طراحی کمپین

کمپین تبلیغاتی به معنای استفاده چندجانبه از کانال های مختلف برای رساندن پیامی مشخص به مخاطب مورد نظر، در دوره زمانی معین است. کمپین تبلیغاتی در درجه اول هدف دارد. معمولا هدف از راه اندازی کمپین های تبلیغاتی آگاه کردن مردم نسبت به محصول یا خدمات، ترغیب و متقاعد کردن آنها به استفاده از آن و فراهم ساختن شرایطی است که محصولات برای افراد در دسترس باشد. کمپین تبلیغاتی پیام دارد! پیام یک کمپین تبلیغاتی از طریق رسانه های مختلف منتشر می شود تا اهداف اصلی کمپین را میسر کند. انتخاب رسانه ها، بودجه بندی و اندازه گیری اثربخشی در ادامه ی دو مورد قبل، پنج مرحله ی طراحی یک کمپین تبلیغاتی را تشکیل می دهند.
طراحی کمپین تمامی این مراحل را به صورت تخصصی و با تکیه بر تجربیات اجرای موفق کمپین های قبلی به اجرا می رساند.

برای مشاوره رایگان و سفارش طراحی کمپین با شماره ۴۱۸۹۵۰۰۰-۰۲۱ تماس بگیرید.


آیا نیاز به مشاوره در مورد خدمات ما دارید ؟

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات ما تماس بگیرید

021-41895000

یا در صورت تمایل فرم زیر را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم

تکمیل فرم

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *