کمپین تبلیغاتی به معنای استفاده چندجانبه از کانال های مختلف برای رساندن پیامی مشخص به مخاطب مورد نظر، در دوره زمانی معین است. کمپین تبلیغاتی در درجه اول هدف دارد. معمولا هدف از راه اندازی کمپین های تبلیغاتی آگاه کردن مردم نسبت به محصول یا خدمات، ترغیب و متقاعد کردن آنها به استفاده از آن و فراهم ساختن شرایطی است که محصولات برای افراد در دسترس باشد. کمپین تبلیغاتی پیام دارد! پیام یک کمپین تبلیغاتی از طریق رسانه های مختلف منتشر می شود تا اهداف اصلی کمپین را میسر کند. انتخاب رسانه ها، بودجه بندی و اندازه گیری اثربخشی در ادامه ی دو مورد قبل، پنج مرحله ی طراحی یک کمپین تبلیغاتی را تشکیل می دهند.
تمامی این مراحل را به صورت تخصصی و با تکیه بر تجربیات اجرای موفق کمپین های قبلی به اجرا می رساند.
برای مشاوره رایگان و سفارش طراحی کمپین با شماره ۴۱۸۹۵۰۰۰-۰۲۱ تماس بگیرید.
نظرات و سوالات کاربران