چرا طراحی مهم ترین اصل تبلیغات است

طراحی تبلیغ- - تیزر- بنر -کاتالوگ

اهمیت طراحی در تبلیغات

هنگامی که بیلبورد یا بنر تبلیغاتی ویژه ای را می بینید و شما را جذب خود می کند بدون شک طراحی ویژه و فکر خلاقی پشت آن بوده است. اهمیت طراحی در تبلیغات

اکثر سایت ها، بنرها،بیلبوردها و تراکتهای تبلیغاتی که در اطراف ما وجود دارند طرحهای تکراری و مشابهی دارند.

تبلیغاتی مورد توجه قرار می گیرند که علاوه بر طراحی گرافیکی خلاق،روانشناسی بازاریابی و تبلیغات را به همراه خود داشته باشند.

چه بسیارند بیلبوردها و بنرهای تبلیغاتی که بی توجه از کنارشان عبور می کنیم.

رعایت اصول طراحی مبتنی بر دانش بازاریابی و تبلیغات به ایجاد طرحهای موثر بر جذب مشتری کمک می نماید.

در صورتی که می خواهید در جذب مشتریان موفق باشید و تبلیغات شما تاثیر بیشتری بر روی مخاطبانتان داشته باشد

طراحی تبلیغاتی حرفه ای

نکات زیر را در نظر بگیرید:

هرگز نباید از الگوها و ایده هایی که قدیمی شده اند کپی برداری شود.

هر صنعت و کسب و کاری نوع خاصی از طراحی و تبلیغات را طلب می کند.

رنگ ها در تاثیر گذاری طراحی اهمیت بسیاری دارند.

یک طرح گرافیکی هنگامی تاثیرگذاری بیشتری دارد که جنبه های هنری و صنعتی را همزمان داشته باشد.

از زیاده گویی و متن زیاد در تبلیغات بپرهیزید

یک طراحی گرافیکی خوب ،مطالب زیادی را به مخاطبان شما  انتقال می دهد.

یکی از مهم ترین اصول طراحی کاتالوگ و بنرها و بیلبوردهای تبلیغاتی ، ایجاد حس کنجکاوی در مخاطب می باشد.

از تصاویر مختص شرکت ،سازمان و کسب و کار خود استفاده نمایید.

عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی نقش مهمی در طراحی های تبلیغاتی دارند.

کاربرد طراحی تبلیغات

دید حرفه ای به طراحی داشته باشید.و برای تبلیغات خود از طراحان حرفه ای کمک بگیرید

رعایت نکات فوق و بسیاری دیگر از موارد ضروری می تواند در جذب مخاطب و افزایش قدرت تبلیغاتی و بازاریابی موثر باشد.

سپیدگرافیک با تجربه فعالیت در زمینه طراحی گرافیکی و طراحی تبلیغاتی شما را در این مسیر یاری می رساند.

به یاد داشته باشید که طراحی تبلیغاتی صرفا بازی با رنگ ها و تصاویر و گنجاندن آنها در یک کادر نیست،طراحی تبلیغاتی موثر،نتیجه ی ترکیب دانش بازاریابی،روانشناسی تبلیغاتی و هنر طراحی می باشد.


به اشتراک بگذاریم

5 پاسخ به “چرا طراحی مهم ترین اصل تبلیغات است”

  1. علیرضا گفت:

    به نظر من اصل تبلیغات طرح مورد نظر و جذاب و مرتبط با تبلیغمان است.

  2. مریم گفت:

    به یاد داشته باشید که طراحی تبلیغاتی صرفا بازی با رنگ ها و تصاویر و گنجاندن آنها در یک کادر نیست،طراحی تبلیغاتی موثر،نتیجه ی ترکیب دانش بازاریابی،روانشناسی تبلیغاتی و هنر طراحی می باشد.

    به نکته گاملا درستی اشاره کردید.

  3. تینا گفت:

    جذابیت طرح و اینکه پیام رسان متن تبلیغیمون باشد خیلی موثر است.

  4. سمانه گفت:

    خلاقیت تکراری نبودن و چیزی متفاوت از دیگر تبلیغات ارائه دادن در دیده شدن خیلی تاثیر گذار است.

  5. […] شعار تبلیغاتی یکی از پرچالش ترین و درعین حال هیجان انگیزترین مباحث در هنگام شروع یک کسب و کار است. مدیران برندها ساعت ها در این باره فکر می کنند و با دیگران به مشورت می پردازند زیرا شعار تبلیغاتی زیربنای یک کسب و کار و معرفی یک برند است. معمولا شعارهای کسب و کار زیادی از برندها و شرکت های مختلف میان مردم پخش می شود اما یک شعار تبلیغاتی خوب می تواند اقبال مردم به آن کسب و کار را افزایش دهد و در راستای موفقیت برند کمک های زیادی بکند. در ادامه با ۱۰۰ شعار تبلیغاتی کسب و کارهای مشهور جهان آشنا شوید. ۱. نایک: فقط انجامش بده! ۲. مک دونالد: من عاشقشم! ۳. آدیداس: غیرممکن وجود نداره. ۴. دیزنی لند: شادترین نقطه روی زمین ۵. ریبوک: من همانی هستم که هستم. ۶. فولکس واگن: کوچک فکر کنید. ۷. کی. اف. سی: غذای عالی ۸. مارک اند اسپنسر: حق همیشه و کاملا با مشتری است. ۹. پورشه: جایگزینی نیست. ۱۰. ای بی ام: راه حلی برای سیاره هوشمند. ۱۱. سونی: باورش کن. ۱۲. ای مکس: بزرگ فکر کن. ۱۳. دوپونت: معجزه دانش. ۱۴. انرگایزر: به مسیرت ادامه بده، ادامه بده، ادامه بده … ۱۵. پلی استیشن: در دنیای خود زندگی کنید، در دنیای ما بازی کنید. ۱۶. دانکن دوناتس (Dunkin’ Donuts): آمریکا با دانکن اداره می شود ۱۷. کانن: آن چیزی که ما اعتقاد داریم را ببینید. ۱۸. نیکون: در قلب تصویر ۱۹. کداک: لحظاتت را به اشتراک بذار، زندگی ات را به اشتراک بذار. ۲۰. فدکس: وقتی که هیچ فردایی نیست. ۲۱. وال مارت: پول بیشتری ذخیره کنید، زندگی بهتری داشته باشید. ۲۲. فورچن: برای افرادی که تغییر را رقم خواهند زد. ۲۳. آستون مارتین: قدرت، زیبایی و روح. ۲۴. کوکاکولا: درب قوطی را باز کن تا سرحال شی. ۲۵. ام اندام: در دهان تان آب می شود، نه در دستان تان. ۲۶. ورایزن (Verizon): حالا صدامو می شنوی؟ خوبه. ۲۷. المپوس: دید شما آینده شماست. ۲۸. کلوین کالین: بین عشق و دیوانگی، وسواس است. ۲۹. ودافون: بیشتر از اکنون باشید. ۳۰. تگ هیور: موفقیت، یک بازی ذهنی است. ۳۱. جنرال الکتریک: تخیل در کار ۳۲. صلیب سرخ: بزرگ ترین تراژدی بی تفاوتی است. ۳۳. یلو پیج: به انگشتان تان اجازه بدهید، راه بروند ۳۴. تری ام: نوآوری ۳۵. نوکیا: ارتباط دادن مردم ۳۶. دیبیرز: الماس همیشگی است. ۳۷. نسکافه: قهوه در بهترین حالت آن. ۳۸. هاینز: خوراک لوبیا یعنی خوراک لوبیای هاینز. ۳۹. تلویزیون اونیدا: حسرت همسایه ها، غرور مالک. ۴۰. لورئال قدیمی: چون من ارزشش را دارم. ۴۱. لورئال جدید: چون شما ارزشش را دارید. ۴۲. شرکت فناوری اینتل: درون اینتل. ۴۳. برگر کینگ: به شیوه خودتان درست کنید. ۴۴. جنرال الکتریک: ما چیزهای خوبی در زندگی تان به ارمغان می آوریم. ۴۵. HSBC: بانک محلی جهانی. ۴۶. صابون پیرس: آماده شوید تا به فرد زیبایی تبدیل شوید. ۴۷. شکلات کیت کت: استراحت کنید، کیت کت بخورید. ۴۸. دومستوس: میکروب ها را زنده نمی گذارد. ۴۹. شامپو هد اند شولدرز: من اصلا نمی دانستم که شوره مو داری. ۵۰. دیزنی لند: شادترین جای دنیا. ۵۱- توماس کوک: فقط رزرو نکنید. با توماس کوک به مسافرت بروید. ۵۲. خطوط هوایی قاره ای: ما واقعا به شما وفاداریم. ۵۳. سیگارهای دورال: منو بچش! منو بچش! یالا منو بچش! ۵۴. موتورهای Vauxhall: یک بار رانندگی، یک عمر وابستگی. ۵۵. بی ام دبلیو: لذت محض رانندگی. ۵۶. روغن شِل: سلامت زندگی کنید. از روغن شِل استفاده کنید. ۵۷. ارتش آمریکا: من شما را برای ارتش آمریکا می خواهم. ۵۸. اسپرایت: فرمانبردار عطشت باش. ۵۹. کورن پاپز: باید پاپ کورنم را بخورم. ۶۰. چیپس های سیب زمینی Lay’s: من نمی توانم فقط یکی بخورم. ۶۱. اسنیکرز: گرسنه ای؟ یک اسنیکرز بخور. ۶۲. ژیلت (Gillette): بهترین تیغ برای مردان ۶۳. ویزا: هرجایی که بخواهید باشید. ۶۴. سینتل: کار فناوری اطلاعات را تمام شده در نظر بگیر. ۶۵. فدرال اکسپرس: وقتی که باید نصفه شب آنجا باشد. ۶۶. انجمن پنیر: هر زمان که دوست داشتید رو به دوربین لبخند بزنید و بگویید پنیر. ۶۷. ویتیز (Wheaties): صبحانه  قهرمان ها. ۶۸. غلات صبحانه Kellogg’s Rice Krispies: بازش کن! خردش کن! بخور! ۶۹. جگوار: رویابافی نکن، با آن رانندگی کن. ۷۰. کرم مرطوب کننده آسترال: برای مراقبت از پوست شما. ۷۱. افترشیو دنیم: برای مردانی که نمی خواهند به صورت شان فشار بیاورند. ۷۲. چرم امپریال: کمیاب اما خوب. ۷۳. ایمپالس: وقتی مردی که تا به حال ندیده بودی شاخه گلی به تو می دهد. ۷۴. شامپو بچه جانسون: اشک بس است. ۷۵. آویس  (Avis): بیشتر تلاش می کنیم. ۷۶. استیت فارم (State Farm): مثل یک همسایه خوب، استیت فارم در کنار شماست. ۷۷. شکلات Terry’s: تکه تکه اش کن، عاشق تمام تکه هایش باش. ۷۸. دیکسون: آخرین جایی که می خواهی بروی. ۷۹. محصولات بهداشتی Waitrose Essential: کیفیتی که انتظارش را داشتید با قیمتی که باور نخواهید کرد. ۸۰. طلای بلک تورن: آن همه زرق و برق طلا نیست. ۸۱. فیلیپس: هر روز خودت را ابراز کن. ۸۲. وسایل خانگی The Range: اگر ما این را نفروشیم، شما نیازی به آن نخواهید داشت. ۸۳. کفش های ورزشی نیو بالانس ۱۰۸۰: اجازه بده بهترین چیزها اتفاق بیفتد. ۸۴. چیپس های سان: خوشمزه ترین تنقلاتی که تا به حال خورده اید. ۸۵. فورچون: برای افرادی که می خواهند تغییری اعمال کنند. ۸۶. شرکت های Yellow Pages: اجازه بده انگشت هایت راه بروند. ۸۷. مسترکارت (MasterCard): چیزهایی هستند که با پول نمی توان خرید، برای هر چیزی غیر از اینها، مسترکارت وجود دارد. ۸۸. تسکو (Tesco): حتی یک ذره کوچک هم کمک می کند. ۸۹.  ام اند  ام (M&M): در دهان تان آب می شود نه در دست تان. ۹۰. بلاگر: دکمه انتشار را فشار دهید. ۹۱. لیوایز: کیفیت هرگز از مد نمی افتد. ۹۲. آژاکس: قوی تر از کثیفی. ۹۳. کابینت های آشپزخانه کینگز: کابینت های ارزان اما در حد قصر پادشاهی. ۹۴. صابون پالم اولیو: چهره نوجوانیت را حفظ کن. ۹۵. شورولت: ببینید، امتحان کنید، بخرید. ۹۶. پپسی رژیمی: همین موقع فردا؟ ۹۷. تسکو (Tesco): حتی یک ذره کوچک هم کمک می کند. ۹۸. آئودی (Audi): پیشرفت به وسیله فناوری ۹۹. دوپونت: معجزه دانش. ۱۰۰. کی. اف. سی: غذای عالی. منبع : forbes/bazdeh […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *