انواع تبلیغات دیجیتال

انواع تبلیغات دیجیتال

انواع تبلیغات دیجیتال

تقریبا تعداد زیادی از گزینه های انواع تبلیغات دیجیتال در اطراف شما مثل  یک کیسه آجیل مخلوط وجود دارند، بنابراین یکی از لذت بخش ترین انواع آن را برای کسب و کار خود را امتحان کنید!

انواع تبلیغات دیجیتال گوگل

گوگل طیف وسیعی از ابزارهای بازاریابی را برای کسب و کارها ارائه می دهد – شبکه Display، AdWords و … با توجه به نیازهای تبلیغی و بودجه خود، اینها را با هم، جداگانه یا در نقاط مختلف سال استفاده کنید. شما می توانید آنها را برای اجرا بر روی سیستم پرداخت با هر کلیک (PPC) که در آن شما پرداختفقط در زمانی که برای مشتریان بالقوه خود انواع تبلیغات دیجیتال بفرستید استفاده می شود. شما همچنین می توانید یک سیستم هزینه-per-click (CPM) تنظیم کنید که در آن شما برای هر ۱۰هزارتا تیلیغ پول پرداخت می کنید.

بخوانید: تبلیغات گوگل ادوردز در ایران

انواع تبلیغات دیجیتال / بنر تبلیغاتی

این انواع تبلیغات دیجیتال مشتریان بالقوه را که از صفحات مختلف وب بازدید می کنند، هدف قرار می دهند، اما به طور خاص به دنبال اطلاعاتی درباره فروش شما نیستند. این انواع تبلیغات دیجیتال در جذب مشتریان موثر هستند که باعث دسترسی مشتریان به وبسایت شما برای خرید است. شما می توانید برای آگهی برای مدت زمان نمایش داده شده پرداخت کنید یا از یک سیستم پرداخت برای هر کلیک استفاده کنید. آگهی بنر شما ممکن است در یک وبسایت مانندTablighOn ,NZ Herald، Stuff یا در دایرکتوری های دیجیتالی مانند Yellow and White Online ظاهر شود.

بخوانید: کدام یک از بنرها برای شبکه هاب اجتماعی مناسب هستند.

تبلیغات رسانه های اجتماعی

دریافت مشتریان بیشتر و قرار گرفتن در معرض طریق تبلیغات فیس بوک یکی از موثرترین روش های انواع تبلیغات دیجیتال رسانه های اجتماعی است. شما می توانید مردم را در انواع دسته ها و جمعیت ها هدف قرار دهید. اگر در Instagram، Tumbler یا توییتر فعال هستید، می توانید کمپین های تبلیغاتی را در این سیستم عامل ها نیز راه اندازی کنید.

بخوانید: ۵ روش موثر تبلیغات در اینستاگرام

انواع تبلیغات دیجیتال یوتیوب

یوتیوب یک مکان عالی برای آپلود فیلم های شما است – شما می توانید برای درج آگهی های خود برای قبل اجرا، بعد اجرا از و یا در طول فیلم ها و یا کانال های دیگر پرداخت کنید. آگهی ها را می توان با توجه به مخاطب ها و بینندگان فیلم ها در این کانال مورد هدف قرار داد. شما فقط برای مخاطب هایی که انواع تبلیغات دیجیتال شما را تا انتها نگاه می کنند و وارد کانال شما می شوند پول پرداخت می کنید، بنابراین اگر بیننده یک ویدیو را قبل از ۳۰ ثانیه یا پایان به جست و خیز ببرد، هیچ هزینه ای نمی پردازید.

بخوانید: این رفتارها را در یوتوب انجام ندهید

بررسی عملکرد

وقتی پواهایتان را برای انواع تبلیغات دیجیتال یوتیوب خرج می کنید، می خواهید بدانید که بازخورد آنها چگونه است. بهترین راه برای انجام این کار این است که به طور منظم کمپین خود را بررسی و بهینه سازی کنید و اطمینان حاصل کنید که بهترین نتایج را دریافت می کنید. نتایج را می توان در قالب نمایش آگهی، کلیک از طریق وب سایت شما، به اشتراک گذاری، دوست داشتن و فروش به طور مستقیم از تبلیغات ویدئویی ردیابی کنید.

لینکدین

لینکدین، بزرگترین شبکه حرفه ای در جهان، اجازه دهید شما برای تبلیغات مختلفی برای رسیدن به دیگر حرفه ای ها پرداخت کنید. گزینه سرویس خودمانی به این معنی است که شما می توانید آگهی خود را در هر زمانی تنظیم کنید و آگهی هایی ایجاد کنید که به نظر می رسد “محتوای حمایت شده”، “پست الکترونیکی حمایت شده” و تبلیغات متن.

بخوانید: لینکدین در پرسنال برندینگ چه نقشی دارد؟

محتوای حمایت شده

گاهی اوقات اگر شما یک داستان برای گفتن داشته باشید و آن را در یک سایت خبری معتبر مشاهده کنید، می توانید برای محتوای خود پول پرداخت کنید تا به عنوان انواع تبلیغات دیجیتال بومی یا محتوای حمایت شده پرداخت شود. این نوع آگهی مطابق با ظاهر پلت فرم است که به نظر می رسد، از این رو اصطلاح بومی است. همچنین با سایت های جدید مانند Stuff و NZ Herald محبوبیت دارد.

بخوانید: اگر محتوا را در این بستر ها منتشر کنید بیشتر دیده خواهند شد


آیا نیاز به مشاوره در مورد خدمات ما دارید ؟

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات ما تماس بگیرید

021-41895000

یا در صورت تمایل فرم زیر را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم

تکمیل فرم

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *