تحقیقات بازار

تحقیقات بازار

چرا تحقیقات بازار ؟

تعریف علمی تحقیقات بازار را می توان اینگونه بیان کرد ” فرایند جمع آوری، ثبت و تحلیل هدفمند و سیستماتیک داده های کسب شده از مشتریان یا حتی افراد یک جامعه به منظور ارائه راهکار برای نیازهای مختلف یک کسب و کار “.

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که چرا لزوما یک کسب و کار باید در برهه های مختلف زمانی، تحقیق بازار انجام دهد. برای پاسخ به این سوال باید بدانید که با تحقیق بازار می توان به نظر مشتریان فعلی یا مشتریان بالقوه درباره شما یا محصولاتان به صورت مستقیم می توان دسترسی پیدا کرد که با تحلیل این اطلاعات کسب شده می توانید درباره مسائل مهمی مانند سطح مقبولیت، شانس موفقیت یک محصول، نظر مشتریان درباره رقبای شما و به صورت کلی قدم بعدی در برنامه تان تصمیم گیری کنید.

برای انجام تحقیقات بازار نیاز به داده های به دست آمده از افراد جامعه است که این داده ها می توانند به صورت مستقیم و دست اول توسط شرکت/سازمان تهیه شود و یا به صورت غیر مستقیم از داده های جمع آوری شده توسط یک سازمان / نهاد دیگر استفاده شود که قبلا به صورت سیستماتیک و با تحقیق از قشرهای مختلف جامعه به دست آمده اند و یا حتی در حال جمع آوری هستند.

راهکارهای تحقیقات بازار MTeam Media

تحقیقات بازار از فعالیت های میدانی و پژوهشی بسیار مهم می باشد که نیازمند فرایندی برنامه ریزی شده و هوشمندانه است و ابعاد مختلفی از کسب و کار را در بازار مربوطه مورد بررسی قرار می دهد. دیجیتال مارکتینگ با برخورداری از دو بستر ویژه پولر Poller (ویژه نظر سنجی) و تبلیغان (ویژه تبلیغات آنلاین)، کلیه امور تحقیقات بازار را با هدفمندی خاص و تعداد کاربری بالا برای مشتریان خود انجام داده و در این راستا، راه حل های نوینی را فراخور نیاز مخاطبینش پیشنهاد می دهد.


آیا نیاز به مشاوره در مورد خدمات ما دارید ؟

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات ما تماس بگیرید

021-41895000

یا در صورت تمایل فرم زیر را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم

تکمیل فرم