برگزاری رویداد
سازمانها در خلال برنامههای کاری و تبلیغاتیشان نیاز به برگزاری رویداد (Event) پیدا میکنند. رویدادها شکلهای مختلفی دارند. کارگاه های یک روزه، سمینار، همایش و حتی جشنوارهها. برگزاری رویداد از فعالیتهایی است که عموما زمان بر است. پیش از برگزاری نیاز به برنامهریزی و جلسات متعدد هم اندیشی و هماهنگی دارد. در زمان برگزاری نیازمند هماهنگیهای مدیریتی، اجرایی و امکانات است.
علاوه بر این رویدادی که از پوشش خبری مناسب محروم باشد، بخش زیادی از بودجه را در جای اشتباه هزینه کرده است. نبود نیروی متخصص و آزاد برای برگزاری رویداد نیز معمولا باعث میشود تا قسمتهای مختلف کار به خروجی مطلوب نرسد و افت کیفی ایجاد شود.
برگزار کردن یک رویداد مراحل مختلفی دارد و تعیین هدف اولین گام است که در ادامهی آن جامعه شناسی مخاطب، زمان و مکان برگزاری، تعیین کمیتهی علمی و اجرایی رویداد، برآورد هزینهها و بودجه بندی، تبلیغات و بازاریابی و … باید به صورت حرفه ای و هدفمند انجام شود.
برگزاری استارتاپ ویکند
استارت آپ ویکند (اردو استارتاپ) یک رویداد جهانی در زمینه کارآفرینی است که در سه روز پایانی هفته برگزار میشود. استارتاپیها ۵۴ ساعت وقت دارند تا ایدههایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل دهند و یک نمونه کوچک از ایدهشان را اجرایی کنند. استارتاپ ویکند چند سالی است با توجه به استقبال فعالان عرصه کارآفرینی در ایران، پایش به محافل جوان و فعال باز شده است.
در این رویداد شرکت کنندگان پرانگیزه ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارتاپ، بازاریاب ها و طراحان گرافیک گرد هم می آیند تا طی ۵۴ ساعت ایده هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده ای را اجرا کند. در این رویداد هریک از شرکت کنندگان ایده پرداز فرصت دارند تا ایده خود را در مدت زمان ۳ دقیقه ارائه نمایند.
در پایان روز نخست (چهارشنبه) ایده های ارائه شده توسط سایر شرکت کنندگان داوری شده و ۱۰ ایده برتر از روی تخصص های مختلف شرکت کنندگان: کسب و کار و بازاریابی – گرافیست – توسعه دهنده گان وب و متخصصین نرم افزار، مبادرت به تیم سازی می کنند و پس از ۵۴ ساعت مبارزه در روز اختتامیه (جمعه) ایده های مختلف توسط داوران و سرمایه گذاران مورد ارزیابی قرار گرفته و به سه ایده برتر و تیم های منتخب، حمایت های مالی در راستای اجرای کسب و کار ارائه خواهد شد.
کسب اطلاعات تکمیلی: استارتاپ ویکند
برگزاری پنل های تخصصی صادرات اپلیکیشن
برگزاری رویداد یا ایونت، یکی از بهترین راههابرای رشد و توسعهیکسبوکاراست. برخلاف تصور اکثر مردم تنها حضور در رویدادها کافی نیست، بلکه برای اینکه بتوان بازدهی خوبی از این رویدادها کسب کرد؛ ضروریست که با افراد دیگر در ارتباط بوده و همچنین از فرصتهایی که پیش رو قرار خواهد گرفت نهایت استفاده را نمود. صاحبان کسب و کارهای کوچک نیز با وجود مشغلهی زیاد برای شرکت و حضور در رویدادها و سمینارها برنامهریزی میکنند، چون فرصتهای بزرگی در دل این همایشهای تخصصی نهفته است. با توجه به رسالت MTeam در راستای توسعه کسب و کارهای فناورانه و علی الخصوص استارتاپها و سرویس های اینترنتی ، MTeamدر نظر داریم تا نشست هایی اختصاصی را با همکاری و مشارکت سازمان های متعدد برگزار نماییم.
کسب اطلاعات تکمیلی: برگزاری پنل صادرات
راهکارهای مبتنی بر رویداد MTeam Media
به دلیل مسایل مختلف پیرامون برگزار نمودن یک رویداد به صورت موثر و هدفمند، شرکت راهکارهای مبتنی بر رویداد را برای سازمانها در نظر گرفته است.
در کلیه مراحل رویداد در کنار شماست. مشاوره، برنامه ریزی و اجرا. متخصصان، کارشناسان و نیروهای اجرایی مجرب با امکانات به روز تیم برنامه سازی تلویزیون اینترنتی
و پشتوانه رسانههای خبری متعدد تضمین کنندهی برگزاری رویدادی بی عیب و نقص از هر جهت هستند.
برگزاری رویداد شما ممکن است یک کارگاه یک روزه باشد، یا همایش و سمینار. ممکن است شما بخواهید در خلال رویداد دیگری برند خود را پروموت کنید یا این که نیاز به برنامه سازی و خلق یک اتفاق خاص داشته باشید. در کلیهی این مراحل در کنار شماست. مشاوره، برنامه ریزی و اجرا. متخصصان، کارشناسان و نیروهای اجرایی مجرب با امکانات به روز تیم برنامه سازی
و پشتوانه رسانههای خبری متعدد تضمین کنندهی برگزاری رویدادی بی عیب و نقص از هر جهت هستند.