۱۰ آمار خواندنی از ایمیل مارکتینگ

ترفند ایمیل مارکتینگ

 

ایمیل مارکتینگ  بر اجازه هیچگاه هرزنامه نیست. تنها تفاوت این دو در نحوه ی دریافت آن است. ایمیل تجاری در پاسخ به یک درخواست مشخص ارسال می گردد و برای ارسال آن ایمیل صراحتا مجوز صادر شده است لذا هرزنامه نیست. ولی هرزنامه بدون اجازه و اطلاع مخاطب برای او ارسال می شود. زمانی که کسی داوطلبانه درخواست دریافت ایمیل از شخص یا شرکتی را دارد در واقع می گوید بله من به شما اجازه می دهم و تمایل دارم حرف ها و پیشنهاد های شما را دریافت کنم.

بخوانید : چگونه ایمیل مارکتینگ موثر داشته باشیم؟

  • ۴۴ درصد از دریافت کنندگان ایمیل ها در یک سال اخیر حداقل یک خرید از این طریق انجام داده اند
  • ۳۳ درصد از دریافت کنندگان، ایمیل ها را فقط براساس جذابیت عناوین آنها باز می کنند
  • ایمیل های با عناوین زیر ۱۰ کارکتر ۵۸% بیشتر از عناوین طولانی ترین باز می شوند
  • عناوین شخصی سازی شده ۲۲% بیشتر از سایر عناوین باز می شوند
  • برای کسب کارهای B2B عناوینی که در آنها از کلمات پول، درآمد و سود استفاده شده بهترین کارایی را دارند
  • ایمیل های ارسالی در روزهای شنبه بهترین سودآوری را داشته اند
  • خانم ها ۱۰ درصد بیشتر از آقایان ایمیل ها را باز می کنند
  • بودجه های کسب و کارها برای ایمیل مارکتینگ در دنیا هر سال ۱۰ درصد افزایش پیدا می کند
  • ۴۰ درصد از کسب و کارهای می گویند سرنخ های بازاریابی ایجاد شده توسط ایمیل مارکتینگ از کیفیت بالایی برخوردار است
  • به ازای یک تومان سرمایه گذاری در ایمیل مارکتیگ شما ۴۴٫۲۵ تومان برگشت سرمایه خواهید داشت

آیا نیاز به مشاوره در مورد خدمات ما دارید ؟

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات ما تماس بگیرید

021-41895000

یا در صورت تمایل فرم زیر را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم

تکمیل فرم

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *