اصول ویدیو مارکتینگ پایه ای برای شروع و رشد شرکت های بزرگ

اصول ویدیو مارکتینگ

اصول ویدیو مارکتینگ پایه ای برای شروع و رشد شرکت های بزرگ

اصول ویدیو مارکتینگ و ویدیو مارکتینگ آینده بازاریابی دیجیتال است. پیش از این از بازاریابی دیجیتال استفاده می شده است، بخش مهمی از بازاریابی دیجیتال امروزه ویدیو مارکتینگ است در حقیقت، PPC پنج برابر  در ویدیو مارکتینگ موثر است. با این حال، به نظر می رسد که بسیاری از صاحبان کسب و کار در حال حاضر در حال تحقق پتانسیل اصول ویدیو مارکتینگ هستند. اگر شما در حال حاضر شروع به کشف دنیای اصول ویدیو مارکتینگ می کنید، موارد زیادی است که باید بدانید. در این مقاله، ما اصول ویدیو مارکتینگ برای راه اندازی صحبت می کنیم.

چرا اصول ویدیو مارکتینگ برای ترویج نام تجاری شما باید انجام شود؟

اصول ویدیو مارکتینگ  برای ترویج نام تجاری شما فوق العاد است، و فقط برای رسیدن به اهداف بازاریابی نیست . با اصول ویدیو مارکتینگ می توانید به وضوح داستان نام تجاری خود را توضیح دهد – می تواند به مشتریان بالقوه دقیقا همان چیزی را که می خواهید بگویدنشان دهید  و یا چرا فکر می کنید از رقبای تجاری خود بهترید و چه مزایای رقابتی ای دارید؟ این کار می تواند وقت گیر باشد و اکثر مصرف کنندگان مایل نیستند که این سرمایه گذاری را انجام دهند. یک اصول ویدیو مارکتینگ می تواند کسب و کار شما در مدت ۳۰ ثانیه به طور کامل توضیح دهد و بازدیدکنندگان را تشویق می کند تا اطلاعات بیشتری در این باره شما بدست آورند.

چگونه می توان قدرت اصول ویدیو مارکتینگ را افزایش داد؟

یک سوال مهم که قبل از شروع باید از خود بپرسید، این است که اصول ویدیو مارکتینگ برای راه اندازی (یا هر شرکت بالغی در حال رشد)چه نقش دارد؟ از جمله:

  • آموزش
  • سرگرم
  • متقاعد کردن
  • تبدیل

هر کدام از این نقطه های ارتباطی حیاتی هستند که باعث می شوند مخاطب بیشتر جذب شما شود. این شروع به آموزش مخاطبان خود در مورد محصول یا خدمات خود و یا شرکت شما به طور کلی. آن را به سرگرم کردن آنها و سیمان کردن نام تجاری خود را در ذهن خود حرکت می کند. بعد مرحله تسخیری می آید، که در آن شما مزایای آنچه را که به مخاطبان خود ارائه می دهید، برجسته می کنید. در نهایت، اصول ویدیو مارکتینگ می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای تبدیل – گرفتن آنچه که در حال حاضر گرم منجر و تبدیل آنها را به مشتریان. از این به عنوان یک ترکیب منحصر به فرد از بازاریابی فکر کنید.

در کجا باید محتوای ویدئویی و اصول ویدیو مارکتینگ را استفاده کنید؟

چه زمانی اصول ویدیو مارکتینگ برای شروع به کار می آید، سوال دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد این است که شما باید ویدیو و اصول ویدیو مارکتینگ خود را به کار ببندید. چه پلت فرم باید از شما استفاده کند؟

یوتیوب احتمالا اولین پلتفرم  اصول ویدیو مارکتینگ و ویدیو مارکتینگ است. یوتوب دومین موتور جستجو در جهان،و به قول خودمان گوگل موتوهای جست و جویی ویدیویی است. شما همچنین می توانید فیلم های طولانی تر در YouTube را از دیگر سیستم عامل ها ارسال کنید. دستور کار یوتیوب این است که مردم را به تماشای محتوا بیشتر و بیشتر دعوت کند، حتی اگر علاقه ای به آن نداشته باشید جذب آن می شوید. یوتیوب به شما اجازه تغییر هر چیزی را نمی دهد.

بخوانید: آمارهای جالب ویدیو مارکتینگ که برای کسب و کار لازم است

فیس بوک یک پلت فرم مهم دیگر است. و Wistia همچنین به شما اجازه می دهد تا اطلاعات API را به FB متصل کنید تا بتوانید مسیر شناسایی دقیق تر را از پلت فرم خود به پلت فرم خود (وب سایت شما) داشته باشید. شما می توانید (و باید) همچنین از محتوای ویدئوی و اصول ویدیو مارکتینگ خود در سایت های تجاری که به تبلیغات اجازه می دهند استفاده کنید.

