این ۵ روند از انواع بازاریابی نوین تا سال ۲۰۱۸ غالب می شوند

انواع بازاریابی نوین

 

این ۵ روند از انواع بازاریابی نوین تا سال ۲۰۱۸ غالب می شوند

در شرکت انواع بازاریابی نوین محتوا ما MTeam Media، ما همیشه در جستجوی “چیزهای بعدی بزرگ” در محتوا داریم. در سال ۲۰۱۷، همه چیز درباره VR، AR، محتوای اپیزودیک و استودیوهای مارک تجاری بود که روند بسیار رو به افزایشی را در سال جدید ادامه می داد.
من امسال در بین انواع بازاریابی نوین محتوا می گردم و حتی الهام بیشتری در مورد آنچه که بعدا – به ویژه در جهان محتوا مارک دار است – و انتظار می رود که این پنج روند را در سال ۲۰۱۸ بیشتر ببینیم.

پادکست مارکدار

من قبلا گفتم: بهترین راه برای جذب توجه افراد مسن طریق گوش آنها است، به همین دلیل است که بسیاری از مارک های معروف از GE به Tinder به پادکست های مارک دار متکی هستند. طبق یک مطالعه ادیسون تحقیق، نه تنها تقریبا ۶۷ میلیون نفر در سن ۱۲ و بالاتر از هر ماه به پادکست ها گوش می دهند، بلکه ۸۵ درصد از افرادی که یک پادکست را به طور کامل گوش می دهند. در یک سن که در آن توجه زیادی به ضبط سخت است، نرخ تکمیل، پادکست ها را یک وسیله نقلیه انواع بازاریابی نوین دلیرانه می کند (به جز اینکه آنها نسبت فیلم ها به نسبت به بسیار ارزان تر هستند).

بخوانید: چرا پادکست آینده بازاریابی محتواست؟

بهینه سازی صوتی

یکی دیگر از دلایل استفاده از پادکست های مارکدار در حال محبوب شدن است: توانایی بهینه سازی آنها – و یا قطعه آنها – از طریق سیستم عامل های مختلف، به ویژه الکسا. مصرف کنندگان و مارک ها به طور یکسان می توانند مهارت های خود را در آمازون اکو (از طریق الکسا) برنامه ریزی کنند، به این معنی که مصرف کنندگان می توانند پادکست خود را در تماس خود داشته باشند. این کانال به عنوان یک پلت فرم انواع بازاریابی نوین هنوز در دوران کودکی خود است، اما نگاهی به مارک ها برای برنامه ریزی مهارت ها و فشار زیادی برای مصرف کنندگان برای فعال کردن آنها می دهد.

Chatbots

مانند سیری برای مارک ها، chatbots به متون و یا چت دیجیتال پاسخ می دهند، گفتگو با مصرف کننده در بخش دیگری انجام می شود. ربات ها می توانند برای سرگرمی، خدمات به مشتری یا برای برقراری ارتباط با مشتریان بین خرید استفاده شوند. حتی هیجان انگیز تر از آن برای تیم فروش شما: ربات ها برای ترکیب قابلیت های تجارت الکترونیک تکامل یافته اند.

همکاری در تولید محتوا

مارک ها کالاهای متفاوت را ایجاد کرده اند، اما در حال حاضر مشاهده می کنیم که روابط مشارکتی در مشارکت محتوا ایجاد می شود. با همکاری با برند های هم محور در محتوا، برندها می توانند پیام های خود را در برابر مخاطبان جدید دریافت کنند و توان خلاق دو بخش انواع بازاریابی نوین را برای ایجاد محتوای واقعا جذاب به کار گیرند. کول هان و Equinox در اوایل سال جاری نشان دادند که چگونه با همکاری «عناصر فوق العاده» در Equinox منتشر شد.

بخوانید: اشتباهات مشترک بازاریابی برندها چه هستند؟

محتوای قهرمان

الگوریتم های نمایه سازی گوگل در طول چند سال گذشته تغییر کرده اند و با این وجود استراتژی در مورد ایجاد محتوای متناسب با جستجوگرهای SEO نیز وجود دارد. در حالی که درجاده های غنی از کلمات کلیدی مورد استفاده برای کمک به مقالات رتبه بندی، محتوای با کیفیت بالا در حال حاضر عالی است. در حالی که این بدان معنا نیست که نام تجاری شما نباید مقالات کوتاه مدت و کوتاه وبلاگ را لغو کند، این بدان معنی است که به طور دوره ای – به طور مطلوب بر اساس حداقل یک ماه متوالی – نام تجاری شما باید محتوای غنی چند رسانه ای را در اطراف کلمات کلیدی مورد نظر خود ایجاد کند . از لحاظ طول، یک مطالعه بر روی رتبه بندی های گوگل مشخص است که صفحه اول از SERPs آن (صفحات نتایج جستجو موتور) تمام مطالب بیش از ۲۰۰۰ کلمه است.

 


آیا نیاز به مشاوره در مورد خدمات ما دارید ؟

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات ما تماس بگیرید

021-41895000

یا در صورت تمایل فرم زیر را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم

تکمیل فرم

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *