استخدام مدیر دیجیتال مارکتینگ با توجه به کسب و کارتان

استخدام مدیر دیجیتال مارکتینگ

 

استخدام مدیر دیجیتال مارکتینگ کارآمد با مجموعه مهارت های چند کاناله، مزیت نهایی برای شرکت هایی است که به دنبال راهبردهای تیم بازاریابی خود با اهداف کسب و کار خود در زمینه کسب و کار هستند.

شان توماس، سرپرست بازاریابی دیجیتال در eHospice، دوره های متعددی از GetSmarter را به منظور تبدیل شدن به متخصص حرفه ای چند ماهه او امروز گرفته است:

“یک استخدام مدیر دیجیتال مارکتینگ کسی است که خود را به طور مداوم بهبود می بخشد. چیزهایی که امروز اعمال می کنید ممکن است فردا کار نکنند – استراتژی های مدیر دیجیتال مارکتینگ باید ماهانه، حتی هفتگی تغییر دهند، به طوری که کار شما این است که هر روز آمار برای بررسی این تغییرات را چک کنید. من هنوز در حال تطبیق و پیاده سازی ایده های جدیدی هستم که از دوره ها آموختم، اما وبلاگ ها به طور خاص در مورد دوره های جستجوگر به ما پیشنهاد داد – من هر روز آنها را بررسی می کنم – اطلاعاتی که در دوره ها آموختم، به اغلب به یاد می آورم. بازاریابی دیجیتال هرگز تغییری را متوقف نمی کند، بنابراین شما نیز نمی توانید برآورده شود.”

در اینجا شش دلیل وجود دارد که شرکت باید اولویت بندی افراد را با آموزش و مهارت های استخدام مدیر دیجیتال مارکتینگ متقابل کانال و مهارت هایی که آنها را در بازار رقابتی رقابتی قرار دهد، تعیین می کند.

۱-مدیر دیجیتال مارکتینگ باید نرخ تبدیل و kpi ها را بشناسد

اگر یک کسب و کار محصولات یا خدمات را به مشتریان طبقه متوسط ​​طبقه بندی کند، به یک استراتژی گسترده اینترنت نیاز دارند که به استخدام مدیر دیجیتال مارکتینگ ، نیاز دارد.

بخوانید: چرا باید کمپین تبلیغاتی داشته باشیم؟

داشتن توانایی درک و پیگیری KPI ها کلید موفقیت در فضای تبلیغاتی دیجیتال است. KPIs و یا شاخص های عملکرد کلیدی، معیارهای عملکرد هستند که به شما این امکان را می دهد که به موفقیت راهبرد دیجیتال مارکتینگ خود ادامه دهید.

مهم است که شرکت های مختلف تعیین اهداف مختلف کنند. مدیر بازاریابی دیجیتال باید بتواند اندازه گیری کند که چگونه طرح بازاریابی در دستیابی به این اهداف کمک می کند. یک نمونه از KPI که اغلب برای پیگیری موفقیت آمیز استفاده می شود، تبدیل است. ردیابی تبدیل یک روش کارآمد و موثر برای مشاهده استراتژی به خوبی است.

۲٫ مدیر دیجیتال مارکتینگ ن مجبور به انجام کارهای فنی هستند

کاربران وب از بالاترین راحتی و اطلاعات خود در نوک انگشتان خود انتظار دارند. همه سازمانها به عنوان مرکز اصلی تماس با وبسایت ها نیاز دارند. اگر جزئیات شرکت در جستجوی وب نباشد، آنها نادیده گرفته خواهند شد.

آیا می توان زبان جاوا اسکریپت، HTML و CSS را صحبت کرد؟ این جنبه های استخدام مدیر دیجیتال مارکتینگ از مرحله برنامه ریزی مورد نیاز برای اجرای این کمپین مورد نیاز است. بنابراین، مهم است که شما این استعداد فنی را داشته باشید تا بتوانید در حصول اطمینان از این جزئیات حیاتی مدیر دیجیتال مارکتینگ، شکست خورده باشد.

۳٫ بازاریابان دیجیتال باید یک خلاق درونی داشته باشند

داشتن فردی که می تواند ارزش و یا بصیرت را به جنبه های مختلف یک کمپین بازاریابی اضافه کند، کار تیمی است که بین آن دسته از بازاریابی مربوطه کارآمدتر و برابر خواهد بود.

بخوانید: تاثیر محتوا بر کمپین تبلیغاتی

در بعضی موارد در سفر حرفه ای استخدام مدیر دیجیتال مارکتینگ، شما باید کپی وب سایت را بنویسید، یک طرح ایمیل بنویسید و به یک وبلاگ یا کتاب الکترونیکی کمک کنید. به منظور جلوگیری از این وظایف – و اطمینان حاصل کنید که دیگران در تیم بازاریابی می توانند آنها را با موفقیت انجام دهند – شما باید مهارت های ارتباطی خلاق داشته باشید.

۴٫استخدام مدیر دیجیتال مارکتینگ موثر به معنای پیگیری SEO است

۹۱٪ از افراد در صفحه اول گوگل جستجو نمی کنند و اگر یک شرکت بخواهد در مقابل رقابت خود باقی بماند، به استخدام مدیر دیجیتال مارکتینگ نیاز دارد که درک عمیق تر از استراتژی SEO موثر دارد.

پیاده سازی استراتژی SEO موثر در کمپین بازاریابی دیجیتال، تضمین می کند که برند شما در صفحه اول نمایش داده شود . این جنبه بسیار مهم مدیر دیجیتال مارکتینگ بسیار پویا است و روش کار آن اغلب توسط Google به روز می شود. یاد بگیرید که با دائما در حال تحقیق در مورد دستورالعمل های SEO و سازگاری با کمپین بازاریابی خود باشید تا به SEO متمرکز شوید.

۵٫ حرفه ای های دیجیتال می توانند رسانه های اجتماعی را در مزایای بازاریابی آنلاین ادغام کنند

مخاطبان می خواهند با یک نام تجاری و محصولات خود ارتباط برقرار کنند و صحبت کنند. شرکت ها باید به آنها فرصت دهند تا در فضای میانجیگری انجام دهند و بخشی از بحث باشند. بهترین راه برای انجام این کار چیست؟ از طریق یک استراتژی موثر اجتماعی اجتماعی.

جسیکا ویلکینسون، که دوره های دیجیتال مارکتینگ و رسانه های اجتماعی را بر عهده گرفت، گفت: “دوره ها به من اجازه می دادند که به اهمیت آن در دیجیتال مارکتینگ و استراتژی رسانه های اجتماعی توجه شود. استراتژی هایی که من فکر می کنم برای سازمان ها بسیار مهم است برای حفظ رقابت در جهان که به طور فزاینده آنلاین عمل می کند و جایی که بخش قابل توجهی از مردم به شدت از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. ”

در حال حاضر بیش از ۳ میلیارد کاربر فعال رسانه های اجتماعی وجود دارد. این ابزار بازاریابی سودآور می تواند برای چندین هدف مورد استفاده قرار گیرد – مهمترین آنها مدیریت بحران، آگاهی از برند و تولید سرب است.

بخوانید: تبلیغات در شرکت های بازاریابی چگونه است؟

۶٫ مدیر دیجیتال مارکتینگ فاصله بین بازاریابی و روابط عمومی را از بین می برد

ارزش روابط عمومی به عنوان یک ابزار بازاریابی اغلب توسط بسیاری از آنها درک نشده است. با این وجود رابطه بین این دو زمینه به این معنی است که اگر تحقیق و آگاهی قبلی انجام شود، کمپین بازاریابی بیشتر موفق خواهد بود.

فعالیت های روابط عمومی شامل ایجاد دانش و درک محصول یا خدمات در حوزه عمومی می شود. این یک نقش دیجیتال مارکتینگ برای استفاده از روابط عمومی است، نه تنها تکیه بر تبلیغات به شکستن در یک بازار جدید، و یا معرفی محصول و یا خدمات جدید و ناشناخته است.

منبع: get smarter

 


آیا نیاز به مشاوره در مورد خدمات ما دارید ؟

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات ما تماس بگیرید

021-41895000

یا در صورت تمایل فرم زیر را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم

تکمیل فرم

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *