از دستاوردهای پروموشن چه می دانید؟

پروموشن

پروموشن چیست؟

پروموشن از لحاظ لغوی به معنای ترویج و پیشبرد است.

پروموشن از لحاظ علم مارکتینگ فعالیتهای هدفمندی است که در مسیر دستیابی به استراتژی های کوتاه مدت و بلند مدت واحد بازاریابی شناخته شده است که برای رسیدن به این اهداف از انواع شیوه های کارآمد نوین،خلاقانه و متفکرانه متناسب با موقعیت فعلی برند برای هدایت مصرف کننده به سمت و سوی استفاده از محصول مورد نظر،ترویج،ترغیب و ایجاد نیاز در مخاطبین استفاده می نمایند.

 

بخوانید: بازاریابی ۳۶۰ درجه چگونه امکان پذیر است؟

پروموشن برای هر سه گروه مختلف توزیع کننده یا عمده فروش،خرده فروشها و مصرف کننده ها در نظر گرفته می شود و برای هر کدام از این گروه ها پروموشن اختصاصی را می توانیم طراحی و تدوین نماییم.

علل استفاده از پرموشن

چنانچه قرعه کشی بزرگی دارید و احتیاج به اطلاع رسانی آن در خارج از فضاهای پر ترافیک تبلیغاتی ATL دارید و نگرانی این را دارید که پیامتان را مصرف کننده به سرعت فراموش کند بهترین روش برای اطلاع رسانی آن راه اندازی یک پرموشن قدرتمند در نقاط فروش می باشد ما با اجرای پروژه های مختلف در این زمینه تاثیر عینی این مطلب را درک کرده ایم و افزایش فروش چشمگیری که در نقطه فروش ایجاد کرده ایم تاییدیه محکمی برای این مطلب می باشد.

بخوانید: تاثیر پرموشنها در تبلیغات رسانه ای

 

برخی از دستاوردهای استفاده از پروموشن های قدرتمند:

– تقویت تصویر ذهنی برند

– افزایش فروش چشمگیر دوره ای

– راه اندازی یا لانچ یک محصول جدید در بازار

– ایجاد ارزش های خاص و ویژه برای برند

– پیشتازی از رقبا و بدست آوردن مشتری های وفادار

– فرهنگ سازی کانسپت جدید از محصولات یا خدمات

– تعامل،توصیف و مذاکره حضوری با خریدار و جذب نظرات،انتقادات و پیشنهادات

– فراهم سازی امکان فروش و تبلیغات به صورت همزمان با نتایج فوق العاده

– از طریق پرموشن امکان بهره برداری به هنگام از مناسبت ها،جشنها،روزهای ملی،مسابقات،کارناوال های خاص تبلیغاتی و … به بهترین شکل ممکن فراهم می گردد.

 

در اجرای پروموشن هیچ محدودیتی برای اصناف مختلف وجود ندارد و برای مثال کاربرد پروموشن را از دیدگاه خودمان در چندین مشاغل مختلف به شرح ذیل آورده ایم :

 

– پرموشن های مواد غذایی می تواند آگاهی دادن به مصرف کننده بابت خواص محصول،معرفی محصول جدید،اطلاع رسانی قرعه کشی،برند سازی، اطلاع رسانی از تخفیف های دوره ای و موارد دیگر باشد.

– پرموشن محصولات آرایشی و بهداشتی می تواند ارائه توضیحات محصول و ویژگی های آن،معرفی برند جدید یا محصول جدید از یک برند،اطلاع رسانی و اجرای قرعه کشی،برند سازی، اطلاع رسانی از تخفیف های دوره ای و یا راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی باشد.

– پرموشن های بانک ها و بیمه ها می تواند معرفی خدمات نوین بانک و بیمه،معرفی طرح های دوره ای در سراسر ایران،گرفتن تارگت های خاص و دوره ای برای بانک ها و بیمه ها و … باشد.

– پرموشن محصولات برقی،خانگی و دکوری می تواند به نمایش گذاشتن مدل های جدید،ارائه توضیحات ویژگی های محصول،برند سازی، اطلاع رسانی از تخفیف های دوره ای و موارد دیگر باشد.

بخوانید: اصول تبلیغات بنری چگونه است؟

– پرموشن های محصولات دیجیتالی،صوتی و تصویری از قبیل:موبایل،تبلت،لپ تاب،دوربین،تلویزیون،سینمای خانگی و … می تواند معرفی مدل های جدید،ایجاد ارتباط موثر با مصرف کننده،اطلاع رسانی از تخفیف های دوره ای و … باشد.

– اجرای پروموشن خودروها می تواند اطلاع رسانی از تخفیف های دوره ای،ارائه توضیحات ویژگی های خودرو،برند سازی و …. باشد.

– اجرای پرموشن های شرکتهای مخابراتی و اینترنتی و USSD کدها می تواند آموزش استفاده از یک کد،معرفی طرح های دوره ای،برندسازی و …

– اجرای پرموشن های رستورانها،کافی شاپ ها،آژانس های هواپیمایی،موسسه های آموزشی و ….. بر هر کدام از مشاغل تمامی موارد پیش گفته شده قابل اجرا می باشد.

– پرموشن های معرفی برندهای فرش،مجتمع های تجاری،مجتمع های عظیم اداری،تجاری و مسکونی و … شامل تمامی موارد اشاره شده می باشند.

نظر خود را درباره مقاله از دستاوردهای پرموشن چه می دانید؟  برای ما بنویسید.

منبع: نوین سمپلینگ

 

 


آیا نیاز به مشاوره در مورد خدمات ما دارید ؟

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات ما تماس بگیرید

021-41895000

یا در صورت تمایل فرم زیر را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم

تکمیل فرم

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *