفی می دانیم که باید یک استراتژی داشته باشند. درک دقیق آنچه که چه چیزیز استراتژی محتوا است، قدم اول است.

ما با تعریف de facto شروع کنیم:
برنامه ریزی برای ایجاد، تحویل و مدیریت محتوای مفید و قابل استفاده.

استراتژی محتوا برای کپی رایت است که به عنوان معماری اطلاعات طراحی شده است.

بخوانید: چرا شرکت های تولید محتوا با استقبال روبه رو نشدند؟

 

استراتژی محتوا به جنبه های برنامه ریزی مدیریت محتوا در سراسر چرخه عمر آن مربوط می شود و شامل محاسبه محتوا به اهداف تجاری، تجزیه و تحلیل و مدل سازی و تأثیرگذاری بر توسعه، تولید، ارائه، ارزیابی، اندازه گیری و غروب آفتاب محتوا، از جمله حکومت. چه استراتژی قابل پیاده سازی است. توسعه، مدیریت و تحویل محتوای واقعی، نتایج تاکتیکی استراتژی محتوا است که باید انجام شود.

استراتژی محتوا شامل کشف، تفکر، پیاده سازی و نگهداری انواع محتوای دیجیتال-لینک ها، برچسب ها، متادیتا، ویدئو، و غیره را است.

برنامه ای منظم برای اضافه کردن مطالب منحصر به فرد، تخصصی و قابل ثبت به سایت .

بخوانید: چرا محتوا مهم ترین بخش کسب و کار شماست

 

طرز فکر، فرهنگ و رویکرد به ارائه اطلاعات مشتری شما در همه مکان هایی که آنها در آن جستجو می کنند، در هر مرحله از فرآیند خرید می باشد. این یک رویکرد استراتژیک برای مدیریت محتوا به عنوان یک دارایی با یک ROI قابل اندازه گیری است.
یکی دیگر از مایکل گود:
یک استراتژی محتوا، جداول مربوط به بازاریابی سنتی ریسک را با تعریف فرایند و پس از آن تأمین منابع مناسب برای تولید یک جریان ثابت محتوا که به نیازهای خریدار در تمام مراحل چرخه خرید تبدیل شده است، جدا می کند. این کار برای هر نوع خریدار یا “شخص خریدار” انجام می شود که در فرایند تصمیم گیری B2B دخیل است.

 

اول از همه استراتژی به دست آید و این به اهداف، اشکال مختلف محتوا برای نقاط مختلف تماس مشتری، پیدا کردن نیازهای مردم، کانال هایی که آنهادوست دارند و محتوای یا داستان ها و غیره نیاز دارد.

ما استراتژی محتوا را اینگونه تعریف می کنیم: محاسبه محتوای مناسب برای کاربر درست در زمان مناسب.

من فکر می کنم تعریف Halvorson هنوز مناسب است، من اضافه کنم: استراتژی محتوا است که راهنمایی تیم محتوا به بهترین فرآیندهای برای هر مرحله از چرخه محتوا تبدیل می کند.

منبع: بوسالتی


آیا نیاز به مشاوره در مورد خدمات ما دارید ؟

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات ما تماس بگیرید

021-41895000

یا در صورت تمایل فرم زیر را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم

تکمیل فرم

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *