برندینگ Branding چیست ؟
برای این که بتوانیم در مورد برندینگ صحبت کنیم لازم است که در ابتدا با مفهوم برند آشنا شویم. برند تصوری از یک شرکت، سازمان و یا یک فرد است که در ذهن افرادی که خدمات / محصولات آنها را تجربه می کنند شکل می گیرد، این افراد شامل کارمندان، سرمایه گذاران، شرکا و از همه مهمتر مشتریان می شود.
برندینگ در واقع پروسه بهبود بخشیدن به وجهه یک برند و تبدیل آن به یک اسم ماندگار و قابل اعتماد برای جامعه در طول زمان می باشد. همانطور که در بالا ذکر شد، برند تصوری از یک شرکت در ذهن افراد است ولی داشتن این تصور به تنهایی باعث اقدام به خرید توسط مشتری نمی شود، بلکه یک شرکت با انجام برندینگ به صورت حرفه ای و هدفمند می تواند این تصور را تحت تاثیر قرار داده و فرد را مجاب به استفاده از خدمات یا محصولات آن شرکت کند.
پروموشن Promotion چیست ؟
پروموشن به کل فعالیتهایی اطلاق میشود که برای پررنگ کردن محصولات یا خدمات، در زمان کوتاه و بهصورت مقطعی و مناسبتی، برای گسترش ارتباط با مشتریان فعلی و بالقوه، انجام میشود. با استراتژی درست و استفاده از رسانه مناسب، این دو فعالیت در کنار هم میتوانند نام شرکت شما را به نامی ارزشمند در اذهان عمومی تبدیل نمایند.
در این راستا با استفاده از گروهی مجرب و متخصص در این حوزه قدم در عرصه خدمت به مشتریان خود نهاده است. صرفنظر از کالای و محصولات شما شرکت
با سیاستگذاری درست بر روی برندینگ و پروموشن در مدت کوتاهی محصول شما را خاص و ویژه ارائه میدهد و به محصول شما در حد کسبوکارتان هویت میدهد.
علاوه بر ارایه راهکارهای برندسازی برای کالا،محصول و یک کسب و کار به ارایه راهکارهای برندسازی شخصی نیز میپردازد. برندینگ شخصی
راهکاری است برای اینکه برخی ویژگیهای شخصیتی یک فرد بهگونهای پررنگ گردد که شخص در نظر عموم با آن ویژگیها شناخته شود، بهاینترتیب این افراد در زمینههای کاری خود صاحب شخصیت، اثرگذاری و اعتباری بهمثابه یک برند تجاری میشوند.
در واقع برندینگ شخصی نوعی برندینگ است که بر پررنگ نمودن ویژگیهای یک شخص تمرکز دارد. برندینگ شخصی کاری زمانبر و بسیار حساس میباشد و در این زمینه، نیازمند مشاوره تخصصی مشاوران خبره و مجرب است.برندسازی شخصی میتواند تأثیرگذاری بر روی مخاطبان را تا ۱۰ برابر افزایش دهد. درواقع، افراد وقتی از طرف افراد پرمخاطب در یک زمینه، توصیهای دریافت میکنند، به آن توصیه اعتماد بیشتری خواهند داشت. همچنین برندسازی شخصی، برای فردی که در عضویت سازمانی قرار دارد، موجب افزایش اعتبار و اعتماد آن سازمان در میان افراد جامعه خواهد شد.