چگونه استراتژی تولید محتوا بنویسیم؟

استراتژی تولید محتوا

استراتژی تولید محتوا

 

چگونه استراتژی تولید محتوا بنویسیم؟

استراتژی تولید محتوا “خوبه داشتن” نیست – این یک نیاز است. تحقیقات اخیر موسسه بازاریابی محتوا نشان داد که بیش از ۸۰ درصد از بازاریابان B2B می گویند که آنها یک استراتژی تولید محتوا دارند، اما تنها یک سوم از استراتژی تولید محتوا مثل هم است. بیایید الگوی آنها را پیدا کنیم

ما استراتژی تولید محتوا را برای برخی از مارک های شناخته شده در جهان ایجاد می کنیم. (اگر بتوانیم به شما کمک کنیم لطفا به ما اطلاع دهید) در عمل، البته، ایجاد یک برنامه بازاریابی محتوای کاملا کاربردی، زمان و تلاش معنادار، اما من صادقانه امیدوارم که این ارائه و هفت مرحله برای چگونگی انجام این نوع کار، به شما کمک خواهد کرد که طرح تولید محتوای خود را به سطح بعدی موفقیت بپذیرید.

بخوانید: ۴ مرحله اصلی بازاریابی محتوا چیست؟

استراتژی تولید محتوا در ۷ مرحله

در اینجا خلاصه ای از هر یک از هفت گام در ایجاد استراتژی تولید محتوا که مشتریان آن را دوست دارند:

۱٫ تعیین اهداف بازاریابی محتوا

چرا این کار را انجام می دهید؟ چه محتوایی برای سازمان شما انجام می شود؟ ایجاد آگاهی تولید منجر شود؟ وفاداری و حفظ را بهبود بخشید؟

به یاد داشته باشید: هدف بازاریابی محتوا نیست. هدف این است که به دلیل بازاریابی محتوا در کسب و کار خوب باشد.

۲٫ یک چیز شما چیست؟

در برنامه تولید محتوا چه چیزی شما را متفاوت می کند؟ محتوای بسیار متنوعی وجود دارد . آیا شما غیرمستقیم مفید خواهد بود؟ آیا شما را دوست خواهی داشت (من می گویم بله!) قلب و روح برنامه محتوا چیست؟

به یاد داشته باشید: اجازه دهید داستان را بزرگتر کند.

بخوانید: ایده های جالب برای تواید محتوا

۳٫ بازاریابی محتوا را اندازه گیری کنید

اهداف شما میزان معیارهای شما را تعیین می کند. اگر شما در حال تلاش برای ایجاد آگاهی هستید، آن را اندازه گیری کنید. از چهار دسته معیارهای بازاریابی محتوا برای ایجاد یک چارچوب اندازه گیری استفاده کنید.

به یاد داشته باشید: اگر می خواهید رفتار را دنبال کنید، باید چیزی را دنبال کنید.

بخوانید: ۶ گام برای تولید محتوای موفق

۴٫ مخاطبان خود را تعریف کنید

اهداف شما همچنین مخاطبان شما را هدایت می کند. از شخصی برای مدلسازی مخاطبان برای بازاریابی محتوا استفاده کنید. آنها را درک کنید مانند خانواده خود را درک کنید.

به یاد داشته باشید: شما مخاطبان خود نیستید

۵٫ نیازهای مخاطبین پژوهشی

۵٫ مخاطب تحقیق چه باید از شما بدانند؟ از اطلاعات جستجو و رسانه های اجتماعی، به علاوه گفتگو با مشتریان و پرسنل داخلی (فروش و خدمات مشتری، به ویژه) برای درک بهتر اطلاعات و الزامات متقاعد کننده از مشتریان خود استفاده کنید. سپس، این نیازها را توسط شخصیت و مراحل قدم زدن برای ایجاد یک نقشه از محتوای لازم سازماندهی کنید.

به یاد داشته باشید: برای داده ها حل نشده، بینش واقعی لازم است (این نیاز به گفتگو های مشتری دارد، نه فقط استخراج صفحات گسترده)

۶٫ یک برنامه اجرای محتوا ایجاد کنید

استفاده از مکالمات شخصی و مشتری برای تعیین شرایط مطلوب محتوا. مخاطبان خود کجا و چگونه اطلاعات را مصرف می کنند؟ بدانید که بسته به مرحله قیف، مشتریان انواع مختلفی از محتوای مورد نیاز را خواهند داشت. ساخت یک طرح که نشان می دهد چه محتوایی که شما روزانه، هفتگی، ماهانه و سه ماهه ایجاد می کنید.

به خاطر داشته باشید: همیشه عمل مهم است. شما به دنبال چه در مصرف بعدی خود هستید؟

۷٫ یک برنامه تقویت محتوا ایجاد کنید

واقعیت این است که فقط ایجاد محتوای کافی نیست. در بسیاری موارد، شما باید آن را تقویت کنید. شما نیاز به بازاریابی خود دارید. این جایی است که رسانه های اجتماعی می توانند به یک معامله بزرگ کمک کنند. همچنین بسیاری از مکان ها (و بسیاری از مردم: مشتریان، کارکنان، اینفلوئنسرها) را می شناسند که می توانند به بازاریابی محتوا کمک کنند.

به یاد داشته باشید: محتوا آتش است، رسانه های اجتماعی بنزین

امیدوارم از این ارائه و چارچوب برای ایجاد استراتژی تولید محتوا سود ببرید.

منبع: www.convinceandconvert.com


آیا نیاز به مشاوره در مورد خدمات ما دارید ؟

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات ما تماس بگیرید

021-41895000

یا در صورت تمایل فرم زیر را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم

تکمیل فرم

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *