با استراتژی های دیجیتالی برندسازی کنید

ستراتژی های دیجیتالی برندسازی

 

 

با استراتژی های دیجیتالی برندسازی کنید

دراستراتژی های دیجیتالی برندسازی، یک برند ارزشمند به کسب و کار کمک می‌کند تا قیمت‌گذاری بالا، رهایی از بحران‌های شایع فضای کسب و کار و رشد سریعتر نسبت به رقبا را داشته باشد.

در پژوهش BrandZtm که برای سنجش قویترین برندها صورت گرفت و سهام ۱۰۰ برند برتر جهانی را مورد مطالعه قرار داد نشان داده شد در ۱۲ سال اخیر که ارزش ویژه آن برندها افزایش یافته است قیمت سهام آنها نسبت به بازار سهام شاخص جهانی سه و نیم برابر بیشتر و نسبت به شاخص ۵۰۰ S&P شصت درصد بیشتر شده است.

این امر گویای آن است که تقریبا ۶۰ درصد ارزش مالی یک استراتژی های دیجیتالی برندسازی از ارزش ویژه آن تشکیل شده است؛ به عبارت دیگر، تمایل مشتری برای انتخاب آن استراتژی های دیجیتالی برندسازی را نشان می‌دهد.

فناوری‌های جدید و نوظهور دیجیتالی، در قالب کانال‌ها و رسانه‌های ارتباطی مختلف فرصت هایی را برای رشد ارزش ویژه برند پدید آورده است.
فناوری‌های دیجیتالی با نمایش و معرفی بیشتر برند در متن زندگی مصرف‌کنندگان نقش بزرگی در تقویت مشارکت آنان ایفا می‌کنند.

این امر ادراکی را در ذهن مصرف‌کننده ایجاد خواهد کرد که آنها را متمایل به انتخاب یک استراتژی های دیجیتالی برندسازی می‌کند.

در دنیای فناوری فرصت‌های متعددی وجود دارد که باید به طور صحیح مشتری را برای تمایل به یک استراتژی های دیجیتالی برندسازی متقاعد کند و تمام استراتژی‌ها را برای این منظور ترکیب کند.

تعاملات و ارتباطات دیجیتالی فرصتی را برای کسب اطلاعات درباره چگونگی ارتباط با مصرف‌کننده و درک یک برند فراهم می‌آورند.

این امر اجازه می‌دهد فعالیت‌های بازاریابی برای هدایت مشتری در ایجاد ارتباطات کوتاه مدت و وفاداری بلند مدت کاملا بهینه‌سازی شوند. از سوی دیگر بازخورد فوری می‌تواند برای شخصی‌سازی تجربه مشتری و ارتباطات او استفاده شود.

بخوانید: چرا بازاریابی محتوا بهترین استراتژی است!

 

در این راه ابتدا استراتژی دیجیتال باید در راستای تمام مجراهای ارتباطی فناوری قرار گیرد.
هر سیستم فناوری ارتباطی باید در راستای سیستم‌های سنتی فعالیت کند تا تجربیات برند به خوبی به مشتریان منتقل شوند. این گونه می‌توان گفت که تمام فعالیت‌ها در یک مجموعه باید از یک هسته اصلی تغذیه شوند و یک بینش کلی داشته باشند تا به هدف غایی استراتژی های دیجیتالی برندسازی دست یابند.

برای فعالیت بهتر رسانه‌های دیجیتالی و گسترش کارایی فناوری‌های نوین در توسعه ارزش ویژه برند باید از اطلاعات رفتاری مصرف‌کنندگان به خوبی بهره جست. این اطلاعات و داده‌ها می‌توانند منبع خوبی برای نشان دادن بینش مصرف‌کنندگان باشند تا ترجیحات آنها مشخص شود.

موضوع مهم دیگری که باید به آن اشاره کرد سازگاری تجربه برند با تبلیغاتی است که از آن میشود.

بخوانید: تاثیر محتوای بصری روی استراتژی کسب و کار شما

ادغام امنیت با استراتژی دیجیتال

همچنین هماهنگی یک استراتژی امنیتی با استراتژی دیجیتال امری ضروری است.

عدم توجه به محرمانگی اطلاعات مشتریان می‌تواند به شهرت برند آسیب‌های جدی بزند که هیچ گاه هم جبران نشود.

درواقع این امر به گسترش بیش از پیش ارزش ویژه برند کمک کرده است.

منبع: بازده


آیا نیاز به مشاوره در مورد خدمات ما دارید ؟

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات ما تماس بگیرید

021-41895000

یا در صورت تمایل فرم زیر را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم

تکمیل فرم

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *