تبلیغات آنلاین

دیجیتال مارکتینگ

امروزه با گسترش بسترهای دیجیتال در میان مردم و دسترسی به راهکارهای تبلیغات آنلاین ، دیگر استفاده از رسانه‌های سنتی برای بازاریابی، اعم از رسانه‌هایی مانند تلویزیون، رادیو و یا رسانه‌های چاپی مانند روزنامه و مجلات و پوستر و رسانه‌های محیطی مانند بیلبورد و استند، برای ارائه محصولات و خدمات، رنگ باخته است. اکنون بیشترین رسانه ای که افراد جامعه با آن سروکار دارند و در سال‌های اخیر بسیار فراگیر شده است، رسانه دیجیتال است. رسانه‌های دیجیتال به هر رسانه‌ای که بر بستر اینترنت و فضای صفر و یک دیجیتال حضور دارد، اطلاق می‌شود.

راهکارهای تبلیغات آنلاین MTeam Media

در بخش دیجیتال مارکتینگ، تبلیغات آنلاین  با استفاده از تجربه چندین ساله افراد خود در این حوزه و همچنین استفاده از ظرفیت بسترهای دیجیتال برای بازاریابی، به ارائه راهکارهای تبلیغات آنلاین متنوعی پرداخته است. ازجمله خدمات ما می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

بهبود سئو سایت SEO

سئو

یکی از مشکلاتی که صاحبان کسب‌وکار با آن مواجه‌اند کمبود بازدید از وب‌سایت شخصی‌شان است. در واقع حجم عظیمی از ترافیک آنلاین از طریق سرچ در موتورهای جستجو بویژه گوگل، به دست می آید و برای دیده شدن در نتایج گوگل شما باید فاکتورهای از پیش تعیین شده ای را رعایت کنید تا بتوانید با حضور در صفحه اول گوگل شانس دیده شدن داشته باشید. انجام این فرایندهای لازم برای دیده شدن در موتورهای جستجو به صورت عام سئو (SEO – Search Engine Optimization) نامیده می شود.

ما در  سئو سایت  به شما کمک می‌کنیم تا کسب‌وکارتان راحت‌تر و مؤثرتر دیده شود و بتوانید هوشمندانه ­تر خودتان را مطرح کنید.

اینفلوئنسر مارکتینگ

از دیگر راهکارهای تبلیغات آنلاین ، می توان به اینفلوئنسر مارکتینگ اشاره کرد. اینفلوئنسر مارکتینگ شامل بازاریابی کالا و خدمات از طریق کسانی است که در خصوص محصولاتی که دیگران خریداری می‌کنند، تأثیر و کنترل دارند. این تأثیرگذاری بر بازار عموماً ناشی از تخصص، شهرت و یا محبوبیت افراد است. اینفلوئنسر مارکتینگ با توجه به ارتباطات گسترده خود با ایئفلوئنسرها، فراخور نیاز مشتریان، تبلیغات لازم را در قالب برنامه ­سازی و توسط اینفلوئنسرها در بستر شبکه ­های اجتماعی و کانال­ های مختلف منتشر می­‌سازد.

ویدئو مارکتینگ

ویدیو مارکتینگ

ویدئو مارکتینگ، استفاده از ویدئو جهت شناسایی بیشتر برند، محصول یا کسب‌وکار است. در حال حاضر، کمپین‌های بازاریابی بزرگ جهت گسترش فعالیت‌های خود از ویدئو مارکتینگ استفاده می‌کنند. بسته به نوع کسب‌وکار، می­توان اهداف متفاوتی از ویدئو مارکتینگ را دنبال نمود اما هدف اصلی از ویدئو مارکتینگ، افزایش فروش نیست بلکه برندسازی و معرفی محصولات، خدمات یا کسب‌وکار است چراکه تا وقتی‌که معرفی و شناسایی برند صورت نگیرد فروشی انجام نمی‌شود.

ریپورتاژ خبری

در این بخش، خدمت ویژ‌ه‌ای که به مشتریان ارائه می‌شود، افزایش آگاهی جامعه نسبت به کمپین و فعالیت مشتری از طریق انتشار اخبار مربوط به آن در خبرگزاری­ های برتر و مرتبط می­‌باشد. این سرویس علاوه بر ایجاد لینک معتبر به وب‌سایت مشتری، بر روی برندینگ و افزایش آگاهی از برند مشتری نیز تاثیر به سزایی دارد.

بازاریابی محتوایی

بازاریابی محتوایی، رویکردی استراتژیک در بازاریابی است که مبتنی بر تولید محتوای مرتبط، توزیع مستمر و باارزش آن می­‌باشد. نقطه عطف بازاریابی محتوایی، مالکیت و تسلط بر رسانه‌ها است. در بازاریابی محتوایی، محتوای خلاقانه و تأثیرگذار، مشتریان را با شور و شوق و علاقه به خواندن آن ترغیب می‌نماید و موجب جذب کاربران می‌گردد.

وایرال مارکتینگوایرال مارکتینگ

یکی از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ، وایرال مارکتینگ است که یک استراتژی بازاریابی است که از شبکه‌های اجتماعی برای ترویج یک محصول، خدمت یا برند استفاده می‌کند. همان‌طور که یک ویروس، بین مردم منتقل می‌شود، در وایرال مارکتینگ سعی می‌شود تا اطلاعاتی مربوط به محصول، خدمات یا برند بین مردم پخش گردد، با این تفاوت که خود مردم، این اطلاعات را پخش می‌کنند.

 

بازاریابی شبکه­ های اجتماعی

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، ازجمله روش‌های بازاریابی آنلاین یا اینترنتی می‌باشد که با تدوین استراتژی و بهبود راهبرد حضور در رسانه‌های اجتماعی، مدیریت و به‌روزرسانی شبکه‌های اجتماعی، ایده‌پردازی خلاقانه و تولید محتوای اختصاصی، سعی دارد اهداف ارزشمندی را محقق سازد. تیم بازاریابی شبکه های اجتماعی برقراری ارتباط در شبکه‌های اجتماعی و بازاریابی آنلاین را برای شما آسان می‌کند .

تبلیغات بنری

تبلیغات بنری، از بهترین راهکارهای تبلیغات مستقیم در بستر وب می‌باشد. بنرها با ایجاد لینک به صفحه موردنظر، علاوه بر افزایش آگاهی مخاطب از برند، تعداد بازدیدهای وب‌سایت و درنتیجه میزان Engagement Rate را نیز بالا می‌برند. در تبلیغات بنری  تبلیغات بنری به‌صورت متنی­، تصویری و ویدئویی در چند بستر صورت می‌گیرد:بنر مارکتینگ

  1. پلتفرم تبلیغان
  2. تبلیغات گوگلی
  3. تبلیغات در اپ استورها
  4. تبلیغات همسان (Native Ads) که درهرصورت، با انتخاب هدفی مشخص، بر اساس پلتفرم، لوکیشن، موضوع و… بیشترین اثربخشی را داراست.

پوش نوتیفیکیشن

پوش نوتیفیکیشن، رسانه­ ای مهم برای فرستادن و نمایش اعلان یا نوتیفیکیشن به کاربران اپلیکیشن های موبایل است.  از طریق این رسانه می‌توان با کاربران خود رابطه‌ای موثر برقرار نمود و همچنین برای برندسازی محصولات و خدمات، افزایش آمار بازدید وب‌سایت‌ها و همچنین فروش محصولات و خدمات نیز بسیار موثر می‌باشد.

بازاریابی مسابقه­ ای

یکی دیگر از ابزارهای تبلیغات آنلاین ، بازاریابی مسابقه ­ای است. بازاریابی مسابقه­ ای، طراحی چالش­ها و مسابقات جذاب همراه با جوایز ارزنده برای ترغیب مخاطب به استفاده از اپلیکیشن می­باشد.

طراحی کمپین های دیجیتال مارکتینگ

در طراحی کمپین پس از شناخت نیازهای مشتری فراخور حوزه فعالیت هایش به طراحی کمپین تبلیغاتی منحصر به فرد و خلاقانه می پردازیم. این کمپین ها از طریق ابزارهای مختلف و با استراتژی مشخص اجرا و بازخوردها در قالب گزارش به مشتری ارایه می گردد.


آیا نیاز به مشاوره در مورد خدمات ما دارید ؟

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات ما تماس بگیرید

021-41895000

یا در صورت تمایل فرم زیر را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم

تکمیل فرم