مراحل تبلیغات در گوگل و برندسازی برای کسب و کار چیست؟

تبلیغات در گوگل و برندسازی

مراحل تبلیغات در گوگل و برندسازی برای کسب و کار چیست؟

در کنار همه مزایایی که برای تبلیغات در گوگل و برندسازی تا کنون برشمرده ایم، یک تاثیر مثبت و انکار ناشدنی آن را خاطر نشان میکنیم: برندسازی.قطعا اشکال مختلفی برای رسیدن به این هدف در دنیای کسب و کار نیز وجود دارد اما یک روش تضمینی با صرف کمترین زمان، بدون شک همین تبلیغات در گوگل است که میتواند خصوصا برای کسب و کارهای تازه نیز، مسیر برندسازی را هموار سازد.

برای مثال اگر صاحب شرکتی با قدمت چندین و چند ساله هستید و یا شرکت تازه تاسیسی را اداره میکنید با تبلیغات در گوگل میتوانید در برندسازی، در شرایط برابری رقابت کنید.برای توضیح بیشتر خوبست به این مثال ملموس توجه کنیم: یک فروشگاه اینترنتی سرشناس و پرطرفدار را در نظر بگیرید که در دورانی شروع به فعالیت کرده که امکانات دیجیتال مارکتینگ با گوگل ادوردز غنی نشده بود.

بخوانید: با گوگل دوست شوید!

در آن شرایط شرکت های اینترنتی در شرایط نسبتا سختی موفق به برندسازی در فضای اینترنتی و حتی در میان عموم مردم در فضای حقیقی میشدند؛ اما تصور میکنیم شرایط شما به شکلی دیگر است و به تازگی یک فروشگاه اینترنتی برای عرضه انواع محصولات و خدمات خود ارائه کرده اید؛ در این شرایط شما خوشبخت تر از صاحب فروشگاه اینترنتی در وضعیت قبلی هستید چرا که گوگل ادز این امکان را در اختیار شما قرار داده تا مسیر برندسازی را کوتاه تر و ساده تر طی کنید.این یکی از ویژگی های اصلی تبلیغات در گوگل است که همه کارشناسان دنیای اینترنت بر سر آن توافق دارند.

روند برندسازی اینترنتی

در توضیح روند برندسازی اینترنتی به کمک تبلیغات در گوگل این نکته را در نظر بگیرید که تعریف آن در یک جمله اینست:توانایی بهره برداری تخصصی از اینترنت در راستای برندسازی؛ با این تعریف، تبلیغ در گوگل امکان بهره برداری حداکثری از بستر اینترنت را برای صاحبان مشاغل و دارندگان سایت ها فراهم میکند و مشتریان بالقوه ای که در حال حاضر تصمیم به خرید ندارند اما شرایط محصولات و خدمات موجود در بازار را دنبال میکنند، در شرایطی که بارها با تبلیغ شما در صفحه اول گوگل مواجه میشوند، به تدریج با سایت شما، به عنوان یک سایت مطرح و فعال در عرصه آن بیزینس آشنا میشوند و کارکردی که تبلیغات بنری، بیلبوردهای تبلیغاتی، پیام های بازرگانی رادیو و تلویزیون و دهها ابزار تبلیغاتی موثر دیگر در جهت برندینگ دارد؛ این بار نصیب تبلیغات در گوگل میشود، آن هم در یک جهان بی پهنا.

اولین قدم تبلیغات در گوگل:

اولین قدم تبلیغات در گوگل، بدون شک آشنایی با همه ابعاد و زوایای آن و بررسی همه جوانب این بازاریابی اینترنتی است؛ چرا که این شایسته نیست در سرزمین خود به تکنولوژی زودتر از دانش و فرهنگ آن خوشامد بگوییم.

بنابراین دانستن نکاتی همچون پرداخت به ازای هر کلیک، حق تعیین بودجه روزانه، امکان دریافت گزارش های روزانه و هفتگی (daily report) ، امکان مصرف بودجه روزانه تا دو برابر میزان تعیین شده به دلیل ترافیک سایت، تفاوت قیمت برای کلمات کلیدی، تاثیر مستقیم‌کیفیت سایت (Landig Page) بر هزینه کلمات کلیدی، آفتی به نام ‌کلیک هرز و ده ها فاکتور دیگر از جمله مواردی است که به هنگام خرید گوگل ادوردز باید از آن آگاهی داشت.

بخوانید: انجام این کارها باعث بهبود کمپین ادوردز شما می شود

در گام بعدی پیشنهاد میکنیم کارشناسان مجرب و حرفه ای را از افراد سودجو بازشناسید؛ چه بسا افرادی که از ناآگاهی و عدم آشنایی مردم با تبلیغات در گوگل، سوء استفاده میکنند و با توجه به شرایط نابسامان ارز، از آب گل آلود ماهی های تر و تازه صید میکنند.بنابراین به شما پیشنهاد میکنیم از اعتبار شرکت پارتنر گوگل اطمینان بیابید و کار خود را با مشاوران حرفه ای دنبال کنید.پس از انتخاب پارتنر معتبر گوگل، با کارشناسان حرفه ای در تماس باشید و از راهنمایی های آنها، جهت بهبود کیفیت رتبه سایت و سئوی آن کمک بگیرید تا برای مدتی با مناسبترین هزینه در ردیف لینکهای اول گوگل قرار بگیرید

منبع: پارینا


آیا نیاز به مشاوره در مورد خدمات ما دارید ؟

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات ما تماس بگیرید

021-41895000

یا در صورت تمایل فرم زیر را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم

تکمیل فرم

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *