چرا شرکت تولید محتوا با استقبال روبه رو نمی شوند ؟

شرکت تولید محتوا دیجیتال

 

 

چرا شرکت تولید محتوا با استقبال روبه رو نمی شوند ؟

شرکت تولید محتوا در سال ۲۰۱۷ از بازاریابی دیجیتال به عنوان یکی از ابزارهای مهم بازاریابی یاد می‌شود، شرکت تولید محتوا دیجیتال در این چند سال شروع به فعالیت کرده‌اند که برای سایت و شبکه‌های اجتماعی تولید محتوا انجام می‌دهند. شرکت تولید محتوا همواره به دنبال شرکت تولید محتوا یونیک از طریق ترجمه ، بازنویسی و یا … می باشد .

علی‌رغم آنکه تعداد شرکتهای فعلی انگشت شمار است اما تا به حال با استقبالی روبه‌رو نشده‌اند.

اما دلیل این عدم همکاری سازمان‌ها با شرکت‌های تولید محتوا را می‌توان جا نیفتادن بحث برون‌سپاری عنوان کرد.

مهارت افرادی که به عنوان کارشناس شرکت تولید محتوا استخدام می‌شوند به ترجمه، آفیس، فتوشاپ خلاصه می‌شود اما آیا این مهارتها کافی است؟

بخوانید : تاثیر تولید محتوا یونیک روی ترافیک سایت

کارشناسی برای این سمت ایده‌آل ست که از فعالیت شرکت شناخت کامل داشته باشد، بداند چه چیزهایی در آن کسب‌وکار مهم است، چه چیزهایی نقاط قوت و ضعف آن سازمان به حساب می‌آید و به طور کلی از هر بخش شرکت دانش لازم و کافی داشته باشد.

نکته‌ای که یک محتوا را به چالش می‌کشد روان بودن ترجمه و نوع نگارش است .

ویژگی بعدی آشنایی شخص با مباحث سئو است اینکه بداند روی چه کلید واژه‌ای کار می‌کند، چگالی کلمات براساس سئو به چه صورت باید باشد، مقدمه و بدنه مطلب باید مطابق با چه استانداردهایی باشد.

متأسفانه افراد با یک جستجوی ساده در موتورهای جستجو به اولین تصویر مرتبط با مطلب رضایت می‌دهند و اهمیت اینکه تصویر استفاده شده چقدر در جذب مخاطب برای مطالعه مطلب کاربرد دارد نادیده گرفته می‌شود.

اگر صرفا به روزرسانی سایت را از این مقوله جدا کنیم می‌بایست متذکر شد که ما بازاریابی محتوا را انجام می‌دهیم برای چند هدف مانند ایجاد آگاهی از برند، محصول، اطلاع‌رسانی به مخاطب که در نهایت تمام این اهداف می‌بایست به فروش ختم شوند.

یکی از نکات مهمی که هنوز در بین خیلی از افراد اصلی درگیر کسب‌وکار جا نیفتاده، تفاوت بین کارشناس شرکت تولید محتوا و کپی رایتر است.

اگر بخواهیم یک گزارش از نمایشگاهی که در آن حضور داشته‌ایم بنویسیم یا از ویژگی‌های محصول جدید در یک مقاله حرف برنیم این کمکی به ما نمی‌کند شاید بازدید مطلوبی هم در استاندارد ما داشته باشد اما برای برندسازی و فروش ما کارساز نخواهد بود زیرا مطلب را کپی رایتر ننوشته است.

در اینجا کپی رایتر کسی است که گزارش یا ترجمه را برای کسب‌وکار ما تنظیم و از هوش بازاریابی برای ارتباط با کاربر استفاده می‌کند؛ بنابراین کپی رایتر و کارشناس شرکت تولید محتوا مکمل یکدیگر هستند.

یک مطلب باید چنان هوشمندانه تنظیم شود که ناخودآگاه تصویر برند در ذهن مخاطب بنشیند.

نکته مهمی که بعد از شرکت تولید محتوا ما را به هدفمان نزدیک می‌کند انتخاب رسانه برای انتشار آن محتوا است.

رسانه بازاریابی محتوا در شبکه‌های اجتماعی به درستی انتخاب نمی‌شود؛ برای مثال در یک کانال جوک و سرگرمی پستی قرار می‌دهند مبنی بر معرفی یک کارگاه تولید دستگاههای صنعتی، در این بخش کسی که رسانه را پیشنهاد می‌دهد باید صاحب کسب‌وکار را از انتخاب نادرست رسانه آگاه کند.

اینکه تنها تعداد بازدید، معیار موفقیت در یک رسانه تلقی شود قطعا بازخورد خوبی نخواهد داشت.

شرکت تولید محتوا فعلی فردی که استراتژی خلاقانه برای یک سازمان بنویسد را ندارند و مشاوره خوبی در این زمینه انجام نمی‌شود؛ به عنوان مثال شرکتی در کنار تولید محتوا به کار فروش صفحه اینستاگرام یا ممبر کانال تلگرام هم می‌پردازد و می‌خواهد که کنار فروش تولید محتوا، ابزار و رسانه خودش را هم بفروشد برای همین مشاوره خوبی صورت نمی‌گیرد.

خلاقیت و مشاوره مناسب، دو گپ مهم در شرکتهای تولید محتوای فعلی هستند.


به اشتراک بگذاریم

خدمات ما
our services