سرانجام، محتوای ویدئویی و اصول ویدیو مارکتینگ نیز باید در وبسایت شما یکپارچه شود و در کل به کمپین های بازاریابی ایمیل شما برای مخاطبان خود ارسای کنید.

ویدئوی وارد کردن به برنامه بازاریابی محتوای شما

بازاریابی محتوا امروز “باید” برای کسب و کارهای در تمام ابعاد است. شما باید قادر به ارائه ارزش برای مخاطبان خود باشید. بازاریابی محتوا شامل طیف گسترده ای از عناصر، از پست های وبلاگ و مقالات به کتاب های الکترونیکی و روزنامه ها است. اصول ویدیو مارکتینگ نقش مهمی در اینجا دارد شما می توانید آن را در داستان برند استفاده کنید، به عنوان بالای محتوای کانال در صفحات فرود، به عنوان آموزش و یا نحوه محتوا، و بیشتر. پوشش مطبوعات همچنین رسانه های غنی مانند ویدیو را دوست دارد که در کنار مقالات خود قرار گیرد.

بخوانید: ۸ نوع از ویدیو مارکتینگ ها

همچنین توجه داشته باشید که می توانید با استفاده از کلیه محتوای نوشته شده می توانید یک ویدیو برای کسب و کار خود تولید کنید … اما یک کارشناس استخدام می کند تا بتواند سوال های مخاطبان درباره ویدیو را جواب دهد. ویدئو و اصول ویدیو مارکتینگ باید داستان داشته باشد تا  احساسات مخاطب را تحریک کند.

درک اینکه محتوای کوتاه بهتر است یا محتوای سبز همیشه یک سوال است.

اهداف و KPIS

هنگامی که شروع به بازاریابی ویدئویی و اصول ویدیو مارکتینگ می کنید، باید کمی بیشتر در مورد اهداف و KPI ها برای محتوای ویدیوی خود بدانید. اینها می توانند شامل همه چیز از جمله ایجاد آگاهی از نام تجاری به منظور تقویت مشارکت مخاطبان بهتر و بهبود تبدیل مخاطبان شوند. تبلیغات ویدئویی کوتاه می تواند آگاهی ایجاد کند، در حالی که محتوای طولانی تر می تواند به مخاطب آموزش دهد و اطلاع رسانی کند. استفاده از ویدئو در رسانه های اجتماعی و از طریق ایمیل می تواند درگیر شدن در تعامل باشد، و محتوای ویدئوی چگونه و یا به نفع می تواند تبدیل شود.

اصول ویدیو مارکتینگ … ویدیو سازی را خودتان انجام می دهید یا برون سپاری می کنید ؟

بنابراین، با توجه به اهمیت بازاریابی ویدئویی برای راه اندازی شما، شما با تصمیم خود درباره ایجاد ویدیوهای خود در و  اصول ویدیو مارکتینگ خانه یا استخدام یک سازمان مواجه می شوید. راه رفتن در مسیر داخلی ممکن است به نظر مقرون به صرفه ترین راه حل باشد اما می تواند شما را از نظر کیفیت و استراتژی تغییر دهد.

بخوانید: بهترین روش های دیجیتال مارکتینگ

در نهایت، ویدیو و اصول ویدیو مارکتینگ آینده بازاریابی محتوا است. طبق گفته ی Forbes، انتظار میرود ویدیوی ۸۰ درصد از کل ترافیک وب را تا ۲۰۱۹ تشکیل دهد و ۹۰ درصد از مصرف کنندگان گزارش میدهند که محتوای ویدئو و اصول ویدیو مارکتینگ به آنها کمک کرده است تا تصمیم خرید بگیرند. اگر از این ابزار قدرتمند استفاده نکنید، عمر کسب و کارتان را کوتاه می کنید.

MTeam Media یک شریک زندگی خلاقانه است که به شرکتهای رشد کمک می کند چشم انداز خود را به یک استراتژی بازاریابی یکپارچه تبدیل کند. ما می توانیم برای خلاقیت ویدیوی ترفندهای مختلفی به کار گیریم.

منبع: نوبل دیجیتال

 


آیا نیاز به مشاوره در مورد خدمات ما دارید ؟

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات ما تماس بگیرید

021-41895000

یا در صورت تمایل فرم زیر را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم

تکمیل فرم

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *