یک شرکت بازاریابی دیجیتالی چه کارهایی برای تبلیغات انجام می‌دهد؟

 

شرکتهای تبلیغاای بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتالی چیست؟

بازاریابی دیجیتالی یک اصطلاح گسترده برای توصیف دامنه‌ی وسیعی از عملکردهای بازاریابی آنلاین است.

به طور کلی، هدف اولیه‌ی شرکت بازاریابی دیجیتالی انجام سه مورد زیر است:

  • افزایش حضور آنلاین

  • انجام تحقیقات بازاریابی

  • ادغام کردن پروفایل‌ها و پلتفرم‌های آنلاین

شرکت بازاریابی دیجیتالی چه کارهایی انجام می‌دهد؟

یک شرکت بازاریابی دیجیتالی دقیقا چه کارهایی انجام می‌دهد؟

با سه هدف اصلی که در بالا ذکر شد، راه‌های زیادی در پیش روی شما خواهد آمد.

در حالی که ممکن است شما همه‌ی آنها را از یک شرکت خارجی درخواست نکنید و یا همه‌ی این راه‌ها را برای کسب و کار خود به کار نبرید.

این راه‌ها عبارتند از:

اینها فقط چند دلیل هستند که ممکن است شما را به یک شرکت بازاریابی خارجی تبدیل کنند.

زمانی که یک شرکت بازاریابی دیجیتالی را برای شراکت انتخاب می‌کنید، مروری بر آنچه به صورت آنلاین ساخته و منتشر کرده‌اند، داشته باشید.

هیچکس شما و برندتان را بهتر از خودتان نمی‌شناسد.

قطعا شما نمی‌خواهید با اطلاعات نادرست شرکتتان را در معرض خطر از جانب خودتان قرار دهید.

در واقع اطلاعات نادرست اثر منفی بر روی ۸۸% از شرکت‌ها دارد حتی اگر اطلاعات نادرست، اشتباهی صادقانه باشند.

گفته می‌شود ارزش سپردن پروژه‌های دیجیتال به منابع خارجی شرکت بسیار بالا است.

شرکت‌های دیجیتالی در سال ۲۰۱۴ تا حدود ۳۰% رشد داشته‌اند.

بنابراین یافتن تعادل بین شرکت‌های خارجی و شرکای داخلی بسیار ضروری است.

آیا می توان بعضی از وظایف بازاریابی دیجیتالی خود را در خانه انجام داد؟

شما قطعا می توانید برخی از کارهای بازاریابی دیجیتالی خود را در خانه انجام دهید.

شما فقط باید تعیین کنید که کارمندانتان مهارت بیشتری برای کدام بخش از استراتژی‌های بازاریابی دیجیتالی دارند و بهتر و موفق‌تر می‌توانند آن‌ها را انجام دهند.

به عنوان صاحب کسب و کاری کوچک ممکن است آنقدر بزرگ نباشید که موقعیت بازاریابی دیجیتالی تمام وقت داشته باشید.

شما احتمالا بیشتر بر روی کارمندانی با تجربه‌ی بالا، مرتبط با صنعتتان تمرکز می‌کنید.

اگرچه فردی تمام وقت که بازاریابی دیجیتالی شما را انجام می‌دهد در دسترس دارید.

قطعا این فرد یا افراد نیز احتمالا بیشتر وقت خود را به وظایف شغلی دیگر خود می‌پردازند.

در اینجا به چند نمونه مثال از وظایفی که در خانه می‌توانید انجام دهید اشاره شده است.

  • یک شرکت خارجی برای طراحی سایت خود داشته باشید. ولی صفحات، محتوا و پست‌های وبلاگ را در خانه به روز کنید.
  • برای حصول اطمینان از اینکه همه ارتباطات به گونه ای طراحی شده است که بهترین نشان دهنده نام تجاری شما باشد، شما پست‌های رسانه‌های اجتماعی خود را مدیریت می‌کنید. اما به یک شرکت بازاریابی دیجیتالی خارجی برای مدیریت بازاریابی اجتماعی سایت خود هزینه پرداخت می‌کنید.
  • شما انتشارات مطبوعاتی، محتوای بلاگ و مقالات آنلاین خود را تولید می‌کنید. ولی یک شرکت بازاریابی دیجیتالی خارجی برای انتشار محتوای آنلاین خود داشته باشید.
  • یک شرکت بازاریابی دیجیتالی خارجی برای ساخت ویدئو و کیلیپ‌های بازاریابی حرفه‌ای خود استخدام کنید. ولی این ویدئوها را خودتان در سایت، رسانه‌های اجتماعی و یا پروفایل آنلاین شرکتتان قرار دهید.
  • با یک شرکت بازاریابی دیجیتالی خارجی برای تولید محتوای ایمیلی خود همکاری داشته باشید ولی انتشار محتوا بر عهده‌ی خودتان باشد.
  • تیم داخلی بازاریابی شما تم‌ها و مواد مورد نیاز سایت را فراهم می‌کنند. اما شما به یک شرکت خارجی برای مدیریت و اجرای آنلاین محتوا در سایتتان احتیاج دارید.
  • یک شرکت خارجی برای انجام جستجو بازار داشته باشید. جستجو نظیر:

۱٫ بیشترین کلمات کلیدی مرتبط در این سه ماهه

۲٫ پلتفرم رسانه‌های اجتماعی مورد استفاده‌ی مخاطبین مورد نظرتان

۳٫ تحقیق در مورد مخاطبین مورد نظر

آنچه شما انتخاب می‌کنید در خانه انجام دهید کاملا به خودتان بستگی دارد.

فقط اطمینان حاصل کنید که یک برنامه‌‌ای قابل سنجش با جدول زمانی واضح و یک متد پاسخگویی مناسب خواهید داشت.

برخی صاحبان کسب و کار تمامی کارشان را به عهده‌ی یک شرکت خارجی میسپارند.

آن‌ها به این صورت زمان و انرژی خود را فقط در جهت ساختن ارتباطات با مشتریان سرمایه‌گذاری می‌کنند.

اگر رفتن به این مسیر را انتخاب کنید، با آن‌ها تماسی نزدیک داشته باشید تا از میزان تمرکز آن‌ها بر کارها و نرخ بازگشت سرمایه اطمینان حاصل کنید.

هر مسیری را هم که انتخاب کنید، شما یا یکی از اعضای تیم لازم است با اصطلاحات و اصول بازاریابی دیجیتالی آشنا شوید تا اطمینان حاصل کنید درک درستی از آنچه انجام شده است، وجود دارد.

چگونه رسانه‌های اجتماعی در تصویر قرار می‌گیرند؟

همیشه وقتی این سوال که “کار شرکت‌های بازاریابی دیجیتالی چیست؟” کلمه‌ی رسانه‌ی اجتماعی به ذهن خطور می‌کند.

با ۵۲% از تمامی کسب و کارهای موجود با حداقل یک مشتری در صفحه‌ی فیسبوک در طول سال ۲۰۱۳، ایمن شده‌اند.

بیشتر پلتفرم رسانه‌های اجتماعی متد جدیدی برای بازاریابی کسب و کار شما ارائه می‌دهند.

این عدد به صورت باالقوه دارای قابلیت افزایش می‌باشد.

انتظار می رود که بودجه‌های رسانه‌های اجتماعی برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ به طور مشابه در ۵ سال آینده حداقل دو برابر شود.

جایی که رسانه‌ی اجتماعی دچار مشکل می‌شود، جاییست که با دوستان، طرفداران و دنبال کنندگان خود همکاری می‌کنند.

این همکاری زمان و سازگاری لازم دارد.

بعید به نظر می‌رسد که رسانه‌های اجتماعی یک شبه موفق شوند و البته نرخ بازگشت سرمایه به نحوی برای محاسبه سخت است.

با این حال داشتن پروفایل در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی و مخاطبین مورد نظرتان، امری بسیار ضروری برای ارتباطات آنلاین شما به شمار می‌رود.

بیشتر شرکت‌ها تعامل با مشتریان را بر روی پست‌های رسانه‌های اجتماعی خود به طور روزانه مدیریت می‌کنند.

با مدیریت سوالات، نظرات، یا پیام‌های شخصی و خصوصی داخلی، یک شرکت خارجی می‌تواند تبلیغات پرداخت شده را مدیریت کند.

ترافیک را به سیستم عامل‌های رسانه‌های اجتماعی شما هدایت می‌کند.

و می‌تواند به بهینه سازی پست‌های شما کمک کند.

اگر شما تمامی مسئولیت‌های رسانه‌‌های اجتماعی خود را به شرکت خارجی دیگری محول کنید، پس چگونه پاسخگوی سوالات و خواسته‌های مشتریان خود خواهید بود؟

یک شرکت خارجی می‌تواند کارهای استثنایی در مورد طرفداران و دنبا‌ل‌کنندگان جدید در رسانه‌های اجتماعی شما انجام دهد.

اما آن‌ها قادر به پاسخگویی به سوالات خاص شما نخواهند بود.

از آنجا که مشتریان از رسانه‌های اجتماعی به عنوان یک سرویس آنلاین برای مشتریان استفاده می‌کنند، باید یک برنامه برای پاسخ به سوالات مستقیم داشته باشید.

برای مثال، در حال حاضر فقط ۳۹ مورد از ۱۰۰ مورد شرکت در انگلستان به طور مستقیم به سوالات مشتریان پاسخ می‌دهند.

این یک ویژگی مثبت برای شرکت‌ها خواهد بود.

شما نباید به شرکت بازاریابی دیجیتالی خود اجازه دهید به تلفن‌ها پاسخ دهند.

پس به همین صورت نیز به آنها اجازه‌ی پاسخگویی رسانه‌های اجتماعی خود را ندهید.

 بازاریابی دیجیتالی همیشه در حال تغییر و تکامل یافتن است.

حال که می‌توانید توضیح دهید کارهای یک شرکت بازاریابی دیجیتالی از جنبه‌های مختلف چیست، یک نکته‌ی دیگر نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

بازاریابی دیجیتالی دائما در حال تغییر و تکامل یافتن است!

حتی اگر قادر به کامل کردن وظایف بازاریابی دیجیتالی شرکتتان در خانه هم باشید، شرکت‌های بازاریابی دیجیتالی همیشه اولین کسانی هستند که می‌دانند که بهترین روش‌های پیشرو، فعلی و موثر برای تبلیغ آنلاین شما چیست!

الگوریتم های موتور جستجو همیشه در حال تغییر هستند.

روش‌های بازاریابی اجتماعی همیشه در حال تغییر است.

فرمت های جدید تبلیغات موبایلی و آنلاین همیشه در حال توسعه هستند.

شرکت‌های دیجیتالی همیشه در مورد ایجاد و ارتقاء رسانه های دیجیتال بیشتر می‌دانند و زمان و انرژی شما را در تلاش برای حفظ روند صنعت فعلی بیشتر خواهند کرد.

ایجاد یک ارتباط جامع با یک شرکت  بازاریابی دیجیتالی شخص ثالث یا تعداد کمی از پیمانکاران شخص ثالث ضروری است.

این نکته را در ذهن داشته باشید درک آنچه که برای آن پرداخت می‌کنید بسیار مهم است.

پس در ابتدا از حوزه‌ی کاری خود اطلاعات کافی بدست آورید.

سپس از دیگر شرکت‌های متخصص برای بهبود کیفیت کارتان کمک بگیرید.

اطمینان حاصل کنید که پول خود را در جای درستی هزینه کرده‌اید.

منبع : uprock


آیا نیاز به مشاوره در مورد خدمات ما دارید ؟

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات ما تماس بگیرید

021-41895000

یا در صورت تمایل فرم زیر را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم

تکمیل فرم

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *