آینده انواع بازاریابی اینترنتی: زمانی که ما دیگر “آنلاین” نباشیم

انواع بازاریابی اینترنتی

 

آینده انواع بازاریابی اینترنتی: زمانی که ما دیگر “آنلاین” نباشیم

خرده فروشی در فروشگاه هنوز زنده است اما نه به خوبی گذشته، آمار ها نشان می دهد خرید کردن در انواع بازاریابی اینترنتی با شیبی تند روند رو به رشد دارد. تجارت الکترونیکی در فروش محصولات و خدمات خاصی بر خرده فروشی ها غلبه خواهد کرد.

یکی از مزیت خرید کردن در انواع بازاریابی اینترنتی “خرید آسان ” است که یکی از مزیت های خرید از فروشگاه های آنلاین در تجارت الکترونیک خواهد بود. برندها باید بر نیازها و خواسته های متفاوتی که از مشتریان در حال رشد خود دارند تمرکز کنند. در تعریف استراتژی هایشرکت مدیران باید تمام تلاش ها و اهداف آنها در راستای برندسازی و آگاهی برندشان باشد. در اینجا یک لیست ساده از مزایای و چالش های خریدار برای تجربه در فروشگاه های خرده فروشی و خرید آنلاین نوشته شده است.

بخوانید: چگونه فروشگاه اینترنتی خود را داشته باشید.

مزایای خرید از فروشگاه:

امکان لمس محصول
کمک فروشندگان در خرید محصول
رضایت یا عدم رضایت از خرید  کردن در لحظه
هیچ هزینه حمل و نقل

چالش های خرید در فروشگاه:

اقلام ممکن است خارج از بورس و مد باشند
کمبود  پارکینگ

مزایای خرید آنلاین:

راحتی در استفاده وسفارش
امکان سفارشی سازی

چالش های خرید در انواع بازاریابی اینترنتی

امکان بازگشت کالا سخت است
هزینه حمل و نقل زیاد است و حمل و نقل ممکن است به تاخیر بیافتاد
کالای خریداری شده با سفارش داده شده یکی نباشد

برندهای تجاری موفق برای موفقیت در کسب و کارشان  در آینده ای نه چندان دور نیاز به راه اندازی فروشگاه آنلاین دارند.

تجربه خرید در فروشگاه

اگر چه توانایی لمس کردن و تجربه محصولات در فروشگاه یکی از بزرگترین جذابیت ها برای خریداران است، سهولت حمل و نقل در برندهای خاص، این مزیت رقابتی را برای خرده فروشان آنلاین نیز ایجاد کرده است که راحتی را بر جذابیت های حسی ترجیح دهند.

به عنوان مثال، صنعت گردشگری،  واقعیت مجازی را به عنوان یک اصل برای بهبود کسب و کار پذیرفته است و برای مشتریان خود امکان بازدید از خدمات با صورت واقعیت مجازی را می دهد. این کار در مشتریان احساس شوق و هیجان برای برنامه ریزی سفر را می دهد. دیدن به شما حس اطمینان می دهد! هرچند خریداران سنتی ممکن است از این قابلیت استفاده نکنند، ولی هتل ها و آژانس ها از این خدمات استفاده می کنند، زیرا برای بسیاری از مشتریان جوان استفاده از واقعیت مجازی، باعث فروش بیشتر آنها شده است.

شرکت های پوشاک هم از عکسهای ۳۶۰ درجه برای فروش کالاهای خود استفاده کرده اند و این کار فروش آنها را بیشتر کرده، زیرا مشتریان می توانند لباس را از زوایای مختلف قبل از خرید بررسی کنند. برند تجاری مانند Rent The Runway از عکسهای گرفته شده توسط خود مشتریان استفاده می کنند .  مشتریان می توانند نظرات خود را در باره کالا نیز بنویسند. این به مشتریان کمک می کند تا نظرا کسانی که از کالا استفاده کرده اند را بررسی کنند و تصمیم بهتری بگیرند.

مارک هایی مانند Red Bull استراتژِی های خود را بر اساس رفتار و زندگی مشتریان می چینند. مشتریان تنها زمانی بوجود می آیند که شما برندسازی خوبی داشته باشید.

اهمیت خدمات مشتری

خدمات مشتری  مهم ترین عامل برای بسیاری از برند های تجاری است که مشخص کننده وفاداری مشتری است . برای دادن بهترین خدمات نیاز به استخدام افراد کار کشته و برنامه های آموزشی دارد. سفر مشتری پس از خرید تمام نمی شود. پیگیری گاهی پیگیری مشتری به اندازه روند جذب مشتری مهم است.

سوالاتی که درباره خدمات به مشتری باید بپرسید:

آیا تحقیقات بازار در مورد نیاز مشتری شما کامل است؟ آیا از ربات برای پاسخ گویی استفاده می کنید و یا انسان؟!  از طریق ایمیل  باید پیگیری شود یا شبکه های اجتماعی؟ هنگامی که مشتری بالقوه سوال دارد، زمان پاسخ  به مشتری بسیار مهم است. هوش مصنوعی (AI) به طور قابل توجهی در میان برند های تجاری محبوب شده که می خواهند از آن برای درمان این نیاز و افزایش سرعت پاسخ گویی به مشتریان استفاده کنند. با این حال، برند های تجاری باید در نظر داشته باشند که پاسخ های انسانی و واقعی ارجحیت دارند و باید به مشتری حس مثبت القا کنند.

بخوانید: یک کسب و کار اینترنتی به چند مدل بازاریابی نیاز دارد.

فورا تسلیم نشوید

جامعه مدرن خواستار رضایت مندی فوری است. ما می توانیم یک پرواز را رزرو کنیم، چمدان را سفارش دهیم و از طریق قدرت گوشی های هوشمند در عرض چند دقیقه به فرودگاه برویم. این طرز فکر هم همینطور است، که ما میخواهیم مواردی را که دیروز سفارش دادیم در لحظه داشته باشیم.

برخی از فروشگاه های پوشاک و منسوجات، در تمام انواع بازاریابی اینترنت ، فروشگاه های آنلاین با سیستم سنتی ما که وانت ها و کامیون ها هستند ادغام می شوند و محصول را به مشتری تحویل می دهند . مصرف کنندگان می توانند آنچه را از انواع بازاریابی اینترنتی می خواهند از نزدیک ترین فروشگاه به محل سکونت خود سفارش دهند و در کوتاه ترین زمان دریافت کنند. این یک مزیت رقابتیست و اگر از کالا ناراضی بودند – می توان جنس را به سرعت به فروشگاه برگردانند.

،برندهای آرایشی و بهداشتی ید طولایی در انواع بازاریابی اینترنتی و خرید مشتری را دارند. بر طبق گفته فوربس، بازار تجارت الکترونیکی (نه فقط محصولات زیبایی)، بیش از ۱۰۰ درصد در طول پنج سال گذشته افزایش یافته است. با استراک در فروشگاه ها شما می توانید به راحتی خرید کنید و حتی با توجه به میزان خرید سبد خود برای خرید ماه های بعد برنامه ریزی کنید.

هزینه حمل و نقل

امکان ارسال کالا پس از اتمام زمان اداری و یا امکان ارسال کالا در کم تر از ۲ روز از مزیت های استفاده از انواع بازاریابی اینترنتی است. برای خوراکی و مواد غذایی امکان ارسال سفارشات به صورت آنلاین وجود دارد.

برند هایی که امکان حمل و نقل رایگان را دارند در زمستان و تابستان مشتریان خود را به خاطر سرما و گرمای هوا از دست نمی دهند، پس مشتری های جدید را جذب می کنند و از مشتریان وفادار خود راضی هستند.

برند های آنلاین موفق پیوسته در حال تغییرند. آنها دائما در حال پاسخ به مشتریان خود به بهترین نحو هستند و همچنین به پیش بینی نیاز مشتریان خود می پردازند. در آینده ای نه چندان دور، خرید تجارت الکترونیک جایگاه اول را برای خرید کالا بدست می آورد.


آیا نیاز به مشاوره در مورد خدمات ما دارید ؟

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات ما تماس بگیرید

021-41895000

یا در صورت تمایل فرم زیر را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم

تکمیل فرم

نظرات و سوالات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *