اصول دیجیتال مارکتینگ

اصول دیجیتال مارکتینگ

 

اصول دیجیتال مارکتینگ

اصول دیجیتال مارکتینگ در عصر امروز امریست اجتناب ناپذیر. اگر شروع به فعالیت کنید، صاحب کسب و رییس خودتان هستید،اصول دیجیتال مارکتینگ ابزار ضروری مورد نیاز کسب و کار شما است. در اصل، اصول دیجیتال مارکتینگ فرایندی بسیار ساده تر از سایر دیگر بازاریابی ها است زیرا بسیار خودکار است. این علم راکت نیست شما برای شناخت اصول اولیه زیاد نیاز به یادگیری علوم پیچیده ندارید و با توجه به نیازهای کسب و کار خود می توانید روی آنها سرمایه گذاری کنید. اما بازاریابی دیجیتال یک دامنه گسترده است. در این مقاله، ما در مورد سه اصل اساسی اصول دیجیتال مارکتینگ صحبت خواهیم کرد که هر صاحب کسب و کار باید بداند.

در اینجا ۳ تا از مهم ترین اصول دیجیتال مارکتینگ وجود دارد:

  • در کسب و کار خود افراد تلاشگر بیشتری را استخدام کنید.
  • با مشتریان بالقوه خود ارتباط برقرار کنید.
  • مشتریان وفادار خود را انتخاب کنید.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

 

اصول دیجیتال مارکتینگ ایمیلی

اگر از آمار بازاریابی ایمیلی استفاده می کنید، متوجه خواهید شد که ایمیل یکی از بهترین راه های کسب و کار شماست. به دلیل آن که بسیار موثر است. اصول دیجیتال مارکتینگ ایمیل نیازی به ساخت یک وب سایت، ایجاد آگهی ها یا سرمایه گذاری در تبلیغات ندارد. شما می توانید به سادگی تنها با یک ایمیل در هر هفته ارتبازط برقرار کنید و همچنان نرخ تبدیل درست و خوبی را دریافت کنید. در واقع، مشتریانی که ایمیل شما را می خوانند و از شما خرید می کنند، می توانند ۱۳۸٪ فروش را افزایش دهند. این به وضوح نشان می دهد که این تکنیک اگر استفاده درست شود موثر است.

چگونه می توان اصول دیجیتال مارکتینگ ایمیلی را موثر داشت؟

در اصول دیجیتال مارکتینگ ایمیلی باید با مشتریانتان به صورت نزدیک در ارتباط باشید و آنها را در مورد آخرین پیشنهادات، نظرسنجی ها، کمپین ها و به روزرسانی های مربوط به کسب و کار خود مطلع کنید.

۱۰ راهکار بازاریابی ایمیلی

خبرنامه

چندین سرویس اتوماسیون ایمیل در اینترنت وجود دارد که راه های کارآمد برای نگه داشتن خبرنامه در حال اجرا و ارسال آنها به هزاران نفر در یک زمان وجود دارد. Mail Chimp، Sendy، Mad Mimi، پاسخ عمودی چند نمونه ازآنها هستند. بنابراین، آدرس ایمیل را از مشتریان خود گرفته و آنها را به استراتژی اصول دیجیتال مارکتینگ خود برای ارتقاء کسب و کار اضافه کنید.

چگونه لیست خبرنامه ایمیلی داشته باشیم؟

اصول دیجیتال مارکتینگ رسانه های اجتماعی

پس از ایمیل، بزرگترین ترافیکی برای شما برندسازی یا هویت آنلاین است- Platforms Media می رسند. شما مقدمه ای برای آنها ندارید، از مدتها قبل تا به حال به طور نا خود آگاه از آنها استفاده کرده اید. شروع کسب و کار شما در رسانه های اجتماعی بسیار توصیه می شود. شبکه های اجتماعی جایی است که کسب و کار شما با کمک برندسازی شخصی سریعتری رشد خواهد کرد. محبوب ترین مارک های پیشنهادات خود را در مورد رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارند، زیرا میلیاردها کاربر فعال در تبلیغات خود مشاهده می کنند.

این سیستم عامل همچنین به شما در برقراری ارتباط با افرادی که شما را دنبال می کنند . شما می توانید به طرفداران خود گوش دهید و با نوع بازخورد آنها آشنا شوید. پلت فرم رسانه های اجتماعی را به صورت عاقلانه انتخاب کنید. اگرچه رسانه های اجتماعی بسیار موثر هستند، اما از لحاظ جمعیت شناختی جدایی ناپذیر است. همه انواع کسب و کارها در همه پلتفرم های اجتماعی وجود ندارند. اینجا یک مقایسه بین شبکه های اجتماعی و اینکه چه کسی برنده می شود داریم:

فیس بوک: برای رهبران، ایجاد رابطه با مشتری و تبلیغات هدفمند.

توییتر: برای به اشتراک گذاری اخبار، به طور مستقیم تعامل با مشتریان و نام تجاری کسب و کارها.

اینستاگرام: برای نمایش محصول، تجارت الکترونیک، تبادل نظر و اشتراک گذاری عکس.

لینکدین: برای ایجاد رهبری B2B، طبقه بندی کسب و کار، ایجاد صلاحیت و کسب اعتماد صنعت.

به صورت آنلاین در شبکه های اجتماعی حضور پیدا کنید تا بتوانید کسب و کار خود را رونق دهید.

سئو شبکه های اجتماعی چگونه است؟

اصول دیجیتال مارکتینگ محتوا

اصول دیجیتال مارکتینگ محتوا یک روند آهسته است اما یکی از بزرگترین پتانسیل های اینترنت است. اگر محتوای شما محبوب باشد، می توانید هر چیزی را آنلاین به فروش برسانید. این شامل ایجاد برندسازی شخصی خودتان به عنوان یک ارائه کننده در برابر چشم مصرف کنندگان اینترنت به صورت پست های وبلاگ، فیلم ها، پادکست ها و … می باشد. هنگامی که افراد با محتوای شما ارتباط برقرار می کنند و آنچه را که در آن به دنبال شما بودند، پیدا می کنند، شما در تصمیم گیری های خرید خود تاثیر عمده ای خواهید داشت.

اصول دیجیتال مارکتینگ محتوا به طور مستقیم می تواند بر روی همه سیستم عامل های اجتماعی انجام شود، مانند یوتیوب، SnapChat، که محتوای ویدئویی با ارزش، یکی از بهترین فروشندگان اینترنتی را تبلیغ می کند. راه های دیگر عبارتند از ایجاد یک وب سایت، وبلاگ نویسی مهمان، میزبانی وبینارها یا ایجاد پادکست ها.

 

ساخت وب سایت

ساخت یک وب سایت به شما یک فضای شخصی و هویت می دهد که می توانید برای چندین هدف استفاده کنید. تمام سه راهکار اصول دیجیتال مارکتینگ که ما در آن بحث کردیم می توان به چندین روش یک وب سایت را یکپارچه پیاده سازی کرد. شما می توانید ایمیل ها را جمع آوری کنید، اخبار اجتماعی را به اشتراک بگذارید و پست های وبلاگ را از وبسایت خود منتشر کنید. این باعث می شود یک وب سایت، بهترین ابزار برای اصول دیجیتال مارکتینگ بازاریابی شما باشد.

آیا تبلیغات زیاد برای وبسایتتان ضرر دارد؟ دیجیتال مارکتینگ

منبع: بی بی ان تایمز

 


آیا نیاز به مشاوره در مورد خدمات ما دارید ؟

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات ما تماس بگیرید

021-41895000

یا در صورت تمایل فرم زیر را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم

تکمیل فرم

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *