آمارهای جالبی که در رابطه با ویدیو مارکتینگ باید بدانید !

آمار ویدیو مارکتینگ -video marketing amazin statics

 

 

  • در سال ۲۰۱۹، ۸۰% از محتوای وب سایت ها را ویدئو تشکیل خواهد داد (Hubspot).

  • ۴۵% از شرکت کنندگان در نظرسنجی Hubspot، حدود ۱ ساعت و نیم در هفته را برای تماشای ویدیو در فیس بوک و یوتیوب صرف می کردند.

  • متوسط کاربران اینترنت، ۸۸% بیشتر در وب سایت های دارای ویدیو وقت صرف می کنند (Cisco).

  • ۵۹% از افراد، ویدیوهای کمتر از یک دقیقه را تماشا می‌کنند (Wistia).

  • به طور متوسط روزانه ۸ میلیارد ویدیو در فیس بوک و ۱۰ میلیارد ویدیو در اسنپ چت دیده می شود و ۹۵ میلیون تصویر در اینستاگرام پست می شود (Hubspot).

  • بر اساس پژوهش Hubspot محتوای متنوع برای خوانندگان از محبوبیت بیشتری برخوردار است. در واقع محتوای سمعی از محتواهای نوشتاری و محتوای بصری (فیلم و تصاویر) از محتوای سمعی برای مخاطب جذاب تر است (Hubspot).

  • ۷۶% از کاربران گفته اند: ویدیوهای جالب و جذاب برندها را با دوستانشان به اشتراک می گذارند (Invodo).

  • ۶۵% از افراد، پس از دیدن ویدیو، از وب‌سایت بازدید کرده اند (Forbes).

  • ۷۵% از ترافیک اینترنت در سال ۲۰۱۷ متعلق به ویدیوها خواهد بود (com).

  • ۷۰% از بازاریابان حرفه ای، ویدیو را بهتر از هر رسانه ی دیگری دانسته اند (Marketing Profs).

  • هر ساله ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ویدیو تبلیغاتی به صورت آنلاین تماشا می شود.به صورت آنلاین تماشا می شود (iStock).

  • هر دقیقه ۳۰۰ ساعت ویدیو در یوتیوب آپلود می شود (YouTube).

  • در اینستاگرام عکس ها بیشتر از ویدیوها Engagement می گیرند. دلیل اصلی آن سرعت لود سریعتر آن ها نسبت به ویدیوها می باشد. حجم زیاد ویدیوها و سرعت اینترنت چالش های اصلی ویدیوها هستند (com).

  • ۹۲% از کاربران موبایل، ویدیوهایی که در موبایل تماشا می کنند را با دیگران به اشتراک می گذارند.

  • تا سال ۲۰۱۸ نیمی از مردم دنیا اسمارت فون خواهند داشت (eMarketer).

  • در حال حاضر نزدیک به ۱۶ میلیون ایرانی از اینترنت موبایل استفاده می کنند (معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات).

  • اینترنت موبایل تماشای ویدیوهای آنلاین در یوتیوب را ۴۰ درصد افزایش داده است (YouTube).