چگونه استراتژی کمپین دیجیتال مارکتینگ بنویسیم

استراتژی کمپین دیجیتال

استراتژی کمپین دیجیتال

 

چگونه استراتژی کمپین دیجیتال مارکتینگ بنویسیم

باتوجه به رشد روزافزون گرایش به کسب و کارهای اینترنتی و تخصصی شدن تبلیغات آنلاین و بازاریابی آنلاین و البته با توجه مزایای فراوانی که نسبت تبلیغات سنتی دارد، حضور علمی و بابرنامه در فضای مجازی امری ضروری است.
برای هر مدیر دیجیتال مارکتینگ واجب است با تهیه برنامه و پلن مارکتینگ برای تحقق اهداف بازاریابی اینترنتی مجموعه خود تلاش کند و در این راه میبایست نکات زیر را مدنظر قرار دهد:

بخوانید: کمپین های تبلیغاتی چگونه به ما کمک می کنند!

بررسی دقیق وضعیت کنونی
بررسی دقیق رقبا
بررسی دقیق مخاطبین (پرسونا)
بودجه
امکانات و محدودیت ها
اهداف کوتاه مدت و بلندمدت
بررسی چک لیست سئو، مدیریت شبکه های اجتماعی، برگزاری کمپینهای موفق بازاریابی و…. تنها یکی از اجزای مارکتینگ پلن و استراتژی کمپین دیجیتال مارکتینگ میباشند.

چگونه یک کمپین تبلیغاتی آنلاین اجرا کنیم؟

برای راه اندازی و مدیریت کمپین تبلیغاتی با استفاده از ابزارهای دیجیتال لازم است ابتدا هدف خود را بصورت شفاف مشخص کنید:

۱٫ برندینگ ۲٫جذب مخاطب و سرنخ ۳٫فروش

بخوانید: کمپین بازاریابیتان را گیرا کنید!

در مرحله بعد برای هرکدام از ابزار و امکانات خود با استفاده از هدف مشخص شده برنامه زمانی و ریالی در نظر میگیریم.

ایمیل مارکتینگ، سوشال مدیا، تبلیغات بنری سایتهای مرتبط و…. تنها یکی از ابزار ما هستند.

قطعا اجرای کمپین در ابعاد کوچک و بصورت تست کمک شایانی برای شروع صحیح و پرقدرت به شما میکند و نظارت دقیق براساس معیارهای مشخص برروی کمپین باعث افزایش بازدهی و کیفیت کمپین بازاریابی ما خواهد شد.

دانشمندان معتقدند مسیر بازاریابی از بازاریابی مولتی چنل به بازاریابی همه جانبه سوق پیدا میکند و مهمترین وظیفه کارشناسان دیجیتال مارکتینگ و شبکه های اجتماعی، هماهنگ کردن و بهینه سازی کانالها و فرایندهای تبلیغاتی می‌باشد.

در تمامی اجزا نیاز است شما برای کوتاه مدت اهداف رشد پله به پله در نظر گرفته و فرصتها را برای هک رشد کسب و کار خود از دست ندهید.

منبع: لینکدین


آیا نیاز به مشاوره در مورد خدمات ما دارید ؟

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات ما تماس بگیرید

021-41895000

یا در صورت تمایل فرم زیر را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم

تکمیل فرم

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *