چگونه خبرنامه ایمیلی موثر داشته باشیم

خبرنامه ایمیلی موثر

خبرنامه های ایمیلی رایج‌ترین نوع ایمیل‌های تبلیغاتی به‌شمار می‌روند .و البته، آن‌قدرها هم که بازاریابان کم ‌تجربه تصور می‌کنند، اجرای آن آسان نیست.
نباید برای ارسال خبرنامه ایمیلی عجولانه عمل کرد و به راحتی آن را برای همه در لیست پستی خود ارسال می کنند؟
اگر محتوای صحیحی برای خبرنامه های ایمیلی خود انتخاب کنید پاداش آن را در استعلام و فروش محصول خود خواهید گرفت! در اینجا چند قانون طلایی برای نوشتن خبرنامه ایمیلی موثر وجود دارد :

پیام های ایمیل خود را مرتبط کنید

سعی کنید ایمیل های نا مرتبط نفرستید . ایمیل باید رسا و شفاف و خوانا باشد. اگر آنها متوجه نشوند که چرا برای آنها پیام ارسال می کنید، ایمیل خود را بلافاصله حذف خواهند کرد. و سپس ممکن است ایمیل های بعدی را بدون حتی باز کردن آنها حذف کنند. شما همچنین باید اطمینان حاصل کنید که همیشه یک گزینه “لغو اشتراک” را برای جلوگیری نقض قانون حفاظت از داده ها اضافه کنید.

زمانبندی خبرنامه های ایمیلی

به مشتریان بگوییند هرجند وقت یکبار ایمیل می فرستید . لازم است این موضوع را از آنها بپرسید و همچنین تناوب های مختلف را امتحان کنید. سعی کنید هفته ای ۱ بار ایمیل مرتبط بفرستید تا ماهی ۱۰ بار تا بازخورد بهتری بگیرید همچنین باید

باید موضوع جذابی برای عنوان انتخاب کنید تا ایمیلتان دیده شود. آنها باید گیرا و واضح باشند. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که گیرندگان می توانند در یک نگاه متوجه شوند چه کسی پیام را می فرستدبنابراین آدرس ایمیل مرموز نداشته باشید. مهم است که خطوط موضوع مختلف را امتحان کنید. تا بدانید چه خطوطی بهترین پاسخ را دریافت می کند. دریافت کنندگان خبرنامه ایمیلی خود را به طور تصادفی به دو گروه تقسیم کنید. به هر گروه یک سرفصل متفاوت بدهید. و سپس سطوح پاسخ را مقایسه کنید.این کار تست تقسیم بندی A / B نامیده می شود.

فراخوان (call to action یا CTA)

فراخوان صریحی در ایمیل، مانند یک پیشنهاد ویژه، داشته باشید. اگر می خواهید دریافت کنندگان پاسخ دهند، اطمینان حاصل کنید که شماره تلفن یا لینک وب کاملا قابل مشاهده است. به سرعت ظاهر می شود و تکرار می شودلینک ها نه فقط به صفحه اصلی، بلکه به صورت ایده آل باید به یک صفحه هدفِ اختصاص داده شده و مرتبط در وب سایت شما، متصل شوند. و به یاد داشته باشید گزینه “فوروارد” نیز فراهم کنید.مشتریانِ موجود اغلب می توانند بهترین فروشندگان شما باشند!

هدفمند کردن ایمیل ها

محتوا باید کاملا متمرکز باشدو ایمیل شما باید به گروه خاصی از گیرنده ها هدایت شود. سعی کنید بدانید که مردم می خواهند چه چیزی دریافت کنند. برخی از مشتریان فقط می خواهند پیشنهاد دریافت کنند. و برخی دیگر به دنبال دریافت مشاوره و راهنمایی هستند.

ارتباط شخصی

در تمام انواع بازاریابی، هرچقدر خاص تر بتوانید  پیشنهادات خود را به مخاطبان خود ارائه دهید . بیشتر احتمال دارد که آنها پاسخ دهند. در خبرنامه های ایمیلی خود از نام آنها استفاده کنید. و خرید های قبلی را تأیید کنید . هر چیزی که ایمیل را شخصی تر می سازد، انجام دهید.

طرح بندی ایمیل موفق

سعی کنید در کد html  خبرنامه خود را تولید کنید ،اگر این کار را انجام دهید کارتان حرفه ای تر به نظر می رسد. بهترین روش برای طراحی خبرنامه شما این است که آن را به صورت یک صفحه مجله با تصاویر و سرفصل های قوی و بدون متن بیش از حد برای جلب خواننده، تصور کنید. اگر می خواهید دریافت کنندگان آن را بخوانند، یک پیوند در آن به صفحه مربوطه در وب سایت خود اضافه کنید.

برای گم نشدن خواننده در مطالب بهتر است ابتدا یک فهرست بنویسید .

پاسخ های خودکار (پاسخگویی اتوماتیک)

اگر نرم افزار ایمیل تخصصی استفاده می کنید، می توانید کمپین های ” set and leave” ایمیل ایجاد کنیدشما می توانید یک سری از ایمیل های منظم پیگیری را به صورت خودکار در آورید. تا ارتباط زنده بماند. برای مثال، هنگام ارسال یک پیشنهاد، می توانید یک یادآوری تنظیم کنید. تا به صورت خودکار ارسال شود.
هم اکنون شما می توانید یک خبرنامه ایمیلی موثر طراحی و ارسال نمایید. و به کسب و کار خود رونق ببخشید. اگر به دنبال یک سرویس مناسب برای ارسال ایمیل  به مخاطبین و مشتریان خود هستید می توانید از وب سایت های معتبری که  به صورت رایگان این امکان را برای شما فراهم کرده اند استفاده نمایید .البته توجه داشته باشید که این سایت ها تا مدتی رایگان هستند و بعد از افزایش تعداد مخاطبین، شما باید مبلغی را به صورت ماهیانه یا سالیانه به این سایت ها پرداخت نمایید.

منبع : cstland


آیا نیاز به مشاوره در مورد خدمات ما دارید ؟

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات ما تماس بگیرید

021-41895000

یا در صورت تمایل فرم زیر را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم

تکمیل فرم

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *