این تکنیک های دیجیتال مارکتینگ همیشه جواب می دهند

تکنیک های دیجیتال مارکتینگ

تکنیک های دیجیتال مارکتینگ

 

این تکنیک های دیجیتال مارکتینگ همیشه جواب می دهند

دیجیتال مارکتینگ این روز ها در ایران ترند شده است. با توجه به افزایش ضریب نفوذ اینترنت موبایل( اخرین آمار شاخص های مهم ICT تا پایان سال ۹۶ حاکی از ضریب نفوذ ۱۱۰ درصدی در کشور است)، موبایل افراد برای بازاریابان و فروشندگان تبدیل به نقطه تماس مهمی شده است. بنابراین حتی کسب و کارهای Brick and Mortal هم در تلاشند که سهم بازاری از این بازار را بگیرند.

به نظر ما، دیجیتال مارکتینگ از دو بعد تشکیل شده است، یک بعد آن به صورت علمی است و بعد دیگر آن هم بعد تجربی و تکنیکال آن است. در این مقاله و مقاله های که در آینده در مدیر مگ منتشر خواهیم کرد، مجموعه ایی از تاکتیک ها و تکنیک های دیجیتال مارکتینگ را ارائه خواهیم کرد.

۱- در دکمه Call to Action از عبارت شخص اول استفاده کنید که ۹۰ درصد نرخ کلیک را افزایش می دهد

برای داشتن Call to Action متقاعد کننده، شما باید مخاطب خود را بشناسید. به عنوان مثال، هزاره ها بسیار حیاتی هستند، زیرا آنها از طریق تبلیغات و تبلیغات اینترنتی سریعا جذب می شوند.

یک ترفند موثر از تکنیک های دیجیتال مارکتینگ ارتباط call to action با جزء بصری است (اگر وجود داشته باشد)، افعال قانع کننده ای داشته باشد (برای تحریک شما برای انجام اقدامات)، ارزش ارتباط (آنچه که شما ارائه می دهید) و ایجاد حس اضطراری.

شما باید به جای “دانلود” از ”دریافت ایبوک رایگان” استفاده کنید.

cta یک راه عالی برای تحریک کاربر برای عمل و متقاعد کردن آنها به انجام اقدام در حالی که شما می خواهید بدون اینکه آنها در سطح آگاهانه قرار بگیرند. شما باید در صفحه اصلی، خبرنامه، ایمیل خود cta داشته باشید. در این موثرترین تکنیک از تکنیک های دیجیتال مارکتینگ حتما باید برای cta های خود A/b تستینگ استفاده کنید

بخوانید: ابزارهای دیجیتال مارکتینگ چه کمکی به ما می کنند

نتایج نشان داد که تغییر متن دکمه از شخص دوم به شخص اول باعث افزایش تعداد مشتریان احتمالی شد که روی دکمه کلیک کرده بودند.

همانطور که می توانید در تصویر بعدی مشاهده کنید، دو دکمه وجود داشت، یکی گفت “شروع آزمایشی ۳۰ روزه رایگان” و دیگری “شروع آزمایشی ۳۰ روزه رایگان من”؛ برای دومین بار، او شاهد افزایش ۹۰٪ از میزان کلیک بود.

در همان تحقیق، کشف شد که استفاده از شخص اول به جای شخص دوم در صفحه پرداخت ۲۴٫۹۵٪ بیشتر پرداخت کرد.

مقاله مرتبط سه راهکار کلیدی برای ساختن کال تو اکشن کاربردی

۲- کسب و کار خود را با SlideShare برای رسیدن به ۲۰٪ ترافیک ارگانیک بیشتر، پروموت کنید

Slideshare بزرگترین پلت فرم بازاریابی برای به اشتراک گذاری ارائه ها است و برای شرکت های B2B مناسب است. شرکت های B2B از اسلاید شیر به عنوان یکی از تکنیک های موثر در دیجیتال مارکتینگ

Didit Marketing، یک آژانس تبلیغاتی از نیویورک، یک مطالعه انجام داد که نشان می دهد که اسلایدشیر ۵۰۰ درصد ترافیک بیشتر برای صاحبان کسب و کار را از فیس بوک، توییتر و یوتیوب دریافت می کند.

یک واقعیت مهم که باید در نظر داشته باشید این است که SlideShare ماهانه میلیاردها بیننده دریافت می کند و این یک راه عالی برای ارتباط با متخصصین مختلف و پیدا کردن اطلاعات کافی در فرمت دوستانه است.

بخوانید: نکاتی که درباره بازاریابی باید بدانید

آنا هافمن، وبلاگ نویس در Traffic Generation Cafe، یک مطالعه انجام شده نشان می دهد که چگونه او از ۰ تا ۲۴۳،۰۰۰ نمایش در ۳۰ روز در Slideshare دریافت کرد.

بخش سرگرم کننده این است که شما برای ایجاد یک نمایش به محتوای کاملا جدید نیازی ندارید، می توانید از طریق محتوای قدیمی خود که به صورت بصری نمایش داده می شود، به راحتی قابلیت خواندن داشته باشد.

۲۰٪ از بازدید کنندگان SlideShare به طور مستقیم از Google می آیند. بقیه از رسانه های اجتماعی و دیگر ارائه های SlideShare می آیند. همیشه در معیارهای خود از Google Aalytics برای سنجش تکنیک های موثر در دیجیتال مارکتینگ بهره ببرید تا ببینید که سایتتان از نظر ترافیک ارگانیک، ترافیک پرداختی، بازدیدکنندگان و غیره چگونه است.

۳- فروش با ارائه مطالعه موردی با کیفیت بالا تا ۱۸۵ درصد فروش افزایش پیدا می کند

تکنیک های موثر در دیجیتال مارکتینگ و تاکتیک های هوشمند و موثر دیجیتال یک معدن طلا هستند. مطالعات موردی نیز هست. مطالعات موردی، اگر شما نتایج با کیفیت ارائه دهید و نشان بدهید که محصول شما چه ارزشی را به ارمغان می آورد، دارای پتانسیل زیادی برای افزایش ترافیک، فروش و درآمد است.

موسسه بازاریابی محتوا یک تحقیق انجام داد که در آن ۶۳٪ از بازاریابان بریتانیا بر این باور بودند که مطالعات موردی یک از تکنیک های موثر در دیجیتال مارکتینگ است.

مطالعات موردی پنجمین تاکتیک محبوب ترین بازاریابی است که از ۱۲ سال بعد از رسانه های اجتماعی، خبرنامه ها، وبلاگ ها و پست های وبلاگ استفاده شده است.

نیل پاتل، یکی از ۱۰ بازاریاب برتر بر اساس فوربز، یک مطالعه را برای بررسی تأثیر استفاده از مطالعات موردی در سایت خود انجام داد. او شاهد رشد درآمد خود در ۱۸۵٪ بود.

 

۴- ساخت شبکه ای از وب سایت های شریک برای تأثیر در SERP

 

ذکر برند در نشریات مشهور مهم وگرفتن آن سخت است.

آنها می توانند شما را در رتبه بندی در موتورهای جستجو برای عبارات کلیدی کلمات کلیدی بالا ببرد و شما می توانید تلاش های بهینه سازی موتور جستجو (SEO) خود را بهبود بخشید.

معمولا تازه کارها با متخصصان بازاریابی محتوا یا شرکت ها همکاری می کنند، زیرا برخی از آنها بودجه ای برای یک فرد تمام وقت ندارند.

ایجاد شبکه ای از وب سایت های شریک برای مدت کوتاهی یک تکنیک موثر در بین تکنیک های دیجیتال مارکتینگ است تا آگاهی و ترافیک را به سایت شما برساند.

پروفایل وب سایت می تواند شامل نشریات، وب سایت های edu، دایرکتوری وب، وبلاگ ها، انجمن ها، تجارت الکترونیک و غیره باشد.

OutreachMama برای بررسی نتایج پس از مشارکت خود با شرکت های ناشر مانند فوربس و هافینگتون پست، یک مطالعه انجام داد. در ۲ ماه فقط ۳۵۰ لینک کلیدی از بیش از ۱۰۰ دامنه دریافت کردند. علاوه بر این، آنها افزایش طبیعی بک لینک در پروفایل خود را مشاهده کردند.

در ماه دوم مشارکت، آنها متوجه شدند که کلمات کلیدی پولی به ۳۰ موقعیت در صفحه نتیجه موتور جستجو افزوده شده است.

 

۵- نظرات سایت ها به طور متوسط باعث ۱۸٪ افزایش در فروش می شود

 

۹ نفر از ۱۰ نفر قبل از تصویب تصمیم خرید به بررسی و نظرات محصولات آنلاین نگاه می کنند. به گفته BrightLocal، هفتادودو درصد از مصرف کنندگان می گویند نظرات مثبت باعث می شود افزایش اعتماد در تجارت الکترونیک می شود.

۸۸٪ دیگر می گویند که آنها به توصیه های شخصی در نظرات مشتریان اعتماد می کنند.

ریوو از طریق یک مطالعه موردی کشف کرد که نظر های های آنلاین به طور متوسط ۱۸ درصد افزایش در فروش را نشان می دهد.

در سال ۲۰۱۵، فروش تجارت الکترونیکی ایالات متحده در حدود ۳۴۱٫۷ میلیارد دلار بود که در مقایسه با سال ۲۰۱۴، افزایش تقریبا ۱۵٪ است.

با رشد مداوم در فروش تجارت الکترونیک، نظریات مشتریان یک عامل عمده، وسیله ایی کارآمد و ابزار بسیار ضروری در حال حاضر برای وب سایت های تجارت الکترونیک است.

منبع: مجله مدیران


آیا نیاز به مشاوره در مورد خدمات ما دارید ؟

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات ما تماس بگیرید

021-41895000

یا در صورت تمایل فرم زیر را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم

تکمیل فرم

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *