ابزارهای کمپین ۳۶۰ درجه

ابزارهای کمپین ۳۶۰ درجه

در مقاله‌ی قبلی در مورد این صحبت کردیم که کمپین ۳۶۰ درجه چیست؟ و ابعاد و کاربردهایش را بررسی کردیم. کمپین دیجیتال مارکتینگ ۳۶۰ درجه، همان طور که گفته شد از تمامی امکانات دیجیتال مارکتینگ استفاده می‌کند. تعدادی از این موارد با کاربردهایشان در زیر شرح مختصری داده شده تا بیشتر با ابزارهای کمپین ۳۶۰ درجه  و دلایل استفاده از آن آشنا شویم.

 

سئوی سایت

هرچند ممکن است این کار مقداری زمان بر باشد، اما همیشه سایت به عنوان منبع اصلی محتوا باید سئو و بهینه سازی شده باشد. انتخاب کلیدواژه های مناسب و لینکدهی از سایت های منتخب با کلیدواژه ی منتخب تاثیر به سزایی در جذب بازدید دارد.

 

شبکه های اجتماعی

بیش از ۵۰% افراد جامعه در شبکه های اجتماعی مختلف به صورت روزانه فعال هستند. اینستاگرام، تلگرام، لینکدین و … با تولید محتوای مناسب و بازاریابی محتوایی، از اهرم های قدرتمند کمپین ۳۶۰ درجه هستند.

 

اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر مارکتینگ در ایجاد آگاهی از برند و جذب سریع مشتری بسیار موثر است. چهره های شاخص شبکه های اجتماعی می‌توانند سیل عظیمی از مخاطب را در زمان کوتاه مجاب کنند.

 

تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی برای ایجاد آگاهی از برند در یک برهه ی زمانی با تمرکز روی کلیدواژه های مورد جستجوی آن حوزه.

 

تبلیغات بنری

از دیگر ابزارهای کمپین ۳۶۰ درجه تبلیغات بنری در سایت های منتخب است. تبلیغات بنری سایت های انتخاب شده که می‌تواند به صورت کلیکی نیز پرداخت شود.

 

تبلیغات موبایلی

انواع تبلیغات هدفمند موبایلی از تبلیغات در اپلیکیشن تا پوش نوتیفیکیشن. تبلیغات موبایلی با توجه به میزان بالای استفاده از این وسیله برای احاطه بازار توصیه می‌شود.

 

گفتگو در شبکه های اینترنتی

ما در تلویزیون اینترنتی +M قابلیت برنامه سازی های متنوع را در حوزه ی رسانه داریم. تلویزیون سلامت پلاس یکی از زیر مجموعه های +M است که با گفتگوهای متنوع، همزمان با سومین جشنواره فیلم سلامت شروع به کار کرد. گفتگو در شبکه های اینترنتی علاوه بر رسمیت بخشیدن به کمپین، مورد بازدید بالایی قرار می‌گیرد.

 

ویدیو مارکتینگ

یکی از ابزارهای مهم کمپین ۳۶۰ درجه استفاده از ویدیو مارکتینگ است. بازاریابی ویدیویی که دربرگیرنده تیزرهای تبلیغاتی ، موشن گرافیک ، انیمیشن و … می‌شود. اقبال عمومی نسبت به ویدیو روز به روز در حال افزایش است و درصد بالایی از افراد آن را به خواندن متن ترجیح می‌دهند.

 

ایمیل مارکتینگ

بازاریابی ایمیلی به علت اطلاع رسانی مستقیم به مخاطب هدف مشخص، تاثیر به سزایی در موفقیت کمپین دارد.

 

تبلیغات تلویزیونی

تبلیغات تلویزیونی در ایران همچنان مخاطب گسترده‌ی خود را دارد. برای هدف گیری عموم جامعه و سرعت بخشیدن به کار در صورت تامین بودجه توصیه می‌شود.

 

برای توضیحات بیشتر مقاله  چرا باید از کمپین ۳۶۰ درجه استفاده کنیم؟  را بخوانید.

 


آیا نیاز به مشاوره در مورد خدمات ما دارید ؟

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات ما تماس بگیرید

021-41895000

یا در صورت تمایل فرم زیر را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم

تکمیل فرم

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *