روش های ویدیو مارکتینگ

روش های ویدیو مارکتینگ

در این مطلب قصد داریم انواع روش های ویدیو مارکتینگ را معرفی کنیم که از طریق آنها می توانید تغییری عمده در کسب و کار خود ایجاد کنید پس با ما همراه باشید.

ویدیو مارکتینگ چیست ؟

ویدیو مارکتینگ یا بازاریابی ویدیویی در واقع به استفاده از محتوای تصویری مانند فیلم کوتاه، تیزر، موشن گرافیک و … برای جذب مخاطب بیشتر، شناساندن نام و برند به جامعه و یا معرفی خدمات و محصولات اطلاق می شود. با در نظر گرفتن رشد روز افزون تکنولوژی و همچنین همه گیر شدن استفاده از شبکه های اجتماعی در سالهای اخیر، تماشای ویدیو به شدت فراگیر شده است و همین موضو باعث می شود که ویدیو مارکتینگ در عصر جدید از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد.

روش های ویدیو مارکتینگ

تا قبل از ظهور شبکه های اجتماعی و بستر های اینترنتی پخش ویدیو، کسب و کارهایی که قصد اجرای کمپین های بازاریابی ویدیویی را داشتند باید هزینه های گزافی را برای پخش تبلیغ خود در برنامه های تلویزیونی و یا بنرهای موجود در سطح شهر پرداخت می کردند ولی امروزه با استفاده از روش های ویدیو مارکتینگ مقرون به صرفه، هر کسب و کاری با هر بودجه ای می تواند از این ابزار موثر بازاریابی استفاده کند.

انواع روشهای ویدیو مارکتینگ را می توانید در زیر مشاهده کنید:

ویدیوهای آموزشی

در این ویدیوها، عموماً با ارائه محتوای آموزشی به بییندگان به آنها کمک می کنند تا چیز جدیدی یاد بگیرند یا حتی آنها را برای پذیرش یک موضوع بخصوص که می تواند مربوط به محصولات یا خدمات سازنده ویدیو باشد، آماده کنند.

ویدیوهای تجاری

این ویدیوها به معرفی یک کسب و کار می پردازد و سعی می کند با نشان دادن اهداف، قابلیت ها و ویژگیهای مهم و کاربردی به ارتقای وجهه آن کسب و کار و جذب هر چه بیشتر مشتری بپردازد.

ویدیوهای نسخه نمایشی

این ویدیوها برای معرفی خدمات و محصولات و همچنین نمایش ویژگیها و نحوه استفاده یا کار با آنها استفاده می شوند.

ویدیوهای رویداد

در این نوع از ویدیو مارکتینگ، شرکت ها از جلسات، همایش، سمینار و انواع دیگر رویدادهایی که برگزار می کنند فیلم تهیه می کنند و آن را برای عموم مردم یا مخاطبان خاص منتشر می کنند.

ویدیوهای مصاحبه

در برخی اوقات شرکت ها برای نشان دادن مقبولیت و کیفیت خدمات یا محصولات خود، مصاحبه های ویدیویی با افراد کارشناس یا مشهور انجام می دهند تا با استفاده از نفوذ این گونه افراد در جامعه بتوانند محصول خود را هر چه بیشتر معرفی نمایند.

ویدیوهای رضایتمندی مشتریان

احتمالاً از این نوع ویدیو در برنامه های تلویزیونی یا صفحات اینستاگرامی موارد زیادی مشاهده کرده اید که در آن افراد عادی جامعه از تجربه شخصی خود از خرید یک محصول یا خدمات یک شرکت و چگونگی حل مشکل یا نیاز خود توسط آن صحبت می کنند.

ویدیوهای کارتونی

این نوع ویدیوها در چند سال اخیر با اقبال زیادی از سوی مخاطبان مواجه شده است. ویدیوهای کارتونی با رفع کردن محدودیت های موجود برای محتوای ویدیویی و همچنین استفاده از جنبه های طنزآلود و بعضاً جنجالی می توانند گزینه مناسبی برای تبلیغات ویدیویی کسب و کار شما باشند.

ویدیوهای پخش زنده

این ویدیوها که به صورت زنده پخش می شوند برای آشنایی مخاطبان با عوامل پشت صحنه یک کسب و کار و جزییات بیشتر مانند پروسه تولید محصول یا ارائه خدمات، به کار می روند.

 


آیا نیاز به مشاوره در مورد خدمات ما دارید ؟

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات ما تماس بگیرید

021-41895000

یا در صورت تمایل فرم زیر را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم

تکمیل فرم

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *