انواع تبلیغات آنلاین

انواع تبلیغات آنلاین

با در نظر گرفتن اهمیت تبلیغات اینترنتی در دنیای امروز می توان به وضوح در اطراف خود کسب و کارهای زیادی را مشاهده کرد که با فاصله گرفتن از تبلیغات سنتی رو به دنیای دیجیتال آورده اند. اگر شما هم جزو کسانی هستید که به این حوزه علاقه مند هستید می توانید با شناخت انواع تبلیغات آنلاین و انتخاب کانال مناسب با بودجه و نوع کسب و کار خود، نهایت استفاده را از ظرفیت این نوع تبلیغات نوظهور ببرید.

انواع تبلیغات آنلاین

در واقع با پیشرفت روزانه تکنولوژی و جایگزین شدن پلتفرم های جدید و گسترش استفاده از گوشی های هوشمند در میان افراد، انواع تبلیغات اینترنتی که شما می توانید برای کسب و کار خود انتخاب کنید در حال افزایش است و باید همواره با آخرین تکنولوژی روز پیش بروید اما در این مطلب به معرفی و توضیح رایج ترین انواع تبلیغات آنلاین می پردازیم:

۱- تبلیغات بنری

در این نوع از تبلیغات آنلاین شما می توانید با قرار دادن یک بنر تبلیغاتی درباره کسب و کار خود در وبسایت های پربازدید، توجه تعداد زیادی از افردی که روزانه از این وبسایت ها دیدن می کنند را جلب نمایید و آنها را از طریق کلیک بر روی بنر شما به سمت وبسایت خود و صفحه فرودی که برای این نوع از مخاطبین در نظر گرفته اید هدایت کنید. مجلات خبری پر بازدید معمولا بستر مناسبی برای این نوع از تبلیغات هستند.

۲- تبلیغات ویدیویی

در تحقیقات اخیر نشان داده شده است که درصد قابل توجهی از کاربران اینترنت ترجیح می دهند به جای خواندن یک مقاله درباره یک محصول یا خدمات، یک ویدیوی کوتاه درباره آن نگاه کنند. با در نظر گرفتن همین موضوع می توان تبلیغات ویدیویی را یکی از موثرترین انواع تبلیغات آنلاین محسوب کرد که در طی آن شما با قرار دادن یک ویدیوی کوتاه درباره شرکت، محصولات و یا خدمات خود در وبسایت های مختص به پخش ویدیو مانند آپارات و نماشا می توانید توجه افراد زیادی را جلب نمایید.

۳- ایمیل مارکتینگ

تقریباً می توان گفت اکثر کاربران اینترنتی حداقل یک آدرس ایمیل دارند هر چند همه افراد به صورت مرتب ایمیل خود را چک نمی کنند ولی همچنان حجم زیادی از کاربران را می توان از طریق ایمیل مارکتینگ مورد هدف قرار داد. منظور از ایمیل مارکتینگ فرایند دریافت ایمیل از کاربران و مشتریان خود و یا خرید بانک ایمیل از شرکت های مربوطه و ارسال ایمیل هایی شامل آخرین اخبار یا اطلاعات محصولات، به صورت یک یا چند باره و یا به صورت هفتگی یا ماهیانه (خبرنامه) به آنها می باشد.

۴- بهینه سازی موتورهای جستجو SEO

یکی از مهمترین روشهای جذب مخاطب از اینترنت، قرار گرفتن در صدر نتایج جستجو در موتورهای جستجو بویژه گوگل است زمانیکه یک فرد درباره یک موضوع یا محصول جستجو می کند. سئو در واقع به انجام مجموعه ای از فعالیت های هدفمند به منظور ارتقای رتبه لینک شما در نتایج جستجوی گوگل اطلاق می شود که اگر به صورت مداوم و سیستماتیک انجام شود در بلند مدت می تواند حجم زیادی از مخاطبان را به صورت ثابت به سمت وبسایت شما سرازیر کند.

۵- بازاریابی شبکه های اجتماعی

اگر یک نگاه به اطراف خود بیندازید متوجه می شوید که تقریبا همه افراد از پیر و جوان و زن و مرد وقت زیادی را در موبایل های خود و در شبکه های اجتماعی مختلف سپری می کنند و همین موضوع می تواند فعالیت در شبکه های اجتماعی را به یکی از موثرترین انواع تبلیغات آنلاین تبدیل کند. برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی شما می توانید با راه اندازی کانال های رسمی خود و قرار دادن محتواهای جذاب برای کاربران به جذب مشتری بیشتر بپردازید و یا با تبلیغ کردن در صفحات و کانال های پر بازدید عمومی و یا حتی در صفحات افراد مشهور و معتبر (اینفلوئنسر) در کوتاه مدت، توسط مشتریان بالقوه زیادی دیده شوید.

۶- تبلیغات موبایلی

تبلیغات موبایلی در سالهای اخیر به یکی از موثرترین انواع تبلیغات آنلاین مبدل شده است و با توجه به گسترش روزافزون استفاده از گوشی های هوشمند در میان افراد جامعه می توان این نوع از تبلیغات را یکی از تعیین کننده ترین راه های جذب مخاطب در عصر جدید محسوب کرد. در این نوع از تبلیغات شما می توانید با هدف قرار دادن مخاطبان خود به صورت هوشمند از فضاهایی که اپلیکیشن ها و بازیهای مورد علاقه مخاطبان مدنظرتان استفاده کنید و با قرار دادن تبلیغات خود به صورت بنری، متنی یا ویدیویی در آنها، محصولات و خدمات خود را به حجم قابل توجهی از کاربران گوشی های هوشمند نمایش دهید.


آیا نیاز به مشاوره در مورد خدمات ما دارید ؟

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات ما تماس بگیرید

021-41895000

یا در صورت تمایل فرم زیر را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم

تکمیل فرم

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *