قالب استراتژی مدیریت محتوا که باید برای کسب و کارتان بسازید

استراتژی مدیریت محتوا

 

قالب استراتژی مدیریت محتوا که باید برای کسب و کارتان بسازید

اگر شما مثل من هستید و به استراتژی مدیریت محتوا نیاز دارید، آسان است که در زمینه جدیدی قرار بگیرید و تعجب کنید، “آیا من میتوانم این کار را انجام دهم؟” تعداد زیادی پست برای کمک به شما وجود دارد، مانند نحوه ساخت استراتژی مدیریت محتوا:راهنمای جامع برای ایجاد استراتژی مدیریت محتوا نیز وجود دارد. حتی یک لیست بلند بالا از منابع استراتژی مدیرت محتوا و کتابهای استراتژی مدیریت محتوا وجود دارد.

اگر می خواهید کار جدیدی یاد بگیرید که نیازی به فرد دیگری نداشته باشد و خود کفا شوید ،این کار به شما پیشنهاد می شود. استراتژی مدیریت محتوا مناسب شماست.

بنابراین، من یک الگو ساختم:

چه استراتژی مدیریت محتوا باید داشته باشید

استراتژی های مدیریت محتوا از بسیاری از فرم ها، از یک سند ۵۰ صفحه ای به یک ارائه پاورپوینت یک ساعت طول می کشد.یعنی اینکه که این الگو بی عیب و نقص نیست. یک استراتژی مدیریت محتوا را به شما نمونه ای از چگونگی ارایه مشاوره در مورد استراتژی های محتوا را برای همه چیز از جمله عکاسی به نرم افزار به عنوان یک نشان میدهد و خدمت رسانی می کند.

ببینید شرکت ما چگونه به این دیدگاه دست یافته  و یا می توانید از استراتژِ مدیریت محتوا شرکت های دیگر الگو برداری کنید. الگو خودتان را بسازید. شما متوجه خواهید شد که قالب از دیدگاه آژانس (با مراجعه به “مشتری”) نوشته شده است، اما اگر شما در خانه هستید استراتژی مدیریت محتوا خودتان کافی است.

چه چیزی در یک استراتژی محتوا به کار می آید؟

قالب استراتژی مدیریت محتوا از طریق تحقیق و نوشتن سه عنصر کلیدی یک استراتژی مدیریت محتوا به شما می پردازد: چه محتوایی لازم است، مراقب چه چیزی باید باشیم و اکوسیستمی که در آن محتوا ایجاد شده است.

بخوانید: ۱۰ تعریف جالب از استراتژی محتوا

محتوا امروز

استراتژی محتوا باید با توجه به بینش درباره کسب و کارتان باشد. این ارزیابی ممکن است شامل هر یا تمام موارد زیر باشد:

پرسونا

مصاحبه با ذینفعان

موجودی محتوا

ممیزی محتوا

تجزیه و تحلیل شکاف ها

تحلیل رقابتی

استراتژی مدیریت محتوا در آینده

سپس شما می خواهید مشتری خود را در جایی که محتوای آن ها را نگاه میکند، و نحوه استفاده از کانال های مختلف برای رسیدن به آن، نشان دهید. برخی از محتویات استراتژی محتوا عبارتند از:

محتوای سایت

صفحه نخست
صفحات فرود
صفحات رده
توصیف محصولات
وبلاگ
صفحات خطا
و غیره.

محتوای خارج از سایت

ایمیل ها
رسانه های اجتماعی
بروشورها
بسته بندی
فاکتورها
پیام های صوتی
و غیره.

 

حکومتداری (همانند اکوسیستم مدیریت استراتژی محتوا)

سرانجام، شما میخواهید درباره محیطی که محتوا ایجاد می شود – نظارت بر استراتژی مدیریت محتوا فکر کنید. این شامل:

دستورالعمل های مارک، صدا و سبک
تجزیه و تحلیل گردش کار
بهترین روش برای نوشتن در وب
راهنمایی های SEO
تقویم ویرایش

برای دیدن توصیفهای عمیق تر تمام این عناصر و همچنین برخی از ابزارهای مورد علاقه ما به این سایت مراجعه کنید.

داستان سرایی استراتژی مدیریت محتوا

نام تجاری ما از استراتژی مدیریت محتوا mteam media است، و شما این را می بینید که کمی در الگو نشان داده شده است، این یک استراتژی مدیریت محتوا داستان است.

اساسا، من از گرفتن عناصر داستان و استفاده از آنها برای ایجاد یک نگاه تازه به یک سفر تجاری به سوی یک هدف حمایت می کنم.

۱٫ مارک ها و مشتریان قهرمان هستند

یک استراتژی مدیریت محتوا میتواند در مورد سفر تجاری بسته به مقصد یک مشتری باشد (مفید است وقتی که یک نام تجاری جدید است یا راه خود را از دست داده است) یا یک استراتژی مدیریت محتوا در مورد یک سفر مشتری و نحوه برند می تواند کمک کند. برای مثال یک وبینار را ببینید.

۲٫ چشم انداز فعلی شما موقعیت شماست

شما نمی توانید یک استراتژی مدیریت محتوا را شروع کنید تا زمانی که شما می دانید که چه زمانی برای شروع آن مناسب است. بیشتر تحقیق اولیه شما – از مصاحبه های ذینفع با موجودی ها و حسابرسی های محتوا – این است که از نقطه شروع استراتژی خود مطلع شوید. این جایی است که سفر آغاز می شود. شما تمام موفقیت های آینده را در برابر فهم هایی که از این چشم انداز ایجاد می کنید اندازه گیری خواهید کرد.

۳٫ اهداف هدف مرکزی شما را بیان می کنند

شما نمیتوانید یک استراتژی مدیریت محتوا را طراحی کنید اگر نمیدانید که کدامیک از مارک ها رشد می کند. اهداف باید از نام تجاری به خودشان برسد، اما ممکن است متوجه شوید که نام تجاری نیاز به مربیگری کمی دارد. اگر اهداف کلی کسب و کار را از اهداف استراتژِ مدیریت محتوا تشخیص دهید، مفید است. آنها مرتبط هستند، اما برخی اهداف (مثلا کاهش تعداد کارفرمایان) وجود دارد که محتوای آنها در دستیابی به اهداف بسیار کوچکتر نقش دارد. تنظیم اهداف خاص برای استراتژی مدیریت محتوا نیز به شما امکان می دهد اطلاعات بیشتری در مورد اهدافی که محتوای پخش کننده ستاره (مثلا افزایش نرخ بازپرداخت ایمیل) است، بیشتر بدانید.

۴٫ رقبای متضاد هستند

حتی اگر بخواهید بیشترین استراتژی مدیریت محتوا TAGFEE را بنویسید، هنوز باید کشف کنید که رقبا شما چه هستند و چگونه می توانید از مثال خود یاد بگیرند. و این مهم است که به یاد داشته باشید که به دلیل کارایی موتورهای جستجو، رقبای کسب و کار شما ممکن است متفاوت از رقبای SERP شما باشد. ایده آل استراتژی مدیریت محتوا شما در هر دو مورد آنهاست .

۵٫ طرح استراتژی است

در این مرحله در داستان، شما می دانید که کدام بازیکنان چه کار می کنند و چه چیزی نیستند، و ایده هایی در مورد چگونگی حرکت به جلو برای رسیدن به این اهداف دارند.

هر تاکتیک یا کانال راهی برای حرکت نام تجاری به آن اهداف است. با چه موانعی ممکن است مواجه شوند؟ آنها در فضا رقابت می کنند؟ چگونه می توانند این تاکتیک یا کانال را مدیریت کنند؟ و چگونه استراتژِ مدیریت محتوا می تواند به آنها کمک کند تا اهداف خود را به دست آورند و با خوشحالی به غروب آفتاب بروند؟

بخوانیم : چگونه استراتژی طرح تولید محتوا بنویسیم؟

ساخت یک استراتژی محتوا برای خود

اکنون زمان آن است بینید که چه استراتژی محتوایی شما در حال بهبود است. هنگامی که شما در استراتژی محتوا که در حال ارائه هستید اطمینان دارید، شما هر گونه اجرایی را در آن اتاق کنفرانس خواهید دید.

من می خواهم از شما نیز یاد بگیرم آیا چیزی وجود دارد که شما در الگو قرار داده اید که پوشش داده نشده است؟ آیا استراتژی هایی برای موفقیت در ارائه استراتژی مدیریت محتوا یا درس های آموخته شده دارید؟ لطفا ایده ها و داستان های خود را در نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع: moz


آیا نیاز به مشاوره در مورد خدمات ما دارید ؟

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات ما تماس بگیرید

021-41895000

یا در صورت تمایل فرم زیر را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم

تکمیل فرم

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *