دنبال چه چیزی برای استخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگ بگردیم

استخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگ

 

استخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگ  و یا شریک در خانه، تقریبا هر کسب و کار با برخی از نوع حرفه ای بازاریابی با مهارت های دیجیتال کار می کند. در یک اقتصاد که اطلاعات همه چیز است، بازاریابی دیجیتال اختیاری نیست.

بنابراین، هنگامی که شما با توجه به مزایا و معایب کار با یک آژانس دقت کردید، چگونه باید  استخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگ استخدام کنید؟ شما نمیتوانید فقط فرض کنید که همه کارشناس دیجیتال مارکتینگ دارای مهارتهای مشابه هستند یا هر کارشناس دیجیتال مارکتینگ مناسب برای هر موقعیت است.

شرکت شما منحصر به فرد است، بنابراین شما نیاز به قدرت های مختلف و مهارت از بازاریاب تمام وقت خود را. مهم این است که تمام کاندیداهای کارشناس دیجیتال مارکتینگ شما را با استانداردهای مشابه مقایسه کنید و سپس این استانداردها را بر اساس نیازهای فردی شرکتتان ارزیابی کنید و کارشناس دیجیتال مارکتینگ را انتخاب کنید .

در اینجا شش ویژگی وجود دارد که شما میخواهید زمانی که استخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگ انجام دهید به آن رجوع کنید :

۱٫ تخصص

یکی از خطرات استخدام یک بازاریاب داخلی، این است که شما با یک متخصص عمومی درمی آید: کسی که دانش عمومی دارد اما عمیق در یک منطقه خاص نیست. اگر شما به دنبال استخدام یک متخصص عمومی هستید که نیاز به تخصص دارد، باید خود را در هزینه خود آموزش دهیدبا هزینه خود افراد را آموزش دهید (یا پرداخت کنید تا آنها را آموزش دهید).

اگر برای یک تولید کننده کار می کنید، بعید است که به یک متخصص رسانه های اجتماعی نیاز داشته باشید . نویسندگان فنی با وبلاگ نویسی و بعضی از تجربه های بهینه سازی موتورهای جستجو بسیار مناسب خواهند بود. اگر برای استخدام پزشکی مشغول به کار هستید، تجربه کسب و کار اجتماعی (و تجربه تبلیغات پرداختی) مفید خواهد بود.

بخوانید: دیجیتال مارکتر ها جواب این سوال ها را می دانند

۲٫ یادگیرنده در طول عمر

یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ باید با آخرین اخبار در بازاریابی آنلاین مطلع شود.  شایسته ترین استخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگ برای شرکت شما از صنعت خاص خود مطلع خواهد شد و یا حداقل برای انجام مصاحبه با تحقیقاتی آماده می شود.

استخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگ با تجربه در صنعت شما می تواند زمان لازم برای آن فرد را برای موثر و صرفه جویی هزینه های آموزشی کاهش دهد. گذشته از تجربه، ما همچنین به افرادی که کنجکاو هستند نگاه می کنیم – کسانی که ایده های خلاقانه ای دارند و از آنها برای تست آنها استفاده می کنند و از آنها یاد می گیرند.

۳٫ ارتباطات

هنگامی که شما می خواهید استخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگ انجام دهید، از رهبری شرکت و دیگر کارکنان به مشتریان و مترجمان آزاد این فرد باید با تعدادی از ذینفعان کار کند تا کار خود را انجام دهد. این شخص همچنین ممکن است نیاز به استخدام قراردادن قراردادی از زمان به زمان، مانند طراحان و نویسندگان. تمام این تعاملات نیاز به مهارت های مردم جلا دارد، بنابراین مطمئن شوید که شما برای عادت های ارتباطی که در طی مصاحبه با نیازهای سازمان شما مناسب است، نمایش داده می شود

۴٫ مدیریت کارآمد زمان

این ممکن است در مورد هر کسی که شما استخدام می کنید وجود داشته باشد ، اما به دنبال یک مدیر زمان کارآمد باشد. جستجوگر نامزدها که می دانند چگونه در یک روز مقدار زیادی انجام می شود. کارشناس دیجیتال مارکتینگ کاری پیچیده است و می تواند بر کسی که نمی داند چگونه می تواند زمان خود را به طور موثر مدیریت کند، غلبه کند.

۵٫ اندیشمند استراتژیک

مدیران بازاریابی تمایل دارند که به تله ای از اعدام روزانه دست یابند. در حالی که تاکتیک ها جایی است که “لاستیک در جاده ها قرار دارد”، شما می خواهید کسی را پیدا کنید که مشکلی با ایده های جدید ندارد. شما به فردی با مهارت های تحلیلی نیاز دارید تا تصمیم بگیرید که چه چیزی برای شرکت مناسب است (و چیزهایی که ارزش آن را ندارند).

بخوانید : الفبای دیجیتال مارکتینگ

۶٫ مهارت های سن DARC

همانطور که شرکای HubSpot ما لیست کامل را بدون پیشنهاد HubSpot در “استخدام در دوران DARC” دانلود کردیم که چهار ویژگی مهم برای بازاریابان دیجیتال را مشخص می کند: شهروندی دیجیتالی، مهارت های تحلیلی، دسترسی به وب و ایجاد محتوا. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی نمایش متقاضیان بازاریابی دیجیتال برای این مهارت ها، دانلود کنید.

هنگامی که کاندیداهای مناسب را داشته باشید، در اینجا یک پیشنهاد برای پیدا کردن که واقعا از بسته جدا شده است:

بهترین شیوه ای که ما برای شناسایی نامزدهای قوی در روند مصاحبه پیدا کردیم، این است که آنها را به انجام تمریناتی بسپاریم که به شما نشان دهند که چگونه فکر می کنند و از کجا قوی تر هستند. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید فینالیست خود را یک خلاصه دو صفحه ای از فعالیت های بازاریابی که برای شرکت شما پیشنهاد می کنید بنویسید و بر اساس آنچه در مورد شرکت در روند مصاحبه آموخته اید، بنویسید.

اگر استخدام در خانه بهترین انتخاب شما نیست، شما ممکن است مقاله خود را در مورد “۶ ویژگی های که در هنگام استخدام آژانس بازاریابی آنلاین” مفید است پیدا کنید.

اگر استخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگ تمام وقت مناسب برای شرکت شما باشد، امیدوارم این پست به شما برخی از چیزهایی را که به دنبالش بوده است، به شما بدهد. چه نوع کارشناس دیجیتال مارکتینگ برای شرکت شما مناسب است و چرا؟ آیا شما راهنمایی هایی برای اشتراک گذاری با سایر شرکت هایی دارید که به دنبال استخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگ هستند؟ آنها را در نظرات زیر بنویسید.


آیا نیاز به مشاوره در مورد خدمات ما دارید ؟

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات ما تماس بگیرید

021-41895000

یا در صورت تمایل فرم زیر را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم

تکمیل فرم

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *