برندینگ و پروموشن

برند، یک نام، عبارت، طرح، نماد یا هر ویژگی دیگری است که مشخص‌کننده خدمات یا محصولی خاص باشد که به‌وسیله آن از دیگر محصولات و خدمات مشابه متمایز می‌گردد. ارزش برند، یکی از دارایی‌های ناملموس شرکت شما می‌باشد که درنهایت ارزش کل دارایی‌های کسب و کارتان را مشخص می‌نماید. پروموشن به‌کل فعالیت‌هایی اطلاق می‌شود که برای پررنگ کردن محصولات یا خدمات، در زمان کوتاه و به‌صورت مقطعی و مناسبتی، برای گسترش ارتباط با مشتریان فعلی و بالقوه، انجام می‌شود. با استراتژی درست و استفاده از رسانه مناسب، این دو فعالیت در کنار هم می‌توانند نام شرکت شما را به نامی ارزشمند در اذهان عمومی تبدیل نمایند. در این راستا  با استفاده از گروهی مجرب و متخصص در این حوزه قدم در عرصه خدمت به مشتریان خود نهاده است.

صرف‌نظر از کالای و محصولات شما شرکت  با سیاست‌گذاری درست بر روی برندینگ و پروموشن در مدت کوتاهی محصول شما را خاص و ویژه ارائه می‌دهد و به محصول شما در حد کسب‌وکارتان هویت می‌دهد. 

MTeam Media علاوه بر ارایه راهکارهای برندسازی برای کالا،‌محصول و یک کسب و کار به ارایه راهکارهای برندسازی شخصی نیز میپردازد. برندینگ شخصی راهکاری‌ است برای این‌که برخی ویژگی‌های شخصیتی یک فرد به‌گونه‌ای پررنگ گردد که شخص در نظر عموم با آن ویژگی‌ها شناخته شود، به‌این‌ترتیب این افراد در زمینه‌های کاری خود صاحب شخصیت، اثرگذاری و اعتباری به‌مثابه یک برند تجاری می‌شوند. درواقع برندینگ شخصی نوعی برندینگ است که بر پررنگ نمودن ویژگی‌های یک شخص تمرکز دارد. برندینگ شخصی کاری زمان‌بر و بسیار حساس می‌باشد و در این زمینه، نیازمند مشاوره تخصصی مشاوران خبره و مجرب است.برندسازی شخصی می‌تواند تأثیرگذاری بر روی مخاطبان را تا ۱۰ برابر افزایش دهد. درواقع، افراد وقتی از طرف افراد پرمخاطب در یک زمینه، توصیه‌ای دریافت می‌کنند، به آن توصیه اعتماد بیشتری خواهند داشت. همچنین برندسازی شخصی، برای فردی که در عضویت سازمانی قرار دارد، موجب افزایش اعتبار و اعتماد آن سازمان در میان افراد جامعه خواهد شد